Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko minun jättävän sinut rauhaan?
No et kyllä enempää rauhaan olisi voinut jo jättää :O Miksi vielä lisää?
Älä pelottele sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SUOSIKAA KOTIMAISIA PIENPANIMOITA!
Suosin jos siinä on järkeä. Kotimaisuuden vuoksi en suosi mitään enkä ketään, en panimoa enkä miehiä. Enkä kyllä naisiakaan.
Ai! Onko sun mielestä jotenkin hyvä juttu, että pienyritykset ajautuvat konkurssiin ja ihmiset joutuvat työttömiksi?
Pelasin pallopeliä, sä pelasit mun sydämen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin säälittää jos naisella on paha olla. Mies kyllä kestää pahan olon, mutta että nainen.
Kestääkö?
Ei kestä. Mies pakenee pahaa oloa päihteisiin. Ja vaihtuviin ihmissuhteisiin.
Ne heikot miehet.
Eri
Ei kenenkään tarvis kestää pahaa oloa! Tai no kuuluu se elämään jossain määrin joo, mutta säälittää kaikki jotka voi huonosti ihan riippumatta siitä mitä niillä on haarovälissä.
"Hyvää yötä" ei takaa minulle hyviä yöunia. Mutta nukun yöni hyvin, kun tiedän että sinä olet kunnossa.
Oon tulossa kipeäksi, tunnen kuinka kuume nousee ja kurkkua kutittaa. Ihan hyvä, saan syyn olla lähtemättä juttuun, jossa olisi pieni todennäköisyys törmätä kaivatun kanssa. Olen niin pitkällä jo tässä irrottamisprosessissa, etten jaksaisi aloittaa alusta sitä tunnevuoristorataa. Houkutus toki olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 🍆 puutteessa. Sinä voisit tehdä minusta 🌳🍵ttoman.
Oletko varma, ettei ole kahvikuppi tuo?
Pitäis olla🌳🌳 🍵ttoman.
Mitä tarkoittaa puupuuteettoman?
Terveisin AP
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko minun jättävän sinut rauhaan?
En. Sulle sama kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosin jos siinä on järkeä. Kotimaisuuden vuoksi en suosi mitään enkä ketään, en panimoa enkä miehiä. Enkä kyllä naisiakaan.
Ai! Onko sun mielestä jotenkin hyvä juttu, että pienyritykset ajautuvat konkurssiin ja ihmiset joutuvat työttömiksi?
Kaikella on tarkoitus. Ei kuule kiinnosta kaiken kokemani jälkeen kenenkään henkilökohtainen helvetti. Elämä on. Olen itsekin työttömänä joten eivätköhän muutkin kärsi olla jos näin kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Aivan liikaa tykkäänkin. Mutta eräs toinen ei tykkää ja sinua suojellakseni tein sen, mitä tein.
No kiitos. Taidan tietää mistä ja kenestä on kyse. Kertakaikkisen ikävä tilanne, mutta kyllä mä pärjäilen. Toivottavasti sinäkin. Rise like a phoenix.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut saa helposti sänkyynsä, jos on hyvännäköinen nainen ja tekee aloitteen.
Ei naiset aloitteita tee, ellei ole tosi rohkea. Ei naisista ole sellaiseen.
Kaikki mun miesjutut on alkaneet mun omasta aloitteesta. T. Nainen
Täällä ei varmasti yksikään niistä.
No ei tietenkään. Ihan suoraan f2f tai sms pyytänyt mun luokse iltateelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan elämää.
Hetkellisen mielenhäiriön seurauksena kirjoitin ensimmäisen viestin vuonna 2019. Mahtaakohan kohde enää käydä täällä? n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin säälittää jos naisella on paha olla. Mies kyllä kestää pahan olon, mutta että nainen.
Kestääkö?
Ei kestä. Mies pakenee pahaa oloa päihteisiin. Ja vaihtuviin ihmissuhteisiin.
Ne heikot miehet.
Eri
Ei kenenkään tarvis kestää pahaa oloa! Tai no kuuluu se elämään jossain määrin joo, mutta säälittää kaikki jotka voi huonosti ihan riippumatta siitä mitä niillä on haarovälissä.
Huono olo on normaali oire vaikeisiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
15v vanhemmalle pantavat terkut
kiitos samoin
Vierailija kirjoitti:
Ketjun ilkimys on sittenkin nainen.
Puhu vaan omasta puolestas, sinä valheista tunnettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan elämää.
Äh kyllä tää Suomi on vaan niin masentava paikka. En jaksa enää.
Hänellekin. Sivusta