Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup.
Mitä romanttista toivoisit kaivatun tekevän sinulle?
Se, että laittaisi viestin, minkälaisen tahansa, menisi jo romanttisesta. Ainakin muistaisi.
On olemassa myös erittäin epäromanttisia viestejä
Onhan niitä, mutta ei hän mitään ilkeyksiä kirjoittaisi, ei ole sen sorttinen.
No ei niiden mitään ilkeyksiä tarvi olla vaikka eivät romanttisia olekaan :D esim joku tilaatko palaveripullat vois olla epäromanttinen viesti kaivatulta, enkä usko että edes sinä saat siitä ilkeätä vibaa
eri
Entäs viesti saisko palaverissa piirakkaa? eri
Ei sekään ilkeä mutta tyhmä viesti
Jotkut on vain luotu kulkemaan yksin ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on vain luotu kulkemaan yksin ikuisesti.
Jotkut taas luotu kulkemaan yksin toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup.
Mitä romanttista toivoisit kaivatun tekevän sinulle?
Se, että laittaisi viestin, minkälaisen tahansa, menisi jo romanttisesta. Ainakin muistaisi.
On olemassa myös erittäin epäromanttisia viestejä
Onhan niitä, mutta ei hän mitään ilkeyksiä kirjoittaisi, ei ole sen sorttinen.
No ei niiden mitään ilkeyksiä tarvi olla vaikka eivät romanttisia olekaan :D esim joku tilaatko palaveripullat vois olla epäromanttinen viesti kaivatulta, enkä usko että edes sinä saat siitä ilkeätä vibaa
eri
Entäs viesti saisko palaverissa piirakkaa? eri
se veis jo jalat alta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tunteiden kertomista kenelle vaan. Itse kerrion varatulle ja vaikka välimme etääntyivät entisestään, niin pääsin yli. Ihanaa syksyä kaikille!
En olisi halunnut tietää, jos mulle kerrottaisiin varattuna. Kiusallista. Sivusta.
Mä haluaisin tietää varattuna, jos joku on minusta kiinnostunut.
Kiinnostuksesta varatulle kertovakaan ei aina pyri mihinkään, oma kokemus näin.
Mä toivoin rakkautta, mutta uskon että sain ammattimaista välittämistä, joka päättyy kum hoitosuhde päättyy. Sen jälkeen toivoin edes ystävyyttä, tai yhteydenpitoa, mutta uskon että kumpaakaan niistä ei tule. Joten toivon vaan että opin elämään rakkauden kanssa, sen koskaan toteutumatta, ja sitten koskaan enää pitämättä yhteyttä millään tavalla häneen. No, on mulla toinenkin tällainen rakkaus, joka jää olosuhteista riippumatta olemaan, vailla yhteudenpitoakin, joten ehkä tämänkin kanssa oppii elämään. Toivon että joskus löydän rakkauden joka on molemminpuolista ja mahdollista, mutta en usko sellaista mulle suotavan. La
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei johda. Kunhan kiusaan välillä itseäni ja häntä täällä.
Sitäkö tämä on? Vaimo rules.
Vaikuttaa pelaamiselta. Itse skippasin tuollaisen kerran. Sivusta.
Miksi veivaat edestakaisin? Miksi sanot yhtä.ja tarkoitat toista?
Vierailija kirjoitti:
Totta varmasti. Voi olla, että se helpottaa omaa oloa. Kun se on puuskahdettu ulos, ei tarvitse yksin kantaa raskasta taakkaa.
Mulla olis juuri sopivasti ohut yöpaita ilman liivejä. Mutta menempä vaan siveästi nukkumaan kädet peiton päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei johda. Kunhan kiusaan välillä itseäni ja häntä täällä.
Sitäkö tämä on? Vaimo rules.
Ei ainakaan minulta. En kiusaa ketään irlinä, saati netissä. Jos jotakin laitan, se on kaunista. Piti sivusta tulla kommaamaan.
Sama. Typerää kiusata.
Onko tämä jokin jännitysleikki sulle?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ihastua voi. En minä ainakaan halua aiheuttaa pahaa mieltä omalla toiminnalla. Arvostan itseäni niin paljon, että haluan olla miehelle nro. 1😊.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole koskaan ollut leikin paikka minulle. Siksi en lähde irlinä kokeilemaan mitään. Olen kokenut vahvoja tunteita ja halusin niitä aikoinaan kovastikin purkaa ulos jossakin. En koskaan halunnut, että kaivattu tunnistaisi viestejäni. Tuskin onkaan tunnistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaasan Liisalle lämpimät kaipaukset <3
MM
Hupsista. Mä oon Liisa ja Vaasasta 🤭
Tiedä vaikka mun kaipaukseni kohde
MM
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis juuri sopivasti ohut yöpaita ilman liivejä. Mutta menempä vaan siveästi nukkumaan kädet peiton päällä.
Voithan hieman siihen maaten käydessäsi hytkytellä, niin saat hyvät draivit uniin! Itse tykkään makoilla vatsallani sängyllä somettamassa ja tärisytellä peppua. Jotenkin energia kiertää hyvin ja on jotain liikettä kehossa, vaikka makaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta varmasti. Voi olla, että se helpottaa omaa oloa. Kun se on puuskahdettu ulos, ei tarvitse yksin kantaa raskasta taakkaa.
Monia kaverisuhteita on pilattu tuolla tavalla. Parempi pitää ihastus omana tietonaan, antaa tulla ja mennä menojaan. Oma kokemus. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Hyvästien jälkeistä haikeutta vain hetkittäin.
Ei ainakaan minulta. En kiusaa ketään irlinä, saati netissä. Jos jotakin laitan, se on kaunista. Piti sivusta tulla kommaamaan.