Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hellä halaus ihanalle ihastukselleni. Ikävä sua. 🤗
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olisit paras seikkailu ikinä. Sinua vasten haluaisin painautua. Tuntea ihosi, lämpösi, tuoksusi. Huulillani koskettaa kaulaasi, siitä jatkaa matkaa ja suudella ahneesti huuliasi. Tahtoisin kuljettaa käsiäni kaikkialla vartalollasi. Antautua kosketuksellesi. Eksyä meihin.
m-n, n-m?
N-M
Nainen on luoduista kaikkein höperöin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs höperehdit?
Vierailija kirjoitti:
Ylpeydellä tunnustan tämän todeksi.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinuun koskaan ihastunut myös samaa sukupuolta oleva henkilö? Vaikka olet hetero. Tätä olen monta kertaa miettinyt oman kaivattuni kohdalla.
On, useastikin. On myös muutama vastakkaista sukupuolta edustavia, mutta omasta sukupuolestaan tykkääviä ihastuneita.
Sama 😅 mutta sitähän voi olla homoeroottinen ja silti biromanttinen, joten joskus homokin ihastuu vastakkaista sukupuolta olevaan
On ihmeellistä, miten on olemassa sellaisia ihmisiä, joihin suunnilleen kaikki ihastuvat riippumatta iästä, sukupuolesta tai suuntautuneisuudesta. Joidenkin olemisessa vain on sitä jotain, mikä lumoaa. - sivusta
Voisin kertoa mitä se jotain on, muttei se mitään muuttaisi. Korkeintaan saataisiin taas turha väittely asiasta aikaiseksi, kun jokaisella yhtäkkiä mielipide asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Mul on kaljaa.
🐦
Mitä kaljaa sul on?
Kozelii. 🐦
Vuohen pää on kuva sen.
Maku viettelevän maltainen.
Tarpeeksi humalaa että rauhoittuu.
Kun liiaksi arkeen taas takertuu.
Mä kaikista lätkäjoukkueista sitä kannatan.
Siemaus sitä mulle Blanee annathan.
Joskus kirjainten järjestyksellä on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Teot kertoo enemmän kuin sanat.
Ei nähty tänään. Huomenna uusi yritys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Teot kertoo enemmän kuin sanat.
Joskus pienetkin teot ylitulkitaan. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Ei nähty tänään. Huomenna uusi yritys?
Ei nähty mekään eikä nähdä loppuviikkoonkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15v vanhemmalle pantavat terkut
Mies vai nainen?
Nainen
😍
Kohta alan hyperventiloimaan, kun en kuule sinusta. Sinä rauhoittaisit.
Eräs fariseus kutsui Jeesuksen kotiinsa aterialle, ja hän meni sinne ja asettui ruokapöytään. Kaupungissa asui nainen, joka vietti syntistä elämää. Kun hän sai tietää, että Jeesus oli aterialla fariseuksen luona, hän tuli sinne mukanaan alabasteripullo, jossa oli tuoksuöljyä. Hän asettui Jeesuksen taakse tämän jalkojen luo* ja itki. Kun Jeesuksen jalat kastuivat hänen kyynelistään, hän kuivasi ne hiuksillaan, suuteli niitä ja voiteli ne tuoksuöljyllä. Fariseus, joka oli kutsunut Jeesuksen, näki sen ja ajatteli: Jos tämä mies olisi profeetta, hän kyllä tietäisi, millainen nainen häneen koskee. Nainenhan on syntinen.
Hän kääntyi naiseen päin ja puhui Simonille: Katso tätä naista. Kun tulin kotiisi, sinä et antanut vettä jalkojeni pesuun, mutta hän kasteli jalkani kyynelillään ja kuivasi ne hiuksillaan. Sinä et tervehtinyt minua suudelmalla, mutta hän on suudellut jalkojani siitä saakka kun tänne tulin. Sinä et voidellut päätäni öljyllä, mutta hän voiteli jalkani tuoksuöljyllä. Niinpä sanonkin sinulle: hän sai paljot syntinsä anteeksi, sen vuoksi hän rakasti paljon. Mutta joka saa anteeksi vähän, se myös rakastaa vähän. Ja hän sanoi naiselle: Kaikki sinun syntisi on annettu anteeksi. Pöytävieraat alkoivat ihmetellä: Kuka tuo mies on? Hänhän antaa syntejäkin anteeksi. Mutta Jeesus sanoi naiselle: Uskosi on pelastanut sinut. Mene rauhassa. Luuk. 7:3650.
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa edes sen, että oletko lakannut kaipaamasta? Tiedän sitten lopettaa, jos niin on.
Olen täällä edelleen eli mitäs luulet sen tarkoittavan? nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaapa miten mulla kävi viime yönä.
Kerro
Heräsin yöllä klo04 aikoihin ja joku tarras jalkaan kiinni. Heräsin kusihätään ja kävin vessassa ja räpläsin hetken aikaa kännykkää, niin joku tarttui jalkaan kiinni.
Outoja juttuja tapahtuu. Jonain päivänä ne voivat olla ihan normaaleja ilmiöitä.
Itse tunsin muutama kerran, että koira kiipesi jalkopäähän sänkyä. Katsoin - ei koiraa. Koira nukkui toisessa huoneessa. Edesmennyt koirako sinne sänkyyn kapusi..?
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain tästä ketjusta opin niin sen ettei mulle ikinä uskovaista kiitos. Ei pahalla teitä uskovaisia kohtaan, mutta kaltaisenne löydätte keskuudestanne. Määritelköön teidän elämänne jumala, jeesus tai joku muu johon uskotte. Minä haluan ajatella ihan itse ja tehdä omat päätökseni minkään jeesuksen niihin puuttumatta.
Jeesus antoi naiselle vallan valita ihan itse.
Tämänkin kesäillan haluaisin jakaa kanssasi. Istuttaisiin auringossa, nautittaisiin ensin iltateet ja sitten toisistamme.