Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Hesa on muuan sanomalehti, Hesari Helsinginkatu, Stadi on Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en usko tähän käden käänteessä tapahtuneeseen luonnemuutokseen. Ja koska aiempi haukkuminen, yksityisasioiden levittely ja suoranainen valehtelu oli niin pitkäkestoista, uskon että uusi aurinkoinen olotila on näyttelyä.
Olisin kyllä mielelläni väärässä tässä asiassa. Aika näyttää.
Miten niin muka? Sinähän saat nautintoa jos Helenalle sattuu ikäviä juttuja. Helena aurinkoisena ja onnellisena on pahin painajaisesi.
Ei siinä mitään jos jättää Mikon ja Natalien rauhaan, eikä tuuttaa lasten asioita eikä kuvia instassaan. Eikä aiheuta seiska otsikoita. Mun puolesta mernkööt sinne Caliin.
Minä näin Helenan apteekissa. Helena osti monta Canestenia.
Toivottavasti helpottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaako Mikko exälle kodin? Tyytyiskö siihen että lasten nimiin.
Toivottavasti Mikko ei myönny enää mihinkään.
On voinut myöntyä, jos on saanut hyvän vastineen eli nda:n.
Jos Mikko on maksanut Hellun ulos Kakskerrasta niin melkoinen antikliimaksi tälle tarinalle.
Mä jäin miettimään ihan samaa. Kirjoitin tuon aiemman nda epäilyn. Mikkohan haluaa Helenan suun tukkia, se on selviö. Toisaalta selkeitä viitteitä on ollut siitä ettei Helenalle mitään halua enää maksaa, enkä ihmettele. Mietin vain tätä äkillistä Helenan muutosta käyttäytymisessä.
Toki voi olla niinkin, että pataa tullut sen verran paljon oikeudesta, että oikeasti joutunut miettimään omaa elantoaan ja yrittää tällä saada nyt sitä rahaa hankittua. Eihän siinä muutakaan voi.
Oli miten oli, aika näyttää. Onko Nannan vieraana ja jos on, mitä ja miten juttelee? Millainen on lähtö kakskerrasta? Kuuleeko sen koko somekansa korkealta ja kovaa? Näitähän emme joudu pitkään odottelemaan. Sitten olemme viisaampia.
Mutta outoa kyllä se ettei sanallakaan ole siitä maanantaisesta päätöksestä sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kanssa Helenan citymarketissa ja oli todella vaikuttava näky ei Mikko turhaan häntä valinnut hotellin respasta.
Kuulemma jääkiekkoilijat majoittuvat hotelleissa pelimatkoillaan ja löytävät sieltä yöseuraa tarvittaessa. Joillain on ihan tutut hotellih**rat eri kaupungeissa.
Tämä vaikuttaa varmasti siihen, miten yleensäkin arvostavat naisia.
Mikko iski ja Helena lähti Edinaan muitta mutkitta. Vei vielä avioliiton auvoisaan satamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kanssa Helenan citymarketissa ja oli todella vaikuttava näky ei Mikko turhaan häntä valinnut hotellin respasta.
Kylläpä ottaa joitain koville, kun Helenasta jotain hyvää sanoo.
Apua katkeruuteen on kyllä saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on vain yksi stadi
Taitaa Helenalla jo lentoliput poltella taskussa, muutaman viikon sekasorron aiheuttamisen ja lasten elämän hämmentämisen jälkeen pääsee pian taas karistamaan suomen pölyt jaloistaan. Hymyilyttäähän se.
Pääsee isä taas pyörittämään tylsää lapsiarkea, kun hän viilettää viettämään kiireistä momlifea jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma jääkiekkoilijat majoittuvat hotelleissa pelimatkoillaan ja löytävät sieltä yöseuraa tarvittaessa. Joillain on ihan tutut hotellih**rat eri kaupungeissa.
Arvostavatko naiset miehiä? Kuka h**vetti menee hotlaan töihin ja antaa asiakkaalle? Siis syö kuormasta?
