Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Se hyvä (ainut) puoli tässä on, että ainakin sinä olet on onnellinen näinkin.
Olen nähnyt sinun kyynelehtivän kaksi kertaa. Toinen kerta oli sellainen, jolloin olit yksin muistaakseni muutaman kuukauden. Oli varmaan ikävä.
Olet kaunis opettajarouva 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhun epätasapaino.
Millä muotoa?
Ei mitään hajua, tuli mieleeni ja pistin kommentin vain tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään muttia, jos kysyt. Haluan sinut.
Minä sinut. 🔥
Missä kysyn? T. edellinen
Soita mulle, etten se aina olisi minä.
Pusu miehelle, jolle näytin tänään valokuvan pienestä silmää vinkkaavasta sukulaislapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän vaatetus?
Sellaista tässä vaan mietin, miten ihanaa olisikaan painautua sua vasten. Tuntea kehosi, lämpösi, tuoksusi. Suukotella kaikkialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän vaatetus?
Kesämekko
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt sinun kyynelehtivän kaksi kertaa. Toinen kerta oli sellainen, jolloin olit yksin muistaakseni muutaman kuukauden. Oli varmaan ikävä.
Oonkohan mä kyynelehtinyt sinun seurassa? 🤔 Ai silleen, että tippa on tullut linssiin vai ihan vuodattanut kyyneleitä?
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle, etten se aina olisi minä.
Olisipa irtonamuja
Vierailija kirjoitti:
Sellaista tässä vaan mietin, miten ihanaa olisikaan painautua sua vasten. Tuntea kehosi, lämpösi, tuoksusi. Suukotella kaikkialta.
Miksi et voisi tehdä tätä? Näette ilmeisesti usein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän vaatetus?
Kesämekko
Minkä värinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli kiva zibale vastaan, Jami Faltin ja Selviytyjä. Hyvä siivousrinkutus.
Ohhoh, ok. Kiitos tiedosta, halusin nyt vain jakaa kappaleen. Harvemmin lähden tutkimaan silloin taustoja. Elämässä sattuu ja tapahtuu. Elämä jatkuu ja kaikesta selvii jos jää henkiin. Sitten eteenpäin.
Haikeus aaltoilee ja ikävän kipu heikkenee, aivan kuin kesäinen valo syksyisellä polulla.
Kaipauksen hedelmät on korjattu ja muistikuvat säilötty. Kyyneleet kuivasi lämmin tuuli etelän suunnalta.
Elämä ei aina anna pitää rakkaita, mutta tahdon uskoa sinun kuljettavan rakkauttani mukana, etten ole rakastanut sunua turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan mä kyynelehtinyt sinun seurassa? 🤔 Ai silleen, että tippa on tullut linssiin vai ihan vuodattanut kyyneleitä?
Miehestä oli kyse.
Oijoi! Onko MM löytänyt Liisansa? 🥰