Kysymys Lidl-sovelluksesta! Uusi käyttäjä yrittää opetella...
Ostin 3 Lassi-juomaa, jotka piti saada kolmella eurolla Lidl-plussaa käyttämällä. Skannasin kassalla sovelluksen lidl plus-kortin, mutta kuitista huomasin, että juomista oli veloitettu normaalihinta. Eikö siis riitä, että skannaa tuon? Pitääkö sovelluksesta etsiä jokin "kuponki" että tuotekohtaisen alennuksen saa vai miten homma toimii?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitsee käyttää LIDLIN ALENNUSKUPONKEJA, niin kannattaa kysyä itseltään että mikä meni elämässä pieleen.
Me tarvitaan ne alennukset. Kaikki on kallista ja nousee vain. Minäkin elän pienillä päivä rahoilla vielä jonkun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä kauppoja jotka käyttää puhelin sovellusta. syrjintää.
Opettele yhdyssanat.
Onko pipo tiukalla
Siellä sovelluksessa on tarjoukset-välilehti, jotka saa kunhan muistaa käyttää äppiä. Sitten on kupongit-välilehti ja ne pitää aktivoida, voit aktivoida valmiiksi vaikka kaikki jo kotona, ne ei katoa ellet osta juuri niitä tuotteita.
Sitten kantsii kattoa tuliko luettua oikeaa hintakylttiä myymälässä, kyltti on yleensä sen tuotteen yläpuolella ja kannattaa tarkistaa lukeeko siinä juuri se tuote, esim lassi-juoma. Turha vääntyä kassalle vinkumaan tarjousta lihapiirakasta jos kyltissäkin lukee että tarjouksessa on pizza.
Vierailija kirjoitti:
Persaukiset eivät hallitse yksinkertaisimpiakaan asioita. En ihmettele yhtään että on ongelmia kun katsoo sitä porukkaa mitä Lidlissä tyypillisesti pyörii.
Älä länkytä. Olen yli 70 ja osaan käyttää. Aluksi pitää tutkia mitä äppi sisältää. Ei kukaan ole seppä syntyessään. Hyviä etuja saa äpillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persaukiset eivät hallitse yksinkertaisimpiakaan asioita. En ihmettele yhtään että on ongelmia kun katsoo sitä porukkaa mitä Lidlissä tyypillisesti pyörii.
Niin, itselläni on varallisuutta vain muutaman sadan tuhannen euron verran ja olen aiemmalta koulutukseltani verkkopalvelujen käyttöliittymäsuunnittelija. Sovelluksen käytettävyys vaikuttaa silti mielestäni huonolta.
T. Ilmeisen yksinkertainen ja persaukinen ap
Et usko itsekään satujasi. Lidlissä asioivat lähinnä köyhät ja yhteiskunnan elätettävät joiden ruokavalio koostuu yliprosessoidusta ja pakastetusta saksalaisesta moskasta.
Minä säästän aina kun voi ja säästöt laitan matkaluun.
Moksi kaupoissa pitää erikseen aktivoida jo lataamaansa etukorttiin ne tarjoukset. Todella typerää!
Lidlin app on niin ärsyttävä! Avautuu TODELLA hitaasti ja hidastaa koko kassajonoa, jos et ole ehtinyt avata sovellusta ennen kuin on oma vuoro. Onneksi kuponkeja on nykyään vähemmän ja suurin osa tarjouksista tulee ilmankin. Ärsyttää sekin, miten pitkä väli on vaikka 200 ja 380 bonusportaissa ja kaikki siinä välissä menee ihan hukkaan, kun taas S-ryhmässä jokaisesta ostoksesta saa rahaa takaisin. Käytän Lidliä ja sen kusiappia kuitenkin, koska tässä taloustilanteessa on jokainen tarjous ja joka sentti otettava talteen.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin hain Lidlistä jotain pientä. Nyt kun vaativat kirjautumaan ja kertomaan sentilleen ostoskäyttäytymiseni en enää mene ko. putiikkiin. Pitäkööt tunkkinsa.
Minä taas olen otettu siitä että juuri minun tekemät ostokset kiinnostavat. Toisekseen, noukin kaikista kaupoista edut. Eläkeläisellä on aikaa.
jos se on kuponkitarjous, niin pitää aktivoida (samoin se alennuskuponki pitää erikseen aktivoida), mutta sitten on myös tarjouksia, joita ei tarvitse aktivoida. Kannattaa aina tarkistaa kassalla, että on veloitettu oikein.
Lopetin sen sovelluksen käytön, kun mielestäni liian hankalaa hallita yhtä aikaa lompakkoa, kännykkää ja ostosten laittoa hihnalle. Siis tuossa se kännykkä liikaa, kun naisten vaatteissa ei näin kesäaikaan ole riittävän isoja taskuja ja repun kanssa kulkiessa kaikki tarvittava on otettava kassalle valmiiksi esiin.
Eläkeläinen käyttää itsepalvelukassaa. Saa rauhassa asioida.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin app on niin ärsyttävä! Avautuu TODELLA hitaasti ja hidastaa koko kassajonoa, jos et ole ehtinyt avata sovellusta ennen kuin on oma vuoro. Onneksi kuponkeja on nykyään vähemmän ja suurin osa tarjouksista tulee ilmankin. Ärsyttää sekin, miten pitkä väli on vaikka 200 ja 380 bonusportaissa ja kaikki siinä välissä menee ihan hukkaan, kun taas S-ryhmässä jokaisesta ostoksesta saa rahaa takaisin. Käytän Lidliä ja sen kusiappia kuitenkin, koska tässä taloustilanteessa on jokainen tarjous ja joka sentti otettava talteen.
Mutta kun ne muiden kauppojen lähtöhinnat ovat korkeammat kuin Lidlin, niin toki niistä voi antaa bonusta !
Vierailija kirjoitti:
Lidl appi🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂niin weeteetä että oksat poikki🤣😂
Sanoo hän armottoman wt-hymiötykityksen jälkeen.
Itsellä ei ole lidlin äppiä, mutta olen huomannut jonottaessa, että aina joku rämpyttää puhelintaan siihen koneeseen ja kone ei meinaa lukea koodia...
K plus kortti on aivan naurettavan helppokäyttöinen tuohon verrattuna. Bonukset on mitättömät. Mutta tarjoukset tulee vilauttamalla korttia. Tänään 17-3€=14€. Käyn kyllä lidlissäkin hakemassa joitain todella edullisia tuotteita normaalihinnalla.
K-sovelluksessa mulla on myös aina aktivoitavia etuja, ei tule alennusta jos ei muista aktivoida
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ole lidlin äppiä, mutta olen huomannut jonottaessa, että aina joku rämpyttää puhelintaan siihen koneeseen ja kone ei meinaa lukea koodia...
Kone lukee kyllä oikein hyvin jos asiakas muistaa ylipäätään avata sen kortin/qr-koodin eikä vaikka facebookkia, varmistaa että näyttö on edelleen päällä, pistää ylipäätään sen puhelimen oikeinpäin siihen lukijan eteen ja vieläpä sopivalle etäisyydelle. Sopiva etäisyys riippuu vähän näytön koosta mutta n.5cm, puhelin kokoajan pystyasennossa ja dippaa sitä lukijan edessä ylhäältä alas niin kyllä se osuu. Koronapleksit vähän haittaa joissain paikoissa mutta ei se nyt ihmeempää näppäryyttä vaadi ja kassaihminen auttaa kyllä kun kysyy miksei tämä onnistu.
Tietääkö joku miksi Lidl bonus keskuskeluketju poistettiin?
Ei. Tarvitaan lääkitys.