Rahaa vastaan, niinku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erottui kyllä hyvin pyylevistä perusmammoista. Persekään ei roikkunut ollenkaan.
Ulkonäöltään viivasuu pihtikinttu. Luonteeltaan vastenmielinen akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en usko tähän käden käänteessä tapahtuneeseen luonnemuutokseen. Ja koska aiempi haukkuminen, yksityisasioiden levittely ja suoranainen valehtelu oli niin pitkäkestoista, uskon että uusi aurinkoinen olotila on näyttelyä.
Miten niin muka? Sinähän saat nautintoa jos Helenalle sattuu ikäviä juttuja. Helena aurinkoisena ja onnellisena on pahin painajaisesi.
Ei siinä mitään jos jättää Mikon ja Natalien rauhaan, eikä tuuttaa lasten asioita eikä kuvia instassaan. Eikä aiheuta seiska otsikoita. Mun puolesta mernkööt sinne Caliin.
Kyllä Helena saa tuutata omaan instaansa ihan mitä tahtoo, kuten kuka tahansa muukin. Sinä et sitä sanele, ottaako koville? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yx hailee onko pettänyt.
Jep, ja ihmetyttää miksi joku yrittää niin raivoisasti valkopestä Mikkoa. Ei tod mikään maailman suurin ihme jos ihailtu NHL-miljonääri dippailis vieraaseen rasiaan kun kotona lapsiperhearki ja onneton avioliitto.
Jos kotona odottaa mustasukkainen vanha kommunismi suupielet alaspäin, niin jokainen järkevä mies kääntyy kannoillaan ja pysyy mahdollisimman pitkään poissa kotoa.
Wow! Toivottavasti sua ei koskaan kukaan petä kun olet pienten lasten kanssa kotona... huh mitä empatiakyvyn puutetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on vain yksi stadi
Vaikka snadi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko iski ja Helena lähti Edinaan muitta mutkitta. Vei vielä avioliiton auvoisaan satamaan.
Mikko oli iskenyt monta muutakin tuohon ikään menessä ja vienyt Edinaan.
Olisipa hyvä, jos Helena saisi realismia elämäänsä, rauhottuisi lastenkin elämä. Mutta hyvin varovaiset on mun odotukset, häät on vasta tulossa ja se on kova pala Helenalle.
Vierailija kirjoitti:
Suuri enemmistö syntyperäisistä puhuu Helsingistä, ei Tsadista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Helena saa tuutata omaan instaansa ihan mitä tahtoo, kuten kuka tahansa muukin. Sinä et sitä sanele,
Ei se sananvapaus ihan niin mene. Kaikilla meillä on rajat mitä saadaan minnekin tuutata.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Helenalla jo lentoliput poltella taskussa, muutaman viikon sekasorron aiheuttamisen ja lasten elämän hämmentämisen jälkeen pääsee pian taas karistamaan suomen pölyt jaloistaan. Hymyilyttäähän se.
Pääsee isä taas pyörittämään tylsää lapsiarkea, kun hän viilettää viettämään kiireistä momlifea jonnekin.
Tuntuuko noin pahalta, kun joku toinen voi nauttia elämästä mm. matkustamalla joskus?
Ei isän tarvitse onneksi tikkua ristiin laittaa, naisarmeija huolehtii lasten ruokailuista ja kuljetuksista yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hurjaa menoa. Itse en ymmärrä miksei Helena muuta muualle. Johtuuko rahasta vai mistä. Kuka haluaa asua noin lähellä ex miestään jos noi tuliset välit.
Luulen että Helena lähtee kyllä piakkoin pitkälle. Mikä helpotus se onkaan kun palstalaisten ei tarvitse enää miettiä hänelle töitä ja asuntoja.
Kyllä me nopeasti löydetään seuraava avun tarpeessa oleva!
Erottui kyllä hyvin pyylevistä perusmammoista. Persekään ei roikkunut ollenkaan.