Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
12881/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.

Vierailija
12882/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet aurinko.

Pyöreä ja keltainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12883/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän joviaalia porukkaa paikalla. Koska varatun vikittelyssä ei ole minkäänlaista pahennusta aiheuttavaa, te katsotte kylmän rauhallisesti ja pelkästään neutraaleja tunteita tuntien, kun joku yrittää vikitellä teidän rakasta kumppanienne. Minä en itse sellaiseen kykenisi, joten en vastaavasti yritä sitä tehdä toisille. Terveisin varattuun ihastunut. Siksi vain ketjussa.

Ei, vaan siinä kohtaa tiedän että rakkaus laitetaan testiin. Jos luotan kumppanin ja mun väliseen rakkauteen ja hänen rakkautensa vahvuuteen minua kohtaan ei mulla pitäisi olla mitään pelättävää.

Ja jos olet ikinä rakastanut, ymmärrät ettet halua häntä vierellesi vain velvollisuudentunnosta, vaan koska hän on onnellinen ja haluaa valita juuri sinut yli kaiken muun jota saattaa tielle eksyä. Ja jos on joku muu, jonka kanssa hän on onnellisempi, et halua estää häntä sen saavuttamisessa. Sikäli tilanne on win-win. Satuttava toki ja voi johtaa henkilökohtaiseen menetykseen, mutta silti. Joko välisenne rakkaus todentuu vahvaksi tai rakastamasi ihminen menee jotakin sellaista kohti, mikä hänelle oikeammalta tuntuu. Ja jos rakastaa, tosissaan haluaa rakastamansa ihmisen hyvää ja toivoo hänen voivan elää sielunsa vapaana, autenttisena ja aidosti näkyvillä, ei sen löytämisessä estele. Ei siis ole tarvetta vastentahtoisesti ketään pakolla pitää vierellä, kieltää ja estellä. Se ei toimi ja se on aivan täydellisen turhaa punnitessa rakkautta. Rakkaus tulee luo pyytämättä ja se pysyy vierellä pitämättä.

Vierailija
12884/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus muuttaa fyysistä ympäristöä kaikkien kehomme 75-100 biljoonan solun ympärillä ja antaa meille rohkeuden kohdata ja käsitellä esteitämme ja lukkoja. 

Vierailija
12885/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin avata vyösi.

Rintaliivisi

Ootko metsäkonekuski?

Raakku-vainaako siellä kyselee?

Vierailija
12886/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen naimisissa, toivon kumppanin pysyvän rinnallani velvollisuudentunnosta kuolemaan asti vaikka ympärillä olisi lukuisia muita miehiä, jotka voisivat tarjota hänelle onnellisemman, paremman ja helpomman elämän. Nimenomaan pitää olla velvollisuudentuntoa, että pysyy yhdessä vaikka tulisikin hetken himoja ja ihastuksia.

Vierailija
12887/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Nuo

Vierailija
12888/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä vain seuraavaa tikkua, josta sulle asiaa kehittelisin...

Jos olet ihanani, niin aina sitä tikkua keksii. Jos olet iljettävä vanhempi nainen, stalkkerini, ota vain yhteyttä, niin näet vielä kerran, että ei muuten kiinnosta.

Joo olen.

Työnnä tikku kynnen alle, aloitusvaras.

Ei kai kukaan sellaisesta pidä?

Vierailija
12889/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä vain seuraavaa tikkua, josta sulle asiaa kehittelisin...

Jos olet ihanani, niin aina sitä tikkua keksii. Jos olet iljettävä vanhempi nainen, stalkkerini, ota vain yhteyttä, niin näet vielä kerran, että ei muuten kiinnosta.

Joo olen.

Työnnä tikku kynnen alle, aloitusvaras.

Ei kai kukaan sellaisesta pidä?

Ei niin, aloitusvarkaasta siis

Vierailija
12890/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudessa ei varpaalleastumiset paljon paina. Tyylikästä se ei ehkä ole ja soisi vähän miettivän miten ja missä, mutta joo, ei paina. Aika moni asia ei enää paina tai kiinnosta enää sen jäljeen kun sen kohtaa. Esim. muiden mielipiteet. Satuttaa nyt ei halua yhtään ylimääräistä, mutta mitä joku ulkopuolinen raakku keksii vaikka juoruta, ai että, suloisen se ja sama.

