Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Valitettavan yksipuolista, valitettavan voimakasta.
Mutta, kokka tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan yksipuolista, valitettavan voimakasta.
Mutta, kokka tuuleen.
Ketä kaipaat?
"Älä pakota minua eroamaan sinusta ja lähtemään luotasi. Minne sinä menet, sinne minäkin menen, ja minne sinä jäät, sinne minäkin jään."
Ruutin kirja 1:16-17
Gallup
🔺Dallaspulla
🔻Texaspulla
Vierailija kirjoitti:
Oon sitä mieltä, että.
1) elämässä on aina vaihtelua
2) vaihtelun kaipuu on normaalia
3) ihminen projisoi tunteitaan ja tarpeitaan toisiin ja se on normaalia
4) meillä molemmilla on tarve tulla kuulluksi ja nähdyksi ja täytämme sitä tarvetta toisissamme ja se on syy miksi viihdymme toistemme seurassa niin hyvin
5) ei kannata vastustaa kohtia 1-4 vaan hyväksyä ne, niin elämä helpottuu ja jännite välillämme helpottaa ja voimme siten iloita kaveruudesta, ilman ajatuksia romanttisesta jännitteestä.
näin. Näillä mennään! ->
Voihan sitä tietysti näinkin itseään huijata ja paikoilla kun ei tahdo kohdata asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
🔺Dallaspulla
🔻Texaspulla
Voisilmäpulla
Tuntematon kohtaaminen piristi 😊
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vapautta.
Vapautta minusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sitä mieltä, että.
1) elämässä on aina vaihtelua
2) vaihtelun kaipuu on normaalia
3) ihminen projisoi tunteitaan ja tarpeitaan toisiin ja se on normaalia
4) meillä molemmilla on tarve tulla kuulluksi ja nähdyksi ja täytämme sitä tarvetta toisissamme ja se on syy miksi viihdymme toistemme seurassa niin hyvin
5) ei kannata vastustaa kohtia 1-4 vaan hyväksyä ne, niin elämä helpottuu ja jännite välillämme helpottaa ja voimme siten iloita kaveruudesta, ilman ajatuksia romanttisesta jännitteestä.
näin. Näillä mennään! ->
Voihan sitä tietysti näinkin itseään huijata ja paikoilla kun ei tahdo kohdata asiaa.
Niin, ja jos on jännitteitä kahden välillä, se yleensä tarkoittaa, että tunteet jylläävät. Ja toinen ei vaan tahdo. Ja epätoivoisesti selittää kaiken ystävyydeksi. Eri
"Jännite välillämme helpottaa ja voimme siten iloita kaveruudesta, ilman ajatuksia romanttisesta jännitteestä."
Ei päde ainakaan minun ja kaivattuni tilanteessa. Jännitettä ei poisteta niin vain, saati tunteita. Tuo ei ylipäänsä toimi, kun on palavasti rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
"Jännite välillämme helpottaa ja voimme siten iloita kaveruudesta, ilman ajatuksia romanttisesta jännitteestä."
Ei päde ainakaan minun ja kaivattuni tilanteessa. Jännitettä ei poisteta niin vain, saati tunteita. Tuo ei ylipäänsä toimi, kun on palavasti rakastunut.
Komppaan! Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miksen saa sinua elämääni?
Se olisit voinut olla sinä. Ellei erästä toista olisi ollut olemassa. Näin se vaan joskus menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun toinen haluaa tavata, toinen jarruttee ja toisin päin.
Olen huomenna kaipaava. Laitan viestiä. Toivottavasti se miellyttäisi sinua, vaikka olenkin syystä ollut varovainen kanssasi.
En tule enää tänne, sanoin sen jo. Mutta kun mulla on sitkeä luulo, että oot sittenkin täällä.
Huomisesta alkaen ei kuitenkaan täällä jutella. Joten, toivon.
Laita minulle viestiä. Jutellaan yksityisesti ja tavataan. Kiitos, kun olet aina niin huomaavainen. Lähdetään palstalta pois. <3
Lähdetään rakas käsi kädessä kohti auringonnousua jättäen palsta taaksemme 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun toinen haluaa tavata, toinen jarruttee ja toisin päin.
Olen huomenna kaipaava. Laitan viestiä. Toivottavasti se miellyttäisi sinua, vaikka olenkin syystä ollut varovainen kanssasi.
En tule enää tänne, sanoin sen jo. Mutta kun mulla on sitkeä luulo, että oot sittenkin täällä.
Huomisesta alkaen ei kuitenkaan täällä jutella. Joten, toivon.
Laita minulle viestiä. Jutellaan yksityisesti ja tavataan. Kiitos, kun olet aina niin huomaavainen. Lähdetään palstalta pois. <3
Lähdetään rakas käsi kädessä kohti auringonnousua jättäen palsta taaksemme 💗
Kaappasitte aloitukseni 😩, mutta onnea teille! T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksen saa sinua elämääni?
Se olisit voinut olla sinä. Ellei erästä toista olisi ollut olemassa. Näin se vaan joskus menee.
Sija kaksi ei lohduta.
Vierailija kirjoitti:
Kauhun epätasapaino.
Millä muotoa?
Mitkä asiat estävät?