Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kauniille naiselle ja pienelle sinikellolle, tulkaa uniini.
Sinikello, viittaisiko poikalapseen?
Ootko uusi? Se kaipaa naista jolla taaperoikäinen tyttö, kaivannut varmaan pari vuotta jo
Miksi alapeukuttaisit toisen kaivattua, vaikka olis sulle epäkiinnostava? :D eihän sun sitä tarvi kaivata, eikä gallupissa kysytty kuinka kiinnostavalta muiden kaivattu vaikuttaa
En minä tiedä miksi alapeukuttaisin, ei ole tapana alapeukuttaa tuollaisilla perustella. Tuo tuli vaan mieleen kun tuosta erikseen kysyttiin, en siis itse tuota viestiä alapeukuttanut :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukuttaisit toisen kaivattua, vaikka olis sulle epäkiinnostava? :D eihän sun sitä tarvi kaivata, eikä gallupissa kysytty kuinka kiinnostavalta muiden kaivattu vaikuttaa
En minä tiedä miksi alapeukuttaisin, ei ole tapana alapeukuttaa tuollaisilla perustella. Tuo tuli vaan mieleen kun tuosta erikseen kysyttiin, en siis itse tuota viestiä alapeukuttanut :D
No eipä tulis itselle mieleen kyllä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppeja, kiitos!
Kaivattusi ikä, siviilisääty, lemmikki, mahdollinen lempiväri, jokin harrastus, lempimatkakohde. Per favor.
Alle 50. Naimaton. Koira. Kaikki värit, eniten murrettu siniharmaa. Kitaransoitto. Euroopan kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tulis itselle mieleen kyllä :D
Oho! Yllättävää, ettei kaikille tule mieleen aina samat asiat :D
Noin 45, aviossa, roosa, ei lemmikkejä.
Gallup:
Oletko ihan viime aikoina löytänyt selkeästi itsellesi osoitettuja viestejä ketjusta?
Varattuja saa kaivata ja heihin ihastua. Eihän se edes ole oma valinta. Sen sijaan aktiivinen pyrkimys viedä toiselta puoliso on kusipäistä. Ihmisiä voi onnistua hurmaamaan, varattujakin, vaikka heillä olisi hyvä ja toimiva suhde. Saattaa käydä niin, että hurmatuksi joutunut katuu jälkeenpäin huonompaan vaihtamista.
Kenenkään ei tarvitse olla huonossa suhteessa, mutta toisten väliin väkisin yrittäminen on itsekästä. Tilanne on silloin varatun käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Oletko ihan viime aikoina löytänyt selkeästi itsellesi osoitettuja viestejä ketjusta?
En. Joku ilkeä vain esittää kaivattuani.
Joo ei tulisi mieleenkään jotain varttua alkaa vokottelemaan. En kunnioita ihmisiä jotka toimii noin (hekään ei kunnioita muita, joten looginen seuraus ettei heitä kunnioiteta) eikä kelpaisi kaveripiiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppeja, kiitos!
Kaivattusi ikä, siviilisääty, lemmikki, mahdollinen lempiväri, jokin harrastus, lempimatkakohde. Per favor.
32, aviossa, koira, tykkää pukeutumisessa samoista väreistä kuin minä, urheilu, lempikohdetta en tiedä
Onpa alapeukkuja. Mikäs nyt?
Varatun kaipaaminen on joillekuille täällä suoranainen rikos
Juu ja nämä logiikan gordioninsolmut ja älyn riemutötteröt ilmeisesti haluavat ajaa varattujen kaipaajat tosielämän toimintaan täällä haaveilun sijaan tehdessään kaikkensa palstakaipaustoiminnan hankaloittamiseksi. Sivusta huvittunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppeja, kiitos!
Enpä tiedä kaivatusta yhtään näistä, mutta vastaanpa omalta kohdalta, vaikkei kysytty.
49, avoliitto, ei ole, sammaleen vihreä, hedonismi (koska en voi kohdentaa sen tarkemmin), kauniit paikat, missä ei ole ketään.
Nyt jatkan tuota yhtä harrastusta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Kukaan mua kaipaa ainakaan hyvällä😆
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tulisi mieleenkään jotain varttua alkaa vokottelemaan. En kunnioita ihmisiä jotka toimii noin (hekään ei kunnioita muita, joten looginen seuraus ettei heitä kunnioiteta) eikä kelpaisi kaveripiiriin.
Kiitos. T. Varttunut varattu
Niin eihän varatussa ikinä ole vikaa. "Mut ku toi tuli hurmaamaa ja sen takia ne vaatteet lähti" :D
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Aina niitä löytää, koska lähes kaikki sopii kaikille. Ei ne ole mulle oikeasti tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Varattuja saa kaivata ja heihin ihastua. Eihän se edes ole oma valinta. Sen sijaan aktiivinen pyrkimys viedä toiselta puoliso on kusipäistä. Ihmisiä voi onnistua hurmaamaan, varattujakin, vaikka heillä olisi hyvä ja toimiva suhde. Saattaa käydä niin, että hurmatuksi joutunut katuu jälkeenpäin huonompaan vaihtamista.
Kenenkään ei tarvitse olla huonossa suhteessa, mutta toisten väliin väkisin yrittäminen on itsekästä. Tilanne on silloin varatun käsissä.
Ainahan se on varatun käsissä. Jos tämä hurmaantuu ja pettää tai jättää niin hän siinä se mahdollinen kusipää on eikä ulkopuolinen uusi kohde, tekipä tämä mitä tahansa. Parisuhde on vain kahden ja tasan kahden välinen. Ei siinä ole kolmansia osapuolia eikä näillä siihen mitään roolia tai vastuuta.
Ja ihmiset tekevät virheitä. Sekin on heidän oma asiansa eikä ulkopuolisten.
Mihinkään liittoon ei kukaan voi väkisin mennä tai yrittää. Kyllä se on se varattu joka päästää muita siihen ja valitsee puolisonsa sijaan tai ohelle muita. Se voi olla kusipäisen ihmisen tai yhtä lailla sen huonon suhteen merkki sitten se. Kokeilematta ja kokematta ei voi tietää. Varattuun ihastuneen kannattaa siis ehdottomasti kokeilla kepillä jäätä. Hän voi olla se katalyytti joka saa passivoituneen surkeuteensa alistuneen ihmisen elämään jälleen ja jättämään huonot valinnat, virheet, taakseen. Kusipään erottaminen uhristaan taas on yksiselitteisen positiivinen asia.
Ainut joka voi hävitä, on varattuun ihastunut jos varattu ei hänelle lämpiäkään. Itseään suojeleva pysyköön erossa, mutta varatun yrittäminen on aina altruistinen teko.
Vierailija kirjoitti:
Niin eihän varatussa ikinä ole vikaa. "Mut ku toi tuli hurmaamaa ja sen takia ne vaatteet lähti" :D
Typerä vasta-argumentti toteamukseen, että asia on varatun käsissä. Tuollaisella käytöksellä hän on toiminut ja aloittanut itse jotakin. Varattu voi myös toimia väärin, mutta ei se poista vastuuta muilta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
En, mutta enpä sillä silmällä luekaan tätä ketjua. Ventovieraita en kaipaile siinä määrin, että random viesteillä olisi merkitystä ja he, jotka ovat tuttuja irl osaavat ottaa yhteyttä palstan ulkopuolella.