Kysymys Lidl-sovelluksesta! Uusi käyttäjä yrittää opetella...
Ostin 3 Lassi-juomaa, jotka piti saada kolmella eurolla Lidl-plussaa käyttämällä. Skannasin kassalla sovelluksen lidl plus-kortin, mutta kuitista huomasin, että juomista oli veloitettu normaalihinta. Eikö siis riitä, että skannaa tuon? Pitääkö sovelluksesta etsiä jokin "kuponki" että tuotekohtaisen alennuksen saa vai miten homma toimii?
Kommentit (50)
Olen katsonut Lidlissä käydessäni, että hyviä tarjouksia olisi äpin kanssa saatavilla. Sitten siinä kassalla kuitenkin perun ajatuksen sen lataamisesta, kun edessäni olevalla on jotain vaikeuksia sen käytössä. Lähes joka kerta. Ei voi olla oikeasti kovin kätevä.
Mulla on se ohjelma, mutta kerran olen käyttänyt. Liian hankalaa ja monimutkaista, turvallisempana olla käyttämättä sovellusta. Minulla Lidlissä asioiminen on radikaalisti vähentynyt, hinnat pitäisi olla samat kaikille.
En enää käy Lidlissä lainkaan tämän äppeilyn takia, vaikka ennen se oli pääasiallinen ostospaikkani. Itse kun en mitään äppejä enää lisää lataile, enkä viitsi jonossa odotella kun lidlin superlampaat hidastavat skannauksillaan jonoa. Hintalaput ja kuvasto sekavia, kun äppihintoja normaalien ja äpittömien alehintojen lomassa.
Halvalla menee ihmisten tiedot, niin henkilö- kuin ostokäyttäytymistiedotkin. Lidl tekee kovan tilin kun myy saamansa informaation. Ja lammas juoksee aina uudelleen noutamaan lisää kasaarien apetta, kun äpillä on alessa.
Vierailija kirjoitti:
Persaukiset eivät hallitse yksinkertaisimpiakaan asioita. En ihmettele yhtään että on ongelmia kun katsoo sitä porukkaa mitä Lidlissä tyypillisesti pyörii.
Johan se oman itsensä ylimmäksi tietäjäksi nimennyt ääliökin pääsi loistamaan. Ei mennyt monta kommenttia, kun piti tulla tuomitsemaan.
Mitä sinu kaltaisesi herra teki siellä rahvaan joukossa?
Eikö palvelijat tee tehtäviään?
Siis pitäisi käydä joku ylempi korkeakoulun äppi-tutkinto ja vielä omistaa älypuhelin, jota ei muuten tarvitse, että uskaltaisi johonkin kauppaan mennä ostoksille. Jätän väliin, jos on vielä kauppoja jossa voi maksaa rahalla tai kortilla.
Vierailija kirjoitti:
En käytä kauppoja jotka käyttää puhelin sovellusta. syrjintää.
Ei kai sellaista ruokakauppaa enää olekaan joissa ei ole sovellusta. Voi olla käyttämättäkin mutta silloin jää parhaimmat alennukset saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitsee käyttää LIDLIN ALENNUSKUPONKEJA, niin kannattaa kysyä itseltään että mikä meni elämässä pieleen.
Kiitos tästä.
Lidl-sovellus on tietoturvaongelma, sitä ei pidä käyttää.
https://www.retaildetail.eu/news/food/consumer-organisation-sues-lidl-f…
Vierailija kirjoitti:
Lidl-sovellus on tietoturvaongelma, sitä ei pidä käyttää.
https://www.retaildetail.eu/news/food/consumer-organisation-sues-lidl-f…
No voi kyynel, älä käytä jos haittaa.
Onko hyvä äppi?