Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä maalaisia ihmisiä et voi sietää?

Vierailija
13.02.2007 |

Itse olen tavannut pelkästään paskoja venakkoja. Ja tässä kaupungissa kyseisen kansalaisuuden omaavia ihmisiä on enemmänkin kuin tarpeeksi. Ja kyllä venakon tuntee, kun sellainen kävelee vastaan.

Myöskin suomenruotsalaiset saavat mun niskakarvat pystyyn. Ihme snobeja ja näitäkin tunnen ihan tarpeeksi monta. Ja se niiden kieli, yök.

Ja ruotsalaiset menevät kyllä samaan kastiin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan myös yhtä hollantilaista, ja muutamaa romania.

Vierailija
2/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkera, kateellinen, vittumainen kansa. lukekaapa vaikka tätä palstaa. second to none.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, sanotaan näin: Niitä mukaviakin on, mutta harvassa. Suurin osa on katkeria, kateellisia jne :)

Vierailija
4/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikki eivät ole samanlaisia, mutta pulskia, vaaleita, samankaltaisia naamoiltaan, minihameissaan ja kännissä. Sitten vielä kateellisia muille, mm. englannin miniBigBrother, jossa he olivat kateellisia upealle Shilpa Shettylle, joka voittikin koko potin! (Shilpa Shetty on upea, Intialainen Bollywoodnäyttelijätär, joka tuli nyt vielä rikkaammaksi ja kadehdittavammaksi, kun voitti!) YES!!!

Vierailija
5/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rasisti mutta tämä kansa on saanut ihokarvani pystyyn monen monta kertaa. Ovat röyhkeitä, eivät ajattele kuin itseään, huijaavat jne.

Löytyyhän tällaisia kansasta kun kansasta mutta

Vierailija
6/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia kulttuureja vihaan toki, mutta jokaisesta tuntemastani kulttuurista löytyy myös ns. toisinajattelijoita.

Esim. japanilainen kulttuuri on ihan peestä, mutta siellä asuu paljon ihania ihmisiä jotka itsekin vihaavat maansa asioita.

Tunnen myös ihanan kristityn miehen iranista.

Ja vaikka monesti häpeänkin suomalaisten tapoja ja tietämättömyyttä, niin uskomatonta kylläkin tunnen monta ihanaa suomalaistakin :)

Vierailija
7/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet kavereista voi olla s-r:sia=)

Mustalaisiin olen yrittänyt suhtautua hyvin avoimesti ja jopa huumorilla, sillä minusta he ovat kyllä aivan omaa luokkaansa, mutta vaikeata se on, kun kaupoissa mammat änkeävät törkeästi hameiden helmojansa heilutellen ja kovaa paasaten ja törkeyksiä puhuen. Ja ITSE ottavat aina rasisimin jollain tapaa esille. Ja ne miehet nyt on aivan kamalia!

Vierailija
8/20 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kansalaisuuksista löytyy varmasti hyviä ihmisiä, mutta rasisteja en voi sietää olivat he minkämaalaisia sitten hyvänsä.

Vierailija
9/20 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut ja tuntenut ihmisiä kymmenistä eri maista ja asunut itsekin useammassa. Ei ol vielä tähän päivään mennessä tullut yhtään kansalaisuutta vastaan, jota en kokonaisuutena voisi sietää. Yksittäisiä ihmisiä on ollut molempiin suuntiin sitten vaikka mistä. En edes tajua kuinka kokonaisen kansalaisuuden omaavat (usein miljoonia) voisi samaistaa jonkunlaisiksi.

Vai onko joku sitä mieltä, että meillä kaikilla on suomalaisten huonot piirteet? Ja meitä on sentään aika vähän ja olemme maailman mittakaavassa aika samanlaisia keskenämme.

Vierailija
10/20 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en paljon Suomessa käykkään..

Vierailija
11/20 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niillä on kaikki niin hyvin!

Vierailija
12/20 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mustalaisista.

Vierailija
13/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivatpa sitte mistä maasta tahansa

rakkaudella arjalainen

Vierailija
14/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli somalialaisia.

Haisevat tosi pahalle ja vetävät sossusta meidän tienäämia rahoja minkä rukouksilta ja lastenteolta kerkeevät!!!

Vierailija
15/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN KAMALAA SAKKIA... okei voin myöntää että ehkä 1/500 on kunnollisia... Heillä ei minkään näköistä kuria kasvatuksessa joten mitäpä odottaa niiden pennuilta sitte :(

Vierailija
16/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tehneet mm. avustustyötä Viron puolelle silloin, kun siellä oli vielä puutetta monesta.

Eräskin romaniveli (uskova), teki tuntuvalla tappiolla autokaupat, että sai pakettiauton, jolla voitiin viedä avustuskuorma Saarenmaan lastenkotiin. Em. veli teki melko paljon töitä kirkon vintillä lajitellen ystävänsä kanssa avustuskeräyksessä saatuja tavaroita. Kaikki tavarat menivät myös perille. Hän ei ottanut kuormasta mitään itselleen.

Lastenkodissa hän sitten järjesti lapsille ohjelmaa ajeluttamalla lapsia, kutakin vuorollaan, aina pienen lenkin autollaan.

Illalla em. veli tuli lastenkodista ulos pihalle tupakalle ja kysyin häneltä, että mikä hänen on, kun vedet valuivat silmistä hänen poskilleen. Hän sai vain vaivoin sanottua, että eräs lapsi, joka oli vammautunut äidin raskausajan alkoholin käytössä, oli sanonut hänelle, että " ota mut mukaan" . Hän ei tahtonut pahoittaa lapsen mieltä itkemällä tämän nähden.

Kotiin, Suomeen palattuaan, tuo rakas veljeni (itse olen valkolainen) kysyi hyvin vaativasti vaimoltaan, että voisivathan he ottaa tuon pienen pojan perheeseensä.

Nyt tämä rakas romaaniveljeni on jo kuollut. Toivottavasti näemme taivaassa...

Vierailija
17/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin koko ajan korostavat sitä kuinka ovat nimenomaan suomenruotsalaisia ja useammat pitävät itseään parempana kuin suomenkieliset. Lisäksi se kieli on jotain ihan hirveää...alkaa päänsärky, kun sitä tankeromongerrusta kuuntelee.

Vierailija
18/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin eivät kaikki, mutta 98 prosenttia. Ja esimerkkejä löytyy miljoonia. Hyi yäk!!

Vierailija
19/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jotka tuskin ovat koskaan elämässään lukeneet sanomalehtiä, kirjallisuutta tai matkustaneet ulkomaille ja tutustuneet todella läheisesti johonkin ulkomaalaiseen.

Mikään muu kansalaisuus ei minua niin hävetä kuin nämä takametsien juntit, joiden käsitys ulkomailta on Lanzarote ja Mallorca!

Häpeän ap sinua!

Vierailija
20/20 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mänttejä ja puhuvat rumasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä