Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Menen edelleen ihan sekaisin susta.😍
Miksi? En ole mitenkään ihmeellinen. Tai siis et tunne minua oikeasti. Olen tavallinen ihmeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Täyttäisikö seksuaalinen täyttymys tarpeesi ja kaipuusi?
Paremmin kuin hyvin. Realistinen tavoitteeni onkin nimenomaan ns. yhdessä yössä, sen enempää en edes toivo tästä. On liian erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat jne millekään muulle, mutta vetovoimalle ei mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen edelleen ihan sekaisin susta.😍
Miksi? En ole mitenkään ihmeellinen. Tai siis et tunne minua oikeasti. Olen tavallinen ihmeellinen.
Tavallisiahan me ollaan lopulta kaikki. Välillä vaan kemiat kolahtavat niin, että toinen tuntuu ihmeelliseltä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei irtosuhteita, ei tauteja!
Tiedätkö mikä on hpv? Ei liity irtosuhteisiin mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Kelmu siinä on välissä usein perusyhdynnässäkin, tuntuu kelpaavan naisille.
En tykkää, haittaa tuntumaa.
hänen pitää muuttaa pois hänen pitää muuttaa pois hänen pitää muuttaa pois
Pertti Kurikan toiveajattelua, ei se nainen minnekään ole muuttamassa. (viitaus aikaisempaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää, haittaa tuntumaa.
Ja mä haluan että mies tulee mun sisälle, ei muovipussiin
Vierailija kirjoitti:
hänen pitää muuttaa pois hänen pitää muuttaa pois hänen pitää muuttaa pois
Pertti Kurikan toiveajattelua, ei se nainen minnekään ole muuttamassa. (viitaus aikaisempaan)
Ei sitä voi tietää. Jospa vaikka muuttaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusyhdyntä ja suuseksi on ihan pikkasen eri asioita. Lisäksi, aina kun mies sanoo noin, tekis mieli kysyä suoraan sen naisilta mielipidettä
Hä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusyhdyntä ja suuseksi on ihan pikkasen eri asioita. Lisäksi, aina kun mies sanoo noin, tekis mieli kysyä suoraan sen naisilta mielipidettä
Hä
Et tiennyt että yhdyntä ja suuseksi ovat eri asioita? Niistä tuleva mielihyvähän perustuu ihan erilaisiin asioihin. Näinköhän naises ovat olleet kovin tyytyväisiä, jos oikeasti hähättelet tällaista
Olit niin kaunis taas tänään, ihana opettajarouva 💕.
Ihastuin kaheliin. Mistä apu kaipuuseen? Näemmekö pian taas?
Olisin halunnut joka tapauksessa edes kerran jutella, miehelle muutaman vuoden takaa.
Ostin tänään alennuksesta miehekkään seksikkäitä vaatteita. Harmi vaan, että ne jäävät kaivatulta näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut joka tapauksessa edes kerran jutella, miehelle muutaman vuoden takaa.
Mikä estää? Eikö hän vastaa, jos puhut? Vai olisitko halukas vain siinä tapauksessa, että hän ottaa yhteyttä ja ilmoittaa haluavansa jutella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää? Eikö hän vastaa, jos puhut? Vai olisitko halukas vain siinä tapauksessa, että hän ottaa yhteyttä ja ilmoittaa haluavansa jutella?
Eos
Hyvää iltapäivää rakas! Lähen nyt lenkille ja kauppaan, toivottavasti siulla on ollut kiva päivä.
Vierailija kirjoitti:
jos jutusta on jo muutama vuosi, niin mitä kuvittelet että te juttelisitte?
Kyllä. Hetkellisesti ainakin. Sen jälkeen kyllä kaipaisin entistäkin enemmän, luulen.