Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
J
Huomenta. Nyt tiedän, miksi olet niin hiljaa. On isoista kyse. 😟
Muisto, huuliherpes ja peili. Huomenta.
Hyvää huomenta kaivatulle.
🌿🍬🦊
Huomenta mammoille. Olkaapa ahkeria.
Kaivattu E on niin nätti, että se pilaa kaikki muut. Mukavaa päivää sinulle, missä ikinä sitä vietätkään!
Hyvää synttäriä nyt etukäteen. Bye bye Babylonia.
Vierailija kirjoitti:
Uusi rakkaus.
Kenellä?
Kaipaus ilman sovintoa on pelkkä kysymysmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi rakkaus.
Kenellä?
Miehestä kyse.
Hyvää keskiviikkopäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kiitos eilisestä hyvän yön viestistä. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko. 💐
Terv. risuleuka
Järvellä vielä paksu sumu. Se on kuin muuri, jonka läpi en pääse näkemään sinua. Hyvää huomenta kaivatulleni. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Mistä riideltiin? Haluatko sopia?
Vierailija kirjoitti:
Keiden välillä eripuraa?
Minihametta vaan kollega ;)
Me istutettiin yhdessä puu
Sen oksille linnut laskeutuu 🌳🌲
Vierailija kirjoitti:
Hyvää keskiviikkopäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kiitos eilisestä hyvän yön viestistä. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko. 💐
Terv. risuleuka
Hyvää keskiviikkoa risuleualle 🧡🤗 Kiitos ihanista kukkasista. Ajattelen sua koko päivän ja illalla uudelleen. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Olisiko aika vaihtaa tämä viidakkopuhelin toimivampaan viestivälineeseen? En jaksaisi selvitellä jatkuvasti tämän sekasotkun sekasotkuja, kun ei edes tiedä, onko niitä vai eikö ole.
Täytyy myöntää siinä kun katsoin sun silmiin tuli flashback nuoruuten jolloin yksi poika istui vastapäätä ja katsoi silmiin ja kysyi saako suudella mua. Olin silloin varattu ja sanoin ei. Olisin halunnut. Mutta olen aina ollut liiankin uskollinen kulloisellekin poikaystävälle/puolisolle. Olin nuori, että olin vain ajautunut suhteeseen ensimmäisen vastaantulijan kanssa joka oli uskaltanut pyytää