Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
24361/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en pysty enää katsomaan tota instaa. Olen itse kiinteistönhoitaja ja pistää oikein vihaksi tuollainen talkkarin maalitus, ihan kun ammattimaista kiinteistönhoitajaa kiinnostaisi penkoa kenenkään tavaroita tai mennä ihan niitä varta vasten katselemaan. Kyllä hän menee kiinteistölle ihan vaan hoitamaan ne työt jotka häneltä on tilattu.

Tulee vain mieleen, että jos itsellä on tapana penkoa ja tutkia toisten tavarat, niin kai sitä ajattelee muiden toimivan samalla tavalla.

Eikö Hellu nimenomaan tätä tehnyt kun olivat vielä naimisissa? Joku Mikon tuttu täällä kertoi, että hänen tavarat Hellu kaiveli läpi ja jäi siitä vielä kiinni jossain juhlissa!?! Muistaako joku paremmin??

Ja sit tollanen työskentelisi hotellissa? Olisi vastuussa asiakkaiden säilytykseen jättämistä tavaroista?

Vierailija
24362/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt vallan kamalaa, jos Helena joutuu ottamaan muutaman ylimääräisen askeleen lasten kamoja hakiessaan... naurettavaa urputusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24363/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ihmetyttää kun Helena muistaa usein mainita, että hätäkeskuksessakin on sanottu et toi on ihan selvää häirintää kun joku on tontilla. Mistäpä ne siellä tietää kuka paikan oikeasti omistaa ja kenellä siellä on oikeasti oikeus olla ja millä asioilla siellä väki liikkuu ja kenen luvalla. En muutenkaan käsitä miten talonmiehen työnteko tontilla on jotain kotirauhanhäirintää. Miksi se on Helenalle noin punainne vaate, että toinen käy töitään siellä tekemässä. En vaan jaksa ymmärtää.

Jep. Ovatko hätäkeskuspäivystäjät muka niin laajasti koulutettuja, että pystyvät väittämään Helenan juttujen perusteella, että kyseessä on häirintä, tietämättä taustoja?

Niin, muistetaan, että tämä on se narratiivi, jonka Hoo haluaa. Vakuuttaa omistavansa, niin eihän ne häkessä sitä epäile. Siksi sitten myötäilevät Kakskerran ruustkinnaa.

Vierailija
24364/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruustinnaa.

Vierailija
24365/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuonne menee nyt lapset? 

Vierailija
24366/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Helena on keksinyt päärakennuksen suhteen, kun omistajat ovat vihkimatkalla? Varmaan joka huoneeseen pitää asentaa kamerat?

Helenan osoitetiedot on eri rakennuksessa ja eri tontilla kuin päärakennus joten eipä hänellä sinne mitään asiaa ole.

Helenahan laittoi itsensä kirjoille Kakskerran vierastaloon ilman lupaa, omistajuutta tai vuokrasopimusta, joten kyllä hän ihan samalla lailla voi kirjansa siirtää päärakennukseenkin ja jopa Mikon kaupunkikotiin. 

Vierailija
24367/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui miten Helena oikein tihkuu vihaa autossa istuessaan ja samaan aikaan puhuu siitä miten muita pitää kunnioittaa

Niinpä. Pitäisi itsekin osata vaan Hellunkin elää niin kuin opettaa.... tämä on taas tätä jatkuvaa projisointia. Toimii itse juuri niin kuin syyttää muiden toimivan.

Ränttääkö se ihan tosissaan siitä, miten Mikon tuleva vaimo on parkkeerannut autonsa kotitalonsa eteen väärin vain Helenaa kiusatakseen? Nythän ei edes ole kysymys Helenan omistamasta Kakskerrasta vaan Mikon kaupunkitalosta. 

