Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Lidl-sovelluksesta! Uusi käyttäjä yrittää opetella...

Vierailija
16.08.2024 |

Ostin 3 Lassi-juomaa, jotka piti saada kolmella eurolla Lidl-plussaa käyttämällä. Skannasin kassalla sovelluksen lidl plus-kortin, mutta kuitista huomasin, että juomista oli veloitettu normaalihinta. Eikö siis riitä, että skannaa tuon? Pitääkö sovelluksesta etsiä jokin "kuponki" että tuotekohtaisen alennuksen saa vai miten homma toimii? 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persaukiset eivät hallitse yksinkertaisimpiakaan asioita. En ihmettele yhtään että on ongelmia kun katsoo sitä porukkaa mitä Lidlissä tyypillisesti pyörii.

Niin, itselläni on varallisuutta vain muutaman sadan tuhannen euron verran ja olen aiemmalta koulutukseltani verkkopalvelujen käyttöliittymäsuunnittelija. Sovelluksen käytettävyys vaikuttaa silti mielestäni huonolta.

T. Ilmeisen yksinkertainen ja persaukinen ap

Älä jaksa kun on ihan selvää että olet elämäm_kallun WT-linjalta valmistunut priimus kunniamaininnoilla. 

Vierailija
62/69 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska LIDL on kakka kauppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan pers aukiset tarvii jotain äppejä. Ostan normaali hinnoilla, ilman sähellystä huonon äpin kanssa. Ja yleensä rismasta.

No miksi sitten olet ketjussa. Tää ketjuhan on tarkoitettu niille äpin käyttäjille.

Onko noin kova tarve päästä vit..lemaan joka ketjuun, vaikka asia ei koske sua itseäsi mitenkään.

Vierailija
64/69 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin sen sovelluksen käytön, kun mielestäni liian hankalaa hallita yhtä aikaa lompakkoa, kännykkää ja ostosten laittoa hihnalle. Siis tuossa se kännykkä liikaa, kun naisten vaatteissa ei näin kesäaikaan ole riittävän isoja taskuja ja repun kanssa kulkiessa kaikki tarvittava on otettava kassalle valmiiksi esiin.

Mihin tarvitsee lompakkoa kun kortit on puhelimessa ja sovelluksensa Lidl Pay?

Vierailija
65/69 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä valitusta sovelluksesta. Olen käyttänyt vuosia ja ikinä ei ole ollut ongelmia. Napsuttelen kupongit aktiiviseksi ennen kuin menen kauppaan, muusta ei tarvitse huolehtia. 

Niinkö.....Olet käyttänyt vuosia.

Et sitten käsitä, että jotkut on sitä vasta ottamassa käyttöön. 

Niin? Jos sen käytössä olisi jotain hankaluuksia tai se olisi erityisen vaikea, niin kuvittelen että olisin näinä vuosina sen jo huomannut. 

Vierailija
66/69 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää käy Lidlissä lainkaan tämän äppeilyn takia, vaikka ennen se oli pääasiallinen ostospaikkani. Itse kun en mitään äppejä enää lisää lataile, enkä viitsi jonossa odotella kun lidlin superlampaat hidastavat skannauksillaan jonoa. Hintalaput ja kuvasto sekavia, kun äppihintoja normaalien ja äpittömien alehintojen lomassa.

Halvalla menee ihmisten tiedot, niin henkilö- kuin ostokäyttäytymistiedotkin. Lidl tekee kovan tilin kun myy saamansa informaation. Ja lammas juoksee aina uudelleen noutamaan lisää kasaarien apetta, kun äpillä on alessa.

Mulla ei ole sitä äppiä, mutta ei sinne tarvi omia tietoja laittaa, näin rohkenen sanoa äppiä tuntematta. Ostokäyttäytyminen taas on yhdentekevä tieto. Mainokset voi torpata melkein kaikki.

Vierailija
67/69 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persaukiset eivät hallitse yksinkertaisimpiakaan asioita. En ihmettele yhtään että on ongelmia kun katsoo sitä porukkaa mitä Lidlissä tyypillisesti pyörii.

Eikö se ole hankalaa olla perskiinninen - joudutko ratkomaan auki aina tarpeen tullen?

Tämän takia naisen euro on 80 senttiä. Te olette todellakin se tyhmempi sukupuoli. 

Vierailija
68/69 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä valitusta sovelluksesta. Olen käyttänyt vuosia ja ikinä ei ole ollut ongelmia. Napsuttelen kupongit aktiiviseksi ennen kuin menen kauppaan, muusta ei tarvitse huolehtia. 

Niin? Jos sen käytössä olisi jotain hankaluuksia tai se olisi erityisen vaikea, niin kuvittelen että olisin näinä vuosina sen jo huomannut. 

No juu, mutta se että itse ei ole havainnut jotain, niin ei tarkoita sitä, että se ei olisi olemassa. Itellä ei ole sitä äppiä, mutta aika " usein " siellä jotain ihmettelyä on, puhelin kädessä. Mua se ei haittaa, kun mulla ei ole kaupassa kiire, mutta en voi olla sitä näkemättäkään.

Vierailija
69/69 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, mutta se että itse ei ole havainnut jotain, niin ei tarkoita sitä, että se ei olisi olemassa. Itellä ei ole sitä äppiä, mutta aika " usein " siellä jotain ihmettelyä on, puhelin kädessä. Mua se ei haittaa, kun mulla ei ole kaupassa kiire, mutta en voi olla sitä näkemättäkään.

No mutta kun siellä sovelluksessa ei ole mitään, mitä ei yksinkertaisempikin ihminen oppisi ihan kerrasta käyttämään. Tässä maalaillaan kuvaa hankalasti käytettävästä, monimutkaisesta ja bugittavasta sovelluksesta, mutta käytännössä se on hyvin yksinkertainen ja helppokäyttöinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän