kauheita pakkaslukemia eteläänkin luvassa!
Kommentit (6)
että normaalia talvisäätä!.... olkaa iloisia että kerrankin jokin on normaalia :-)
vauvan kanssa jätettiin jo tänään vauvakerho väliin, kun ei voi ulos mennä -25 ja jos tää jatkuu, niin tylsää. Aurinko paistaa ihanasti, mutta vauvat jäätyy
Eihän sitä pakkasta ole muualla kuin Lapin perukoilla :D Haloo, sä tietääkseni asut Suomessa!
mutta kun muualla suomessa on jopa yli -30. Uutisissakin aina hehkutetaan kun etelään tulee pakkasta niin se on päivän puheenaihe ja lehdissä neuvotaan helsinkiläisiä laittamaan villahousut jalkaan :DD
Teillä on kylmää ollut siellä jo varmaan syyskusta lähtien. Täällä ei. Ja mä en ymmärrä miksi ei saisi kylmästä valittaa? mä en tykkää tästä, en nauti tippaakaan?
Kesä on sitten taas ihan toinen asia. Siinä vaiheessakin kun rupeaa jo mummoa kupsahtelemaan kuumuudesta, niin mä vain nautin. Mutta kyllä mulla silti järki sen verran pelaa, että ymmärrän että kaikki eivät kuumuudesta nauti. Ei tulis mieleenkään ruveta naureskelemaan.
Tää on jo oikeesti ihan liikaan. Kyllä muutama päivä vielä menettelee, mutta jos tätä kestää kauan niin rupeaa kyrpä kasvaa otsaan.