Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut joka tapauksessa edes kerran jutella, miehelle muutaman vuoden takaa.
jos jutusta on jo muutama vuosi, niin mitä kuvittelet että te juttelisitte?
Vähemmän minulla olisi juteltavaa sellaisen kanssa, jolle olen jutellut tänään, kuin sellaisen kanssa, jonka olen viimeksi nähnyt kaksi vuotta sitten.
sivusta
Eli olet niitä, jotka puhuvat vain tapahtumista. Eri
Vierailija kirjoitti:
No hullulla on halvat huvit.
Introverttinen mielikuvitukseni tuotanto on hassua ja liikuttavan symbolista. Female Shredderin Jalkaklaanin logokin on kirjaimellisesti musta hiilijalanjälki pinkillä pohjalla --- kuvaa klaanin feminiinisyyttä ja kestävän kehityksen pohjaa 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt. Et ole sanonut irl.
Sanoin, silmillä.
Täällä kaikki ovat tehneet asiansa selväksi telepatian ja katseen voimin, nyt on pallot kaivattujen kentillä.
Väärin, ei taaskaan kaikki. Kaivattu se on kertonut ja ihan ääneen irl. Pallo on mulla, enkä käytä sitä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut joka tapauksessa edes kerran jutella, miehelle muutaman vuoden takaa.
Vähemmän minulla olisi juteltavaa sellaisen kanssa, jolle olen jutellut tänään, kuin sellaisen kanssa, jonka olen viimeksi nähnyt kaksi vuotta sitten.
sivusta
Niinpä. Vuosien kuulumisissa riittää juttua. Sivusta.
Osaatko oikeasti jutella vain kuulumisista? Tylsä
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään alennuksesta miehekkään seksikkäitä vaatteita. Harmi vaan, että ne jäävät kaivatulta näkemättä.
🤭
Aa voitteko oikeasti olla tappelematta täs ketjussa, aikuiset (?) ihmiset? Kohta on taas ketju lukossa ja poistossa, onko sit kiva? Kaivataan mieluummin, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää pääsemästä toistenne luo?
Ei siinä olisi mitään järkeä, kun ei juttu toimisi kuitenkaan. Liian erilaiset toiveet elämälle, oikein mikään ei kohtaisi millään tasolla. Tulee joku sopivampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Aikamoista mentaaliakrobatiaa. Mutta juu, taidat olla taas se ankeuttaja jonka kanssa saa jankata vaikka loppuillan jos niin haluaa.
Ihan turhaan haukut mua jos tiivistän sun oman viestin sisällön yhteen virkkeeseen :D ihan itse siinä sanoit, ettei keskusteltavaa ole yhtä paljon, jos on juuri nähty. Mikäli henkilö tykkää jutella asioista ja ilmiöistä tapahtumien sijaan, juttu ei lopu koskaan, vaikka nähtäisi koko ajan. Näkemisen tiheys ei silloin edes liity mitenkään asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Aikamoista mentaaliakrobatiaa. Mutta juu, taidat olla taas se ankeuttaja jonka kanssa saa jankata vaikka loppuillan jos niin haluaa.
Ihan turhaan haukut mua jos
Ihan loogistahan tuo on, että jos olet käynyt henkilön A kanssa läpi kaikki viimeaikaiset asiat toistenne elämissä, niin sinulla on vähemmän keskusteltavaa henkilön A kanssa, kuin henkilön B, jonka asioita et ole kuullut ja jolle et ole omista kertonut. Ei missään sanottu, etteikö sen juuri nähdyn kanssa olisi mitään keskusteltavaa, eli vedit nyt ihan itse mutkat suoriksi :D :D Nää on näitä, ankeuttaja ankeuttaa.
Osaatkohan sä oikein lukea? Vai haastatko huvikseen riitaa? Oikein kaksi asiavirhettä sun tekstissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Ihan turhaan haukut mua jos
Ihan loogistahan tuo on, että jos olet käynyt henkilön A kanssa läpi kaikki viimeaikaiset asiat toistenne elämissä, niin sinulla on vähemmän keskusteltavaa henkilön A kanssa, kuin henkilön B, jonka asioita et ole kuullut ja jolle et ole omista kertonut. Ei missään sanottu, etteikö sen juuri nähdyn kanssa olisi mitään keskusteltavaa, eli vedit nyt ihan itse mutkat suoriksi :D :D Nää on näitä, ankeuttaja ankeuttaa.
Niin, eli osaat jutella vain niistä tapahtumista, kuten jo sanoin. Vänkäät turhasta.
Oikeasti lopettakaa tappelu :D
Mä kaipaan, haluan laittaa kaivatulle ruokaa, tietää mikä on hänen lempiruokansa ja opetella tekemään sen. Haluan hieroa hänen hartioitaan työpäivän jälkeen, tietää mikä on hänen lempielokuvansa ja miksi, ja katsoa sen hänen kanssaan. Haluan illalla kertoa hänelle kuinka kaunis hän on ja katsoa kun hän nukahtaa, mun syliin jos siitä tykkää. Kaipaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin näen sinut?
Voisit nähdä vaikka huomenna, jos haluaisit.
Kiirettä pitää, kyllä muuten
Tekosyy nro 1.. (ihan sivusta)
Puolitutut menneisyydestä eivät jaa oikeita kuulumisiaan toistensa kanssa, vaikka sattumalta kohtaisivatkin. Sopivassa ympäristössä voisivat tervehtiä, mutta siihen jäisi.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti lopettakaa tappelu :D
Mä kaipaan, haluan laittaa kaivatulle ruokaa, tietää mikä on hänen lempiruokansa ja opetella tekemään sen. Haluan hieroa hänen hartioitaan työpäivän jälkeen, tietää mikä on hänen lempielokuvansa ja miksi, ja katsoa sen hänen kanssaan. Haluan illalla kertoa hänelle kuinka kaunis hän on ja katsoa kun hän nukahtaa, mun syliin jos siitä tykkää. Kaipaan..
Et saa kyllä noista mitään täällä ololla aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Puolitutut menneisyydestä eivät jaa oikeita kuulumisiaan toistensa kanssa, vaikka sattumalta kohtaisivatkin. Sopivassa ympäristössä voisivat tervehtiä, mutta siihen jäisi.
Ai, onko sekin noin ennalta määrätty ja kiveen hakattu asia. Kaikkihan toimivat juuri kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Minä törmäsin tuttuun vuodelta 2015, vuodatti koko elämänsä siinä sitten
Ei ole sinua näkynyt täällä hetkeen.
Hpv-testannut? Negatestillä syövän riskiä ei ole