Vierailija
12891/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipausvaihde päälle?

Vierailija
12892/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velvollisuus ei ole rakkautta😊

Kaikin mokomin toki jos sitä kaipaa. Rakkautta se ei kuitenkaan ole. Silloin mikään velvollisuuden tunto ei ole motivaattori.

Vierailija
12893/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän joviaalia porukkaa paikalla. Koska varatun vikittelyssä ei ole minkäänlaista pahennusta aiheuttavaa, te katsotte kylmän rauhallisesti ja pelkästään neutraaleja tunteita tuntien, kun joku yrittää vikitellä teidän rakasta kumppanienne. Minä en itse sellaiseen kykenisi, joten en vastaavasti yritä sitä tehdä toisille. Terveisin varattuun ihastunut. Siksi vain ketjussa.

Ei, vaan siinä kohtaa tiedän että rakkaus laitetaan testiin. Jos luotan kumppanin ja mun väliseen rakkauteen ja hänen rakkautensa vahvuuteen minua kohtaan ei mulla pitäisi olla mitään pelättävää.

Ja jos olet ikinä rakastanut, ymmärrät ettet halua häntä vierellesi vain velvollisuudentunnosta, vaan koska hän on onnellinen ja haluaa valita juuri sinut yli kaiken muun jota saattaa tielle eksyä. Ja jos on joku muu, jonka kanssa hän on onnellisempi, et halua estää häntä sen saavuttamisessa.

Juuri näin. Mutta kun tämä kyseinen kirjoittaja ei ole koskaan rakastanut ketään oikeasti, sehän tuli jo aiemmista viesteistä ilmi. Siksi hän ei edes ymmärrä sitä kontekstia, jossa yrittää väitellä. Eri.

Vierailija
12894/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän varatussa ikinä ole vikaa. "Mut ku toi tuli hurmaamaa ja sen takia ne vaatteet lähti" :D

Typerä vasta-argumentti toteamukseen, että asia on varatun käsissä. Tuollaisella käytöksellä hän on toiminut ja aloittanut itse jotakin. Varattu voi myös toimia väärin, mutta ei se poista vastuuta muilta.

Ei ulkopuolisella ole mitään vastuuta pariskunnan parisuhteesta. Se on p-a-r-i-suhde. Sivusta.

Aikuisilla ihmisillä on aina vastuu omasta toiminnastaan. Juridinen ja moraalinen.

Vierailija
12895/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä ihanalle kaunottarelle mammalle ja mummolle. Oli kiva nähdä tänään x 2. 😚

Vierailija
12896/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vanha, tunnettu ja viisas sanonta: sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot on sallittu. 

Muista tämä sitten, kun joku vamppaa sun puolison, jonka sä olet ensin vampannut joltain toiselta 😅🥰

Kaikki on jo sanoneet, että hyvä vaan että lähtee jos on kerran lähteäkseen. Luetko sä muiden vastauksia ollenkaan vai juuttuko levy?

Vierailija
12897/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi kaipaamassa teitsiä.

Vierailija
12898/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen naimisissa, toivon kumppanin pysyvän rinnallani velvollisuudentunnosta kuolemaan asti vaikka ympärillä olisi lukuisia muita miehiä, jotka voisivat tarjota hänelle onnellisemman, paremman ja helpomman elämän. Nimenomaan pitää olla velvollisuudentuntoa, että pysyy yhdessä vaikka tulisikin hetken himoja ja ihastuksia.

Velvollisuudesta? Kyllä minä olen toisen kanssa rakkauden, arvostuksen ja kunnioituksen vuoksi. Ja pysyn uskollisena

Sivusta naiselta 

Vierailija
12899/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni🧡

Vierailija
12900/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitsi kaipaamassa teitsiä.

Se on hienoa, mutta toi on vaan mun kirjoitusasu jolla häivytän todellisen tyylini kirjoittaa.

Ketju on lukittu.