Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaapa miten mulla kävi viime yönä.
Kerro
Heräsin yöllä klo04 aikoihin ja joku tarras jalkaan kiinni. Heräsin kusihätään ja kävin vessassa ja räpläsin hetken aikaa kännykkää, niin joku tarttui jalkaan kiinni.
Outoja juttuja tapahtuu. Jonain päivänä ne voivat olla ihan normaaleja ilmiöitä.
Itse tunsin muutama kerran, että koira kiipesi jalkopäähän sänkyä. Katsoin - ei koiraa. Koira nukkui toisessa huoneessa. Edesmennyt koirako sinne sänkyyn kapusi..?
En nyt tiedä millaisessa maailmassa olette eläneet mutta vastaavat kokemukset kaikkien muiden ohella ovat olleet täysin luonnollisia kautta aikojen.
Vierailija kirjoitti:
Tänä kuumana syyskuun päivänä mietin kaikkea sinussa.
Olet puhaltanut minuun eloa syksyn kynnyksellä, jättänyt minuun itämään suloisen kaipauksen. Haaveen, joka saa huokaamaan, kunpa joskus voisimme olla yhdessä.
Saat minut sekaisin ja kuitenkin olen tyynempi kuin koskaan aiemmin.
n-m, m-n, n-n?
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla saat katsoa silmiini vähän pidempään, niin että ehdin upota omiesi kauneuteen kunnolla.
😍 Sovittu! Koska tämä seuraava kerta mahtaa olla?
Mies57, lopeta ohi aiheen -trollaaminen. Opettele lukemaan ketjun säännöt ja otsikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kirjainten järjestyksellä on väliä.
Ei ole. Teot kertoo enemmän kuin sanat.
Joskus pienetkin teot ylitulkitaan. Sivu
Ei liity edelliseen mitenkään.
Mä oon vähä suurpiirteinen toisinaan.
Sinäkin lopetit kaipaamisen kuten melkein kaikki muutkin ketjulaiset. Jäin vissiin yksin parin muun kanssa kaipailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla saat katsoa silmiini vähän pidempään, niin että ehdin upota omiesi kauneuteen kunnolla.
Sitä on hankalampi ennustaa, mutta eiköhän tilaisuuksia tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy. Jos teot kertovat enemmän kuin sanat jnejne
Vierailija kirjoitti:
Mies57, lopeta ohi aiheen -trollaaminen. Opettele lukemaan ketjun säännöt ja otsikko!
Eipä memä aikaa edelle. Tämä ketju jos joku on parannuksen tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy. Jos teot kertovat enemmän kuin sanat jnejne
Sun kyky ymmärtää tekojen merkitys ei liity edellä mainittuun mitenkään jne jne.
Miksi kaipasit minua? Mitä sinä halusit minusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on hankalampi ennustaa, mutta eiköhän tilaisuuksia tule.
Jos teen itseään toteuttavan ennusteen, niin se voisi tapahtua tällä viikolla.
Jeesus tarjosi mahdollisuutta valita toisin
Huomaa, että Jeesus ei lakaise maton alle joka naisen velvollisuutta ottaa vastuu vääristä teoistaan ja kääntyä pois syntisestä elämäntyylistä. Jeesus käy kaivon luona pitkän, uskomattoman kauniin keskustelun monissa irtosuhteissa ryvettyneen samarialaisen muukalaisnaisen kanssa ja tarjoaa tälle mahdollisuutta valita oikein. Hän korottaa äänensä, kun väkijoukko seisoo kivet kourissaan aviorikoksesta kiinni joutuneen naisen ympärillä. Hän ei kavahda julkisyntisen naisen rakkaudenosoitusta, kun tämä hiuksillaan kuivaa Jeesuksen jalat, jotka ovat hänen itkunsa seurauksena kastuneet. Saat anteeksi, mene rauhassa, äläkä enää syntiä tee.
Juutalaiset miehet ja naiset eivät voineet viettää aikaa yhdessä sosiaalisissa tilanteissa, koska kiusausten välttämiseksi rabbit määräsivät heidät erikseen. Mutta Jeesus tuli opettamaan paremman tavan elää, kohdella vastakkaista sukupuolta ja tuoda esiin Jumalan kunniaa miehinä ja naisina. Hän pystyi tähän, koska on väittänyt, että joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.
Opetuslapset oppivat Jeesukselta oikean tavan elää, mutta se ei saanut olla vain ulospäin näkyvää käytöstä. Vaadittiin sydämen tasolta alkavaa muutosta. Sisäinen muutos näkyi puhtaana elämänä, jonka tuli olla ihan eri tasolla kuin kirjanoppineiden ja fariseusten opettama elämäntyyli. Jeesuksen seurassa oli sekä miehiä että naisia, jotka osasivat elää puhtaasti yhdessä. Hän opetti heitä hillitsemään himonsa, ei ruokkimaan niitä. Sen vuoksi seurakunnassakin voimme vapaasti palvella Jumalaa yhdessä; Jeesus halusi niin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näistä koskaan tietää, edes siitä, kaipasiko oikeasti sinua vai kuvitteletko vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähä suurpiirteinen toisinaan.
Missä asioissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näistä koskaan tietää, edes siitä, kaipasiko oikeasti sinua vai kuvitteletko vaan.
Ojennan sinulle ruusun ensikerralla kun nähdään.
Copypasteeko tuo yksi tänne koko raamatun?