Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ositus ja kiristäminen

Vierailija
16.08.2024 |

Minulla ptsd ja vakava ahdistuneisuus. Erosin pitkästä liitosta, 14vuotta naimisissa. Kun aloimme olemaan yhdessä miehelläni oli pieni omaisuus ja yritys. Nyt erotessamme hänellä oli 5miljoonan omaisuus ja minulla el mitään paitsi lainaa jotta pystyn edes elämään. Olen ollut entisessä elämässä paljon lasten kanssa kotona ja töissä aina kun töitä on ollut. Olemme asuneet noin 3000 asukkaan kylässä, jonne minä muutin 14v sitten mieheni tahdosta.

Asun mieheni omistamassa asunnossa edelleen ja tällä viikolla sain hänen juristiltaan paperin jossa oli ositus. Eli hänelle jää kaikki minulle ei mitään paitsi velkaa. Oli jotain lainoja minulle antanut anteeksi ei muuta. Nuo lainat on sellaisia jotka olen mielestäni maksanut takaisin. Lisäksi olen maksanut aina kaiken kotiin, ruokaa, lasten vaatteet ja tarjikkkeet seka kaiken mitä olen itse tarvinnut, tapetit, maalit ja pihaan istutetut kasvit/puskat. Kieltäydyin etten kirjoita sitä jolloin minulle sanottiin, että sitten jos en allekirjoita ositusta joudun muuttamaan seuraavana päivänä ulos. Eli kirjoitin sen kun en voinut heti asunnottomaksi jäädä, nyt saan edes muutaman kk asua tässä. Olen niin ahdistunut, että mietin taas että jaksanko elää.

Ystäväni ja hänen miehensä olivat kauhuisssaan ja sanoi että minua kiristetty huomioon ottaen mt heikon tilan joka on tasantarkkaan ex-miehelläni tiedossa.

Toimiko hän laillissshi vai ei?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla