Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele antamaan palautetta muualla kuin palstalla.
Kenelle mun pitää antaa palautetta? Psykiatrian erikoislääkärille ainakin jolla on arpakone jolla diagnooseja lätkitään tai on tähän mennessä lätkitty. Olen muistaakseni antanut palautetta että hyvin epäasiattomia kysymyksiä muun muassa skitsofrenian erotusdiagnostisia kyselyjen yhteydessä tehty ja vihjailtu. "Tuputettu" omaan ajatteluun kuulumattomia ajatusmalleja.
Siis siihen malliin tuputettu että taipuisin valheellisesti myöntäväni uskovani johonkin halvatun steppaaviin menninkäisiin, selvänäköön, energia-auroihin, supervoimiin yms. yliluonnolliseen mitkä ovat mahdottomia rajatieto ja parapsykologisia ilmiöitä, joita ei voi varmuudella sanoa todeksi toisin kuin
Niin henkisellä polulla oleville heräämis - ja ylösnousemuksen oireita, länsimaisessa lääketieteessä harhaisuutta ja psykoosia. Mieluiten pysyttelen erossa kummastakin. Enteet, merkit yms. menninkäiset eivät mielestäni kuulu todellisuuteen. eri
Vierailija kirjoitti:
Hei kaverit. Valitettavasti en jaksa nyt leikkiä tätä typerää leikkiä kanssanne tämän pidemmälle. Olen oikeasti terveempi kuin luulettekaan. Täten toivotan kaikille hauskaa ja piristävää syksyn alkua! T. Tätihenkilö vm. 87
Hei anti-kaveri. Lika barn leker bäst. Mikä on terveyden ja sairauden raja? Sinullekin mukavaa syksyä. T. Tätihenkilö myös, pikkuisen sua vanhempi
Vierailija kirjoitti:
Hei kaverit. Valitettavasti en jaksa nyt leikkiä tätä typerää leikkiä kanssanne tämän pidemmälle. Olen oikeasti terveempi kuin luulettekaan. Täten toivotan kaikille hauskaa ja piristävää syksyn alkua! T. Tätihenkilö vm. 87
Yritä nyt vaan rentoutua siitä ajatuksesta. Ei se oo mitään.
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Kuka olet?
Vierailija kirjoitti:
Onhan heitä, joita naiset piirittävät, kun ovat vaan niin sellaisia. Niin kuin kaivattunikin.
Tuo voi alkaa miestäkin ahdistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan syksyä. Tuokohan se sinut?
Öö tota se alkoi jo 9 vrk sit, älä enää odota :D
Vuodenajat ei toimi kalenterin mukaan.
Ei, eikä odotusten tai toiveiden.
Olet eri. Edellinen on todellakin sitä mieltä, että se on syksy nyt
Edellinen todellakin oli sitä mieltä, että vuodet ei toimi kalenterin mukaan. Sivusta
Olen joku toinen, muu taho, vaan "eri".
Saat olla ihan mitä haluat olla.
Oli se oikeastikin joku ihan eri :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan heitä, joita naiset piirittävät, kun ovat vaan niin sellaisia. Niin kuin kaivattunikin.
Varsinkin, jos kokemukset naisista ei ole yleensä olleet positiivisia. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Kuka olet?
K-kaupan Tyyne!
Vierailija kirjoitti:
Terveiset kaivattuni tiukalle kakkoselle. Nainen tietty kyseessä en minä sentään homo ole.
En tiedä yhtäkään naista, joka tykkäisi, että peräsuolta tökitään peniksellä. Toivottavasti naisesi tykkää. Takaapäin voi tulla, kunhan osaa tähdätä oikeaan reikään. Neuvoja tädiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin, jos kokemukset naisista ei ole yleensä olleet positiivisia. Sivusta
Varmaan erikoisestikin tuolloin, kun aito rakkaus puuttuu. Mennään vain vaistojen varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset kaivattuni tiukalle kakkoselle. Nainen tietty kyseessä en minä sentään homo ole.
En tiedä yhtäkään naista, joka tykkäisi, että peräsuolta tökitään peniksellä. Toivottavasti naisesi tykkää. Takaapäin voi tulla, kunhan osaa tähdätä oikeaan reikään. Neuvoja tädiltä
Monta naista olet yrittänyt tökkiä peniksellä peräsuoleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45 ja kaunis🥰
Taitaa olla katsojan silmissä jo tuossa kohtaa, mutta kiva viesti silti
Ei hän sinun silmääsi sitä asiaa tunkenutkaan.
Väittikö joku näin?
Taitaa olla katsojan silmissä jo tuossa kohtaa
Juu, ei sitten varmaan.
Ei siinä väitetä kenenkään tunkevan mitään muiden silmään. Jos et ymmärrä lukemaasi niin älä yritä kuittailla, mene vain eteenpäin.
Valehtelu ei sovi yhtään sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla liikaa sinusta kiinnostuneita naisia?
Ei varmaan ja tähän tottuu. Ei ole aina helppoa olla hyvännäköinen, älykäs ja karismaattinen.
Sivusta. Yllättävän helppoa kun on oikeat perintötekijät ja riittävän alkeelliset olosuhteet lapsuudessa sekä omalaatuiset perhesuhteet.
Miten tämmöset helpottais kenellekään mitään? Utelias ihmettelee sivusta
Vaikeudet kasvattavat ja karaisevat, kasvihuoneissa kasvaneet vallupwrseet ovat kiittämättömiä ja niiltä puuttuu suhteellisuudentaju sekä ymmärrys omasta kirpunpierumitättömyyestään maailmankaikkeudessa korkean taivaan alla. Tämä ympäristötekijöistä, perimä on sitten oma lukunsa ja regimenttinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voikin. Ihan miehestä kiinni, miten asian hoitelee. Kaikki ne houkutukset. Imarteleeko vai ottaako pannuun pidemmän päälle.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45 ja kaunis🥰
Taitaa olla katsojan silmissä jo tuossa kohtaa, mutta kiva viesti silti
Ei hän sinun silmääsi sitä asiaa tunkenutkaan.
Väittikö joku näin?
Taitaa olla katsojan silmissä jo tuossa kohtaa
Juu, ei sitten varmaan.
Ei siinä väitetä kenenkään tunkevan mitään muiden silmään. Jos et ymmärrä lukemaasi niin älä yritä kuittailla, mene vain eteenpäin.
Taitaa olla sinun ajatuksissa vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta naista olet yrittänyt tökkiä peniksellä peräsuoleen?
Naisena en yhteenkään. En usko, että miehenäkään olisi tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, ja minä tiedän kaksi. Itse en välitä kyllä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu ei sovi yhtään sulle.
Valhettelu ei sovi kenellekään ja jälkensä ovat lyhvät.
Älä yritä laittaa mun piikkiin. Se on vaan yks fani.