Vierailija
24368/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten nää fanaattiset #TeamHelena naiset jotka jokaiseen Helenan stoorin kirjottaa tsemppiviestejä ja kauhistelevat ja haukkuvat Mikkoa ja tämän kihlattua, aivan kuin tuntisivat heidät. Ovat ilmesesti omassa elämässää joutuneet myös petetyiksi, eivätkä osaa mennä eteenpäin. Sitten tarrautuvat Helenaan kuin johkin ylijumalaan joka on heidän kaikkien petettyjen naisten puolestapuhuja ja keulakuva. Oksentavat omat tuntemuksensa omia exiään ja näiden uusia kumppaneita kohtaan haukkumalla Mikkoa ja tämän kihlattua. Ja Helena jakaa kaikki viestit eteenpäin ja sitten silmät kirkkaina väittää, että enhän mä mustamaalaa Mikkoa vaan kerron vaan totuuden.

Minä olen tullut petetyksi ja kokenut karun eron lasten kanssa, mutta ikinä koskaan milloinkaan ei olisi tullut mieleenkään käyttäytyä kun H. Ei itseni takia, sillä minulla on itsekunnioitusta ja ennenkaikkea ei ikinä lasten takia. Asioista on puhuttu, mutta aina hyvin yleisluontoisesti siitä mitä heidän tarvitsee tietää tai jo tietävät ja aina, aina aina aina kunnioittavasti heidän isäänsä kohtaan. Perus järkikin sen sanoo, että jos lapset ovat perusturvallisuuksineen tuollaisen myrskyn keskellä ja tarve on rakastaa molempia vanhempia, niin väistämättä tuosta tulee pahaa jälkeä.. 

Vierailija
24369/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikka on kaunis ja paljon on varmasti tekemistä. Mutta ei ehkä lapsille niin kiva, kun illat ovat pimeitä ja sää viilenee, kavereita ei ole mailla eikä halmeilla ja pitkä matka kouluun. Nyt äidin kannattaisi tosiaankin pistää lapset etusijalle ja hankkia kaupunkiasunto. Siellä olisi itsellekin enemmän seurailtavaa.

Sieltä olisi myös paljon enemmän raportoitavaa instaan! 

Aattelin niitä kaikkia Mikon palkkaamia autoilijoita siinä kadulla päristelemässä ihan vaan kiusaksi ees taas. (Hiljaisia sähköautoja on vielä reilu vähemmistö autoista.)

Mikko paikkaa naapurin pimputtamaan pianoa ja lapset kiljumaan naapuriin jne. Kiusantekoa piisaisi ihan urakalla.

Vierailija
24370/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olin juuri tulossa kertomaan Helenan huonosta käytöksestä, kun vietimme kaveriporukalla iltaa meillä. Ystäväni yllätti Helenan penkomasta vaatekaappiani ja myöhemmin minä yllätin työhuoneestamme penkomassa papereitamme.

Kerroin asiasta Mikolle ja pyysin häntä viemään Helenan pois. Sanoin vielä, että Mikko on tervetullut takaisin.

- Voitko kertoa, missä vaiheessa heidän suhdettaan tämä tapahtui? Suomessa vai Minnesotassa? "

Avioliiton aikana Turussa! Mikon kaverit viettävät yhdessä aikaa puolisoineen ja välillä ilman. Oli meidän vuoro järjestää kokoontuminen ja se tapahtui meidän kotona. 

Näissä kokoontumisissa Mikko oli aina se odotettu kaveri. Kaveri, jota näimme yhdessä vain kesäisin. Voitte uskoa miten draamakuningatar riehaantui lähes joka tapaamisella. 

Vierailija
24371/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena koivu on kyllä maailmankaikkeuden vaikein ihminen. Aina jotakin vinkumista ja valittamista!

Vierailija
24372/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ihmetyttää kun Helena muistaa usein mainita, että hätäkeskuksessakin on sanottu et toi on ihan selvää häirintää kun joku on tontilla. Mistäpä ne siellä tietää kuka paikan oikeasti omistaa ja kenellä siellä on oikeasti oikeus olla ja millä asioilla siellä väki liikkuu ja kenen luvalla. En muutenkaan käsitä miten talonmiehen työnteko tontilla on jotain kotirauhanhäirintää. Miksi se on Helenalle noin punainne vaate, että toinen käy töitään siellä tekemässä. En vaan jaksa ymmärtää.

Eihän meillä ole kuin hänen sanansa asiasta. Minä en usko enää mitään hänen sanomaansa. 

