Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mi corazon llora porque no se donde estas y con quien estas. Lo se, no tengo ningun derecho. Tu Puma.
Vierailija kirjoitti:
aJattelen sua, Höpsö, kuinkas muutenkaan 🥴
J&H?
Vierailija kirjoitti:
Mi corazon llora porque no se donde estas y con quien estas. Lo se, no tengo ningun derecho. Tu Puma.
Oletkos Torreviejassa?
....hmm...ihana ajatus....valtasi mieleni...jos vaikka alkaisi... syksy yhdessä...
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö olet nimimerkki "Puuma"?
Saisit minut yhdellä tietynlaisella lauseella. Monta eri vaihtoehtoa. Ajattele, miten helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Saisit minut yhdellä tietynlaisella lauseella. Monta eri vaihtoehtoa. Ajattele, miten helppoa.
Oletko varma, että haluan sinut?
Rakastan sua, Pi <3. Hyvää yötä Jeesus myötä. Olet kaunis, ja ihana <3. La
Vierailija kirjoitti:
Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös täysin hölmö. Luulisi etten tule tänne enää ikinä kirjoittamaan yhtään mitään. Mutta olet mielessä edelleenkin hilsempina hetkinä. Kun olen vaan. Ja taas tulet mieleeni. Ei olla nähty vuoteen. En tiedä nähdäänkö enää ikinä. Minun tuurilla sinä olet muuttanut jo vähintään Ouluun asti. Mitään ei tehtävissä että edes nähtäisiin. Onko se kenties parempi niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan.
Ei riitä. Lauseesta puuttuu objekti.
Vierailija kirjoitti:
Päässä lyö tyhjää, ei tule yhtään lausevaihtoehtoa mieleen. Vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päässä lyö tyhjää, ei tule yhtään lausevaihtoehtoa mieleen. Vinkkejä?
Tule luo? Se ainakin on jonkun täällä suosikki. Otan eron, sitäkin on joku mainostanut.
Terveisiä kaipaamalleni henkilölle.