Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun tällä sivustolla mainitaan joku ihminen nimeltä ja tajuat, että kyseessä on serkun puoliso. Haha.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt. Et ole sanonut irl.
Sanoin, silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset äksyilevät miehelleen, kun ovat kaappilesboja mutta eivät kykene myöntämään sitä itselleen.
Puhutko itsestäsi?
Kaipuuta tännekin päin kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun tällä sivustolla mainitaan joku ihminen nimeltä ja tajuat, että kyseessä on serkun puoliso. Haha.
Kuka?
En mä ny sitä kerro, vois omakin henkilöllisyys paljastua. ;) Mutta siis ihan etunimi sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten aiheutin sinulle vipinää pöksyihin. Miten on nykyisin?
Kenelle?
Tutkitaan! Mitä jos..? What if..? Ja heipparallaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
En mä ny sitä kerro, vois omakin henkilöllisyys paljastua. ;) Mutta siis ihan etunimi sukunimi.
😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt. Et ole sanonut irl.
Sanoin, silmillä.
Täällä kaikki ovat tehneet asiansa selväksi telepatian ja katseen voimin, nyt on pallot kaivattujen kentillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten aiheutin sinulle vipinää pöksyihin. Miten on nykyisin?
Kenelle?
Miehelle, sille tavalliselle työkaverille.
Vierailija kirjoitti:
Tutkitaan! Mitä jos..? What if..? Ja heipparallaa?
Et ole hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Ei ole kyllä yhtään kokonimeä silmään osunu täällä.
Jos törmätään jossakin, tervehditkö tai jäätkö juttusille? Jos niin kävisi, tilanne neutraloituisi yhdellä tapaa.
Menen kanssasi naimisiin, jos kosit minua. 😃
Vierailija kirjoitti:
Kaipuuta tännekin päin kiitos!
Mikä suunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Ei ole kyllä yhtään kokonimeä silmään osunu täällä.
Minulla kerran ja muistan jonkun sanoneen, että ketjussa joskus haukuttiin ja herjattiin koko nimellä jotakuta.
Vierailija kirjoitti:
Hlvetin pipipää. Et kiinnosta, ok?
Kenelle näin kauniit terveiset?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ruskeasilmäistä naista, mutta useimmiten kaipausviesteissäni en viittaa tähän tuntomerkkiin ja täällä on muitakin suklaasilmien kaipaajia. Muutaman kerran on ollut niitä katsekontakteja läheltä ja pitkään, jotka laittaa sukat ja kalsarit pyörimään jaloissa päiväkausiksi. Sellaisia liian pitkiä ollakseen normaalissa kanssakäymisessä ei-kiusallisia, mutta jotka eivät ole tuntuneet lainkaan kiusallisilta kummastakaan. Sellaisia koeluontoisia katseita, että jaksaisikohan tuota ihmistä katsella silmiin vaikkapa lopun elämää ja nähdä niistä kaiken tärkeän. Tutkivia ja yhteyttä hakevia. Omalta osaltani testitulos on ollut kirkkaasti positiivinen. T. sininen.
T?
No en nyt ihan joka päivä sitä tsekkaa.