Vierailija
24373/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olin juuri tulossa kertomaan Helenan huonosta käytöksestä, kun vietimme kaveriporukalla iltaa meillä. Ystäväni yllätti Helenan penkomasta vaatekaappiani ja myöhemmin minä yllätin työhuoneestamme penkomassa papereitamme.

Kerroin asiasta Mikolle ja pyysin häntä viemään Helenan pois. Sanoin vielä, että Mikko on tervetullut takaisin.

- Voitko kertoa, missä vaiheessa heidän suhdettaan tämä tapahtui? Suomessa vai Minnesotassa? "

Avioliiton aikana Turussa! Mikon kaverit viettävät yhdessä aikaa puolisoineen ja välillä ilman. Oli meidän vuoro järjestää kokoontuminen ja se tapahtui meidän kotona. 

Näissä kokoontumisissa Mikko oli aina se odotettu kaveri. Kaveri, jota näimme yhdessä vain kesäisin. Voitte uskoa miten draamakuningatar riehaantui lähes joka tapaamisella. 

Hei, kerro kaikki, mitä muistat noista tapaamisista. Vaikuttiko Helenan ja Mikon rakkaus aidolta? 

Vierailija
24374/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani tuon talonmiehen puolesta. Syyttä suotta sotkettu tähän soppaan. Varmaankin Mikon luottomies, tuskin varastelee päätalosta lasten ja Helenan tavaroita. En vain ymmärrä, miksi Kakskerran tilannetta ei käsitelty heti eron alkumetreillä. Ihmeen pitkään venynyt.

Ei kukaan voinut aavistaa, että se tuonne tulee vielä juuttumaan.  

Vierailija
24375/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella Helena näyttää Instassaan Mikon naapurin taloa?

Asuinalueenkin möläytti poliisille ja kaikelle kansalle viime viikolla.

Vierailija
24376/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Mikko on kieltänyt/estänyt muuttoilmoituksen tekemisen osoitteeseensa.

Näin kannattaisi jokaisen tehdä ja varsinkin, jos on lokkeja ja häiriköitä lähipiirissä.

Kiellon voi tehdä Suomi.fi ja Dvv-palvelussa.

Vierailija
24377/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui miten Helena oikein tihkuu vihaa autossa istuessaan ja samaan aikaan puhuu siitä miten muita pitää kunnioittaa

Niinpä. Pitäisi itsekin osata vaan Hellunkin elää niin kuin opettaa.... tämä on taas tätä jatkuvaa projisointia. Toimii itse juuri niin kuin syyttää muiden toimivan.

Ränttääkö se ihan tosissaan siitä, miten Mikon tuleva vaimo on parkkeerannut autonsa kotitalonsa eteen väärin vain Helenaa kiusatakseen? Nythän ei edes ole kysymys Helenan omistamasta Kakskerrasta vaan Mikon kaupunkitalosta. 

Kyllä. Uskomatonta! Kun Mikon kihlattu on parkkeerannut autonsa kotitalonsa eteen suoraan siihen, mistä pääsee lyhyimmällä matkalla sisään, niin se on tietenkin väärin parkkeerattu. Olisihan Mikon kihlatun nyt pitänyt ymmärtää kaikin keinoin tehdä paljon tilaa, kun tämä Native Minnesotan saapuu hakemaan kamoja. 

Vierailija
24378/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle Helenalle pitää hakea lähestymiskieltoa. Lasten vaihdot ihan muualla kuin puolison omasta kodista.

Vierailija
24379/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?  Nyt valittaa, että Mikon naistävä on parkkerannut autonsa hänet estääkseen. Tuo talohan ei ole Helenan, eikä ole koskaan ollutkaan.  Ja sisälle taloon tuskin pääsee.   Tiedän tuo kadun/tien  ja siinä ei liiemmälti parkkitilaa ole.  Helenalla on nyt hermot tosi piukalla. 

Vierailija
24380/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena voisi noilla videoilla keskittyä muuhun kuin talonmiehen. Kertoisi  vaikka rasvapurkeistaan, kuinka pitkään aikoo asua tuolla, tulevasta kirjasta. "Fanit"  odottavat innolla kirjaa instasta päätellen.

Ketju on lukittu.