Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
toivottavasti et pitäny mua vaan pilkkanas.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin pervon runon kun sellaista tilattiin.
Mihin olet kadonnut, kultani mun? On ikävä sinua, sanojasi ja silmiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin pervon runon kun sellaista tilattiin.
Ai mulle? Ei, ihan irl pervoiluja mulla on ikävä, vaikken muuhun tainnut kelvatakaan.
Onko kaipaajat siirtyneet jonnekin muualle, kun on niin hiljaista?
Vierailija kirjoitti:
Tämä sivu ei vaan enää kiinnosta ketään.
Eihän anonyyminä voi ketään lainata laittomasti. Jos omana itsenä lainaat niin on eriasia.
Tämän palstan ja erityisesti tämän ketjun lukeminen on muuttunut kummalliseksi. Avaat sivun. Puppa sitä, työttömät tätä. Avaat ketjun. Pikkuvaalea sitä, kuntarajain tätä. Samat tekstit päivästä ja viikosta toiseen. En etsi täältä ketään, olen pitkästä aikaa onnellinen. Miksi luen tätä? Ketjukoukku on jännä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sivu ei vaan enää kiinnosta ketään.
Tämä. Ei viitsi kirjoittaa mitään kun joku kuitenkin alkaa vain jankuttaa siitä
Harmi, että puhuit puhelimessa. Oisin muuten voinut tulla juttelemaan. Oli kiva nähdä pitkästä aikaa 😊
Vierailija kirjoitti:
Et kai sinä minusta tuollaista voi luulla? Et voi, ethän?
Voi korvata myös tuon kinkki sanan korrektimalla kinki-ilmaisulla epätavallisesta ja tuhmasta seksuaalisuudesta. Kirjoitin sen tuohon muotoon ääntämisen ja runon soinnin vuoksi mikä aiheuttaa hämmennystä sen diskriminoivan toisen merkityksen vuoksi kun puhutaan aasialaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nähty.
Ei ollut minusta kiinni. Vaikka kuulin sattumalta, että olisi ollut kerrankin mahdollisuus nähdä.
Ai koululla?
Joskus hyvinä aikoina päivässä 50 sivua kivoja kaipuuterkkuja. Nyt muutama hassu kuppanen sivu enää. Ja nekin muutama kaikki ohistelua ja jankkujankkua tai väkisin riidankylventää.
Hyvä vaan, että ketjusta on tullut tylsä. Eipähän tarvitse kuluttaa ketjussa liikaa aikaa. Tylsyys johtuu tietenkin siitä, että kaivatun viestit puuttuu. Minäkin kirjoitan harvemmin ja lyhyempiä viestejä.
Onko ankarampaa kuin odotella kansalaisopiston aulassa kurssin alkamista jo tiedostaen ettei kyseisestä kurssista ole todennäköisesti edistymistä vaan kyse on ainoastaan ajan kuluttelemisesta. Tähänkö tämänkin mennyt, kun yritetä edes jotenkin pysytellä aktiivisena ettei jäisi sivuun elämästä? Et tällaista kaipausta tällä kertaa.
Pohjanoteeraus. Nykyään se ehkä on ainoa osuva kuvaus tästä kiinnostavuuden täysin menettäneestä ketjusta.
Jos tänne kaipuustaan kirjoittaa niin olette alapeukuttamassa sankoin joukoin. Miksi ihmeessä?
Cunninglingus
Ovela kieli 👅
Kiero mieli 🧠
Herkkä linkki 🔗
Onnellinen kinkki 🏳🌈
Pakahduttava vinkki 😉