Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Hetkellisen mielenhäiriön seurauksena kirjoitin ensimmäisen viestin vuonna 2019. Mahtaakohan kohde enää käydä täällä? n
Ei me tiedetä. Kysy häneltä.
Hellä pusku kylkeesi, halipupuseni. Lisäksi yksi tajunnan räjäyttävä suudelma ja tiukka hali sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Hyvää yötä kaivattuni. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun ilkimys on sittenkin nainen.
Puhu vaan omasta puolestas, sinä valheista tunnettu!
Eikö sulla ollut aivosyöpäkin jo vuonna 2001 puheissa? Olet säälittävä kaikkine valheinesi.
Hyvää yötä sinulle, ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mä meen aina ihan sekaisin, kun nään sut.
Mä tuun vaan surulliseksi vaikka yritän esittää iloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meen aina ihan sekaisin, kun nään sut.
Mä tuun vaan surulliseksi vaikka yritän esittää iloista.
Koska et uskalla aloitetta tehdä? Niin. Monet palstalaisista kokee noita tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SUOSIKAA KOTIMAISIA PIENPANIMOITA!
Suosin jos siinä on järkeä. Kotimaisuuden vuoksi en suosi mitään enkä ketään, en panimoa enkä miehiä. Enkä kyllä naisiakaan.
Sinun milestäsi on siis ideaalia, että suomalaiset pienyritykset ajautuvat konkurssiin ja ihmiset jäävät työttömiksi?
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä parin rajan ja 30 km takaa takkulasta Auvolaan. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin säälittää jos naisella on paha olla. Mies kyllä kestää pahan olon, mutta että nainen.
Kestääkö?
Ei kestä. Mies pakenee pahaa oloa päihteisiin. Ja vaihtuviin ihmissuhteisiin.
Ne heikot miehet.
Eri
Ei kenenkään tarvis kestää pahaa oloa! Tai no kuuluu se elämään jossain määrin joo, mutta säälittää kaikki jotka voi huonosti ihan riippumatta siitä mitä niillä on haarovälissä.
Huono olo on normaali oire vaikeisiin asioihin.
Se siinä tuntuukin surulliselta, kun toisella on vaikeaa ja ties mitä kaikkea taustalla.
Voisit tulla taas lusikkaan nukkumaan. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
I love you. E
Show it.
Yhden vampyyrin takia en enää uskalla kirjoitella sulle tänne. Mutta rakkaita terveisiä naiselle. On ikävä. T. Tunnisteeton lesbo(harmi kun sinä et ole sellainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun ilkimys on sittenkin nainen.
Puhu vaan omasta puolestas, sinä valheista tunnettu!
Valheista:D
Parrakkaan miehen kaa taas unessa pussaillaan. 😚
Ja nälkä paras mauste. Pyörin tänään kylillä rajan takana maanmiehen, tuntemattoman, jutustimme kuni immeiset varmaan 20 minuuttia varastoalueella, jolta kävin noutamassa tilaamani tuotteen. Huomenna osallistun kahteenkin vapaaehtoiseen toimenpiteeseen, 1 yhden, toinen kahen rajan takana. Herättävä varhain.