Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelmu siinä on välissä usein perusyhdynnässäkin, tuntuu kelpaavan naisille.
Perusyhdyntä ja suuseksi on ihan pikkasen eri asioita. Lisäksi, aina kun mies sanoo noin, tekis mieli kysyä suoraan sen naisilta mielipidettä
Hä
Et tiennyt että yhdyntä ja suuseksi ovat eri asioita? Niistä tuleva mielihyvähän perustuu ihan erilaisiin asioihin. Näinköhän naises ovat olleet kovin tyytyväisiä, jos oikeasti hähättelet tällaista
Olen nainen, ja mulle tuo kaikki on seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut joka tapauksessa edes kerran jutella, miehelle muutaman vuoden takaa.
jos jutusta on jo muutama vuosi, niin mitä kuvittelet että te juttelisitte?
Mitä se sinulle kuuluu. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen edelleen ihan sekaisin susta.😍
Miksi? En ole mitenkään ihmeellinen. Tai siis et tunne minua oikeasti. Olen tavallinen ihmeellinen.
Ei tuota ainakaan ääneen kannata sanoa. Kannattaa vaan uskotella olevansa ihana kunnes sellaiseksi tulee, eikä ainakaan latistaa vastapuolen tai omaakaan näkemystä itsestään. Sivu
Nyt mulla ois mahdollisuus siihen yhdyntään, jäin yksin kotiin ja pääsen myös muualle.
Tää jotenkin huvitti. Asutkohan porukoilla, kimppakämpässä vai kumppanin kanssa vai jotenkin muuten.
Ehkä täl viikol? Jutskataan hyvällä tuurilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette kaikki pahuksen puutteessa.
Säästän itseäni hänelle. Viikon olen nyt ollut ejakuloimatta ja seksi on jo mielessä ihan koko ajan yötä päivää. Tästä tulee vielä pitkä vuosi. Tai useampi.
Miksi? Tuo on syöpäriski
Elämä on täynnä syöpäriskejä. Monet vieläpä oikein mukavia. P*llun nuoleminenkin on.
Riippuu piusasta, ei testatussa mitään riskiä ole
Monet olen testannut ja silti niissä riskinsä on. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut joka tapauksessa edes kerran jutella, miehelle muutaman vuoden takaa.
Vähemmän minulla olisi juteltavaa sellaisen kanssa, jolle olen jutellut tänään, kuin sellaisen kanssa, jonka olen viimeksi nähnyt kaksi vuotta sitten.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää pääsemästä toistenne luo?
Ympäristö, sen luomat rajoitteet
Iltapäivän halaus ja suukko pikkuvaalealle. 🤗🧡
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää pääsemästä toistenne luo?
Ympäristö, sen luomat rajoitteet
Mitä tällaiset rajoitteet ovat? Esimerkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän minulla olisi juteltavaa sellaisen kanssa, jolle olen jutellut tänään, kuin sellaisen kanssa, jonka olen viimeksi nähnyt kaksi vuotta sitten.
sivusta
Niinpä. Vuosien kuulumisissa riittää juttua. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin näen sinut?
Voisit nähdä vaikka huomenna, jos haluaisit.
Kiirettä pitää, kyllä muuten
Vierailija kirjoitti:
Milloin näen sinut?
Tällä viikolla jos kaikki osuu kivasti!
Vierailija kirjoitti:
Nyt mulla ois mahdollisuus siihen yhdyntään, jäin yksin kotiin ja pääsen myös muualle.
Tää jotenkin huvitti. Asutkohan porukoilla, kimppakämpässä vai kumppanin kanssa vai jotenkin muuten.
😂
Yli viikko vielä siihen että nään sut taas. En malta odottaa. Haluisin olla sun kanssa kokoajan. Tänään, huomenna, eilen, aina. Aamulla, päivällä, illalla, yölläkin. Rakastan sua, haluisin sen kertoo kaikilla tavoilla. Haluisin kertoa tarkalleen kuinka kaunis olet, kaikilla tavoilla millä oot, sisältä ja ulkoa. Kuitenkin, kun nähdään, kerron vain kuulumisia. Ehkä hiljaa sanon, oot kaunis. Kunpa uskaltaisin sanoa enemmän. Kunpa saisin kertoa enemmän, kaiken. Rakastan sua, miten rakastankaan. Pi <3. La
No hullulla on halvat huvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelmu siinä on välissä usein perusyhdynnässäkin, tuntuu kelpaavan naisille.
Perusyhdyntä ja suuseksi on ihan pikkasen eri asioita. Lisäksi, aina kun mies sanoo noin, tekis mieli kysyä suoraan sen naisilta mielipidettä
Hä
Et tiennyt että yhdyntä ja suuseksi ovat eri asioita? Niistä tuleva mielihyvähän perustuu ihan erilaisiin asioihin. Näinköhän naises ovat olleet kovin tyytyväisiä, jos oikeasti hähättelet tällaista
Olen nainen, ja mulle tuo kaikki on seksiä.
Eikä kukaan ole muuta väittänytkään
Kaipaan sinua, sydänyhteyshenkilöni.