Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kömpiä kainaloosi. Olisit mun ihminen. Ymmärrettäisiin toisiamme.
Mistä tiedät, että ymmärretään?
Niinpä. Ei pidä olettaa. Voi hyvinkin olla että olet tulkinnut väärin. Puolitutusta ei voi tietää.
Oikeastaan, lähtöoletus kannattaa olla se, että et tiedä. Ei mitään oletuksia. Vain kysymällä selviää eikä aina silloinkaan. Todelliset teot merkitsee. Millään muulla ei ole väliä. Kaikenlaiset mututuntumat voi ja pitää unohtaa. Keskity olennaiseen, eli töihin!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä mun risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Olet mun kauniissa ajatuksissani. Suukko ja halaus.
Terv. pukkuvaalea
Poistan viestit, keksin alibin.
Katson silmiin, mietin tarkkaan sanani.
Huone nro. 11
..väsynyt etsimään sinua täältä.Jos olet kirjoittanut mulle jotakin, niin pahoittelut, en vaan erota.
Siitä huolimatta olet rakas.
t
Vierailija kirjoitti:
Miten maltat olla tekemättä töitä?
Helposti. Kohta tulee totuus taas eteen, mutta nautin vielä
Kaipaan seuraasi ja sinua, mutta sinä olet toisen seuralainen. Pitäisi oppia elämään ilman, mutta vaikeaa on. Hyvää yötä.
Tahdon yhtä muodokasta mimmiä. Ollaan aikuisia molemmat tai ainakin hän on.
Aloin eilen haaveilla kai liikaa meidän näkemisestä, kun alitajunta kai inspiroitui siitä näkemään taas unta sinusta. Mutta taidan kirjoittaa sen unen kaksplussalle. Kuitenkin poistetaan täältä.
Kuljet koko ajan mukanani ajatuksissani. Unohtumattomalle helliä suudelmia ja halauksia. Olet niin rakas, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
I can't see it anymore..
Öitä. 8)
Nuku hyvin mun rakas. Pieni puhallus sun niskaan ja suukkoja muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloisia unia valloittavalle naiselle sinne kohdun lämpöön.
Kohdun? 🤔
Toivotusten kohde kyllä tajuaa mistä kohdusta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien muitten kanssa on helppoa jutella, mutta pelkään että hänen kanssaan en osaisi sanoa mitään luontevaa.
Siiis tämä!
Kaikkien muiden kanssa luonnistuu juttelu mutta erään kanssa taas niin todella hankalaa
Vierailija kirjoitti:
A, nukutko yödi rauhallisesti tuhottuasi minun mielenterveyden?
Nukun. Mielenterveytesi on oma asiasi. Itse olet itsesi päästänyt sellaiseen jamaan. Huomasin susta heti alkuunsa, että käytät ehkä lääkkeitä tasoittamaan tunnetiloja. Olit jotenkin iloton, kuulinko ikinä sun edes nauravan- en. Toivon sulle parempaa vointia.
Vierailija kirjoitti:
Sä et siis oo itsestäs varma?
Vierailija kirjoitti:
:D
Mut just niin kauan kun saan noita syntisii
suudelmii kaulalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei anna mulle rauhaa.
Ei anna mulle pllua
Kaikkien muitten kanssa on helppoa jutella, mutta pelkään että hänen kanssaan en osaisi sanoa mitään luontevaa.