Viisikymppinen, miten pukeudut?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs se sulle kuuluu?
Oletpa hyvällä tuulella.
Huvikseenhan tämä taas vain kyselee, joten vastauksella ei ole paskankaan väliä.
Nyr kun ilmat viilenee täytyy etsiä jotain vaatetta. Helteellä kalukukkaroon.
M52
Tilanteen mukaan. Duuniin mekkoihin, haalareihin, housuihin/hameisiin, paitoihin ja bleisereihin. Vapaa-ajalla rennompia mekkoja, joskus farkut. Kotona kesällä kaftaani ja paljaat varpaat, viileällä säällä ohut neule, mukavat housut ja villasukat.
Teen 100% etätyötä, joten 95% ajasta menee collegehousut ja T-paita tai collegepaita linjalla. Meillä ei edes pidetä kameroita päällä etäkokouksissa, joten ei tarvi välittää miltä näyttää. Joskus jos menen vaikka ravintolaan syömään, siis parempaan kuin hese tai pizzeria, laitan jotain parempaa päälle, vaikka jonkun mekon ja siistit kengät. Mutta aika harvoin.
Tavallisiin vaatteisiin. Ei ole olemassa jotain +50-vuotiaan vaatteita! Ei myöskään +60-vuotiaan...eikä siitä eteenpäin! Olen normaalipainoinen nainen. Minulle käy ihan mitkä vaatteet vaan. Viimeisen 10 vuoden aikana olen viimein alkanut käyttää hameita tai mekkoja. Eniten pidän kuitenkin farkuista.
Toivon pukeutuvani aina tilanteeseen sopivasti.
Juuri nyt olen mökillä, päällä on väljät farkut, raidallinen trikoopaita ja sievin sandaalit. Töihin mennessä on yleensä jotain toimistonormaalia, usein farkut muttei ihan näin väljät, ja joku paita, ei kuitenkaan kauluspaita, talvella usein villatakkeja. Kotona ollessa usein jotain väljää ja pehmeää. Lenkillä verkkarit.
Vaimon kanssa teen vaateostokset ja hän yleensä päättää. Pääsen vähemmällä kotkotuksella..
Tänään kukkapitkikset ja vaaleansininen paitapusero, vaaleansiniset tennarit.
No nyt on päällä pieruverkkarit ja huppari.
Housut ja paita, sukat jos on pakko
Aika usein on mekko. Talvella siihen neule ja sukkikset/legginsit. Jos pyöräilen, kangashousut ja kauluspaita. Talvella useammin housut.
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt olen mökillä, päällä on väljät farkut, raidallinen trikoopaita ja sievin sandaalit. Töihin mennessä on yleensä jotain toimistonormaalia, usein farkut muttei ihan näin väljät, ja joku paita, ei kuitenkaan kauluspaita, talvella usein villatakkeja. Kotona ollessa usein jotain väljää ja pehmeää. Lenkillä verkkarit.
Sievin sandaalit 🤩
Eipä tuonole kauheasti teiniajasts muuttunut. Mustat farkut on ainavaan se mun juttu ja ylipäätään mustat vaatteet. Päällysvaattrissaxei muuta väri ole ja tuskin tulee. Hupparit ja t-paidat on luottovaatteita.
Vain miellyttäviin vaatteisiin ja hyviin materiaaleihin. Satsaan laatuun ja ostan vähän mutta parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sievin sandaalit 🤩
Juu, ne on täydelliset. Mukavat, pistokkaina helppo laittaa jalkaan ja potkaista pois ja toimii mökillä vähän epätasaisemmassakin maastossa.
https://www.sievishop.fi/sievi-kengat/sievi-nella-aprikoosi-naisten-kav…
Helteillä lyhythihainen paita ja kesähousut.
Muulloin on aina farkut ja säähän sopiva paita.
Yleensä on tennarit. Paitsi ei talvella.
Vaatteisiin.