Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
jos on aurajoessa, niim pitääkö soittaa meripelastuskeskukselle vai hätänumeroon?
16.08.2024 |
Miten menee?
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos olet veden varassa, niin puhelimesi on tod näk kastunut, etkä soita sillä kenellekään. Jos sen sijaan istut vaikka mukavasti veneessä, ehkä jopa ravintolalaivalla, ei ole tarvetta soittaa kenellekään. Tilaa uusi olut ja nauti elämästäsi.
En tiedä, mutta BB-Pekka on onneksi rappiostriimaajien mukana Kallavedellä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tulee pois joesta