Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset Heidille! Hänessä yhdistyvät sisäinen ja ulkoinen kauneus. Hyvää viikonloppua!
Heidi on tosi yleinen nimi, niin ehkä kannattaisi kertoa suoraan.
Positiivista palautetta kannattaa antaa ihmisille aina, sikäli olet oikeassa. Sopivuuden rajoissa olen Heidille sitä antanut, mutta kaikessa on mittansa, eikä aina ole viisasta aivan jokaista ajatusta sanoa. On olemassa mahdollisuus, että se olisi ahdistavaa ja ei-toivottua yleisestikin, mutta minun tapauksessa erittäin itsekästä ja röyhkeää.
Joskus on syynsä sille, miksi joutuu tyytymään siihen, että pari kertaa kuukaudessa purkaa ajatuksensa vaikkapa tänne.
Nyt mä haluan itseasiassa vaan perustaa perheen. Sellanen asia, mitä mä en joskus ajatellut edes ikinä tekeväni. Mummo sano, että meidän suvussa miehet on tavallaan sillä tavalla myöhäisheränneitä aina asiaan. Ettei isoisääkään kiinnostanut ennen 30 ikää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää sunnuntaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää sunnuntaita risuleualle. 🧡🤗 Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä haluan itseasiassa vaan perustaa perheen. Sellanen asia, mitä mä en joskus ajatellut edes ikinä tekeväni. Mummo sano, että meidän suvussa miehet on tavallaan sillä tavalla myöhäisheränneitä aina asiaan. Ettei isoisääkään kiinnostanut ennen 30 ikää.
Keski-iän kriisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset Heidille! Hänessä yhdistyvät sisäinen ja ulkoinen kauneus. Hyvää viikonloppua!
Positiivista palautetta kannattaa antaa ihmisille aina, sikäli olet oikeassa. Sopivuuden rajoissa olen Heidille sitä antanut, mutta kaikessa on mittansa, eikä aina ole viisasta aivan jokaista ajatusta sanoa. On olemassa mahdollisuus, että se olisi ahdistavaa ja ei-toivottua yleisestikin, mutta minun tapauksessa erittäin itsekästä ja röyhkeää.
Joskus on syynsä sille, miksi joutuu tyytymään siihen, että pari kertaa kuukaudessa purkaa ajatuksensa vaikkapa tänne.
Taidat olla varattu kaveri, joka on jäänyt koukkuun tuohon Heidiin. Tätä tapahtuu, muillekin, oikeastaan halusi tai ei. Vaikea irrottautua niin kuin ihastuksista usein. Tästä palstasta on moneksi, onneksi. ( Sivumietintönä.)
Kun yhteyden tarve vähenee, väheneekö kaipuu toisen luo? Mietinpähän vain.
Vierailija kirjoitti:
Oma ketju tälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla varattu kaveri, joka on jäänyt koukkuun tuohon Heidiin. Tätä tapahtuu, muillekin, oikeastaan halusi
Ei noinkaan. Elän oikein hyvin ja mukavasti ilmankin ja päiväni täytän muilla asioilla. Ihailen toki häntä ja minulle hän on viehättävin ja kiinnostavin tapaamistani naisista, mutta vaikka yltiöpäiset kehut palstalla sinänsä totta ovatkin, niiden ylöskirjoittaminen on osa huumorintajuani, jonka teen etupäässä omaksi ilokseni.
Minulla ei ole mitään pyyntöjä tai vaatimuksia. Elämä on tässä ja nyt, tulevaisuudesta voi haaveilla, mutta muuttujia on aivan liikaa, että kiinnittyisin liiaksi haaveisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-iän kriisi?
Mitä? Haluuks sä puhuu siitä?
Mulla on ollut kaikki kriisit jo ennen.
Vierailija kirjoitti:
Poissa silmistä, poissa mielestä? Mietinpähän vain.
Vierailija kirjoitti:
Hellä hali päivääsi, ajatus sinusta tuntuu kivalta.
Kenelle? Mitä ajattelet hänestä?
Huomenta. Eilisen kyselyn jälkimainingeissa tunniste, jonka vain me kaksi tiedämme: pädin kuoren alla vihreä post-it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenit peruuntui ja nyt oon taas takasin tässä aiheessa ja en voi sanoa, että se olisi ihan joka kohdiltaan miellyttävää juuri tässä maisemassa, mutta luulen, että kaipa se on juuri sitä sitten nyt.
Joten tällä hetkellä mä kaipaan ihan jokainen hetki.
Vierailija kirjoitti:
Tähtitaivas on aina siellä. Välillä sen kätkee päivän kiireinen kirkkaus, toisinaan sadepilvien synkkä harmaus. Kaikki ne väistyvät aikanaan ja tähtien loputon kauneus paljastuu. Sellaista on kaipauksenikin sinuun. Aina taustalla, vaikkei näkyisi.
Kaunista, mutta kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan. Olen ihastunut kollegaan ja hän on huomannut (ehkä).
Mistä arvelet, että olisi huomannut?
Tuntuu siltä.
Jaahas. Tunnisteita tai ei uskota.
Opettajarouva. Pks.
Oletko sivusta? Jos ap, niin eikö hän siis tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenit peruuntui ja nyt oon taas takasin tässä aiheessa ja en voi sanoa, että se olisi ihan joka kohdiltaan miellyttävää juuri tässä maisemassa, mutta luulen, että kaipa se on juuri sitä sitten nyt.
Joten tällä hetkellä mä kaipaan ihan jokainen hetki.
Edellinen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan. Olen ihastunut kollegaan ja hän on huomannut (ehkä).
Mistä arvelet, että olisi huomannut?
Tuntuu siltä.
Jaahas. Tunnisteita tai ei uskota.
Opettajarouva. Pks.
Täällä on monta opettajarouvaa. Mitä hän opettaa? Ikä? Ulkonäkö?
Alakoulussa. 40+. Kaunis naapurintyttömäinen.
Käsittääkseni hän kyllä tietää? Ainakin kaipaajan åuheista sai aiemmin sen kuvan. Erisivu
Alakoulussa. 40+. Kaunis naapurintyttömäinen.