Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
9661/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla liian suuri vaikutus minuun. Ei auta, vaikka järki sanoo muuta ja tosiasioita ei voi muuttaa miksikään. Mitään ei koskaan tule tapahtumaan. Täytyy vain repäistä irti. Jatkaa mieli pettyneenä eteenpäin. Olisipa jotenkin jäänyt edes kiva muisto näistä tunteista mutta ei. 

Vierailija
9662/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Galluppiini: 

Ikäeronne/oletko m vai n ja kaipaatko m vai n?

Aivan liikaa. N ja m. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9663/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Päinvastaiset toiveet. 

Vierailija
9664/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla liian suuri vaikutus minuun. Ei auta, vaikka järki sanoo muuta ja tosiasioita ei voi muuttaa miksikään. Mitään ei koskaan tule tapahtumaan. Täytyy vain repäistä irti. Jatkaa mieli pettyneenä eteenpäin. Olisipa jotenkin jäänyt edes kiva muisto näistä tunteista mutta ei. 

Miksi juuri nyt?

Vierailija
9665/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin oli kiva nähdä hissikaveriani tänään. Vaikken meinannutkaan mahtua kunnolla seisomaan.

Vierailija
9666/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanhan me aina haaveilla ja uneksia. Ainakin unelmoin siitä et kun nähdään nään sun silmistä sen saman ajatuksen. Kai sekin jotain merkkaa?

Vierailija
9667/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanhan me aina haaveilla ja uneksia. Ainakin unelmoin siitä et kun nähdään nään sun silmistä sen saman ajatuksen. Kai sekin jotain merkkaa?

Minkä ajatuksen?

Vierailija
9668/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko lukea minulle iltasadun? Kirjan saat valita, luotan makuusi.

Voin. Mieluimmin lukisin jotakin klassikkoa, vaan ne ovat varsin pitkiä, enkä haluaisi jättää kerrontaa kesken jännitteiseen kohtaan ettei unennäkösi häiriytyisi. Voisin aloittaa vakkapa Mestaritontun seikkailuista.

Hyvää yötä rakas. Naiselle.

Valvoisin kyllä ihan mielelläni kuunnellen ääntäsi.

Hyvää yötä myös sinne, toiselle puolelle kaupunkia. 

Vierailija
9669/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JU 💗 MI

Minulle on aina näin. Joka tapauksessa.

Vierailija
9670/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Päinvastaiset toiveet. 

?

Vierailija
9671/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me selvitään tästä voittajina. Huonosti loppui mullakin suuri rakkaus, mutta elämä kantaa. Sori kliseistä. -kohtalotoveri

Vierailija
9672/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia! 💖🌾

Vierailija
9673/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko lukea minulle iltasadun? Kirjan saat valita, luotan makuusi.

Voin. Mieluimmin lukisin jotakin klassikkoa, vaan ne ovat varsin pitkiä, enkä haluaisi jättää kerrontaa kesken jännitteiseen kohtaan ettei unennäkösi häiriytyisi. Voisin aloittaa vakkapa Mestaritontun seikkailuista.

Hyvää yötä rakas. Naiselle.

Kuka tuntee Mestaritontun? 🤔

Useimmat riittävän sivistyneet sekä tarpeeksi vanhat.

Vierailija
9674/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene ainakaan nyt. Mulla on vähennetty lääkitystä, enkä kestä suuria käänteitä.

Vierailija
9675/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua vain yli kaiken...

...kaikkien näiden vuosien ja vaiheiden jälkeenkin.

😍

Tämä kuulostaa tarkkaan harkitulta?

9676/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tunteet sua kohtaan sekä halu olla sun kanssa on vakaat, eikä sellaisia ole muita kohtaan. Joku sun suhtatumisessa on muuttunut muutaman viimepäivän aikana. Mä mietin mikä ja miksi. Nuku hyvin, rakas. 

Vierailija
9677/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylästä kuului laulua ja siellä tanssittiin, talojen savupiipuista kantautui savua korkealle kalliolle saakka. Tyttö ja varis aikoivat yöpyä suuren kiven suojassa, varis tuttuun tapaan rääkäisi ja Tylleröinen vastasi, hyvää yötä...

Vierailija
9678/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 vuotta ikäeroa ja hänen nimensä on Urho. Kutsui Tamminiemeen huomenna 3.9. Iltapäiväteelle.

Sitten menemme kalastusretkelle. Hän on syntynyt Pielavedellä 3.9.1900 ja hänen toinen nimensä on Kaleva.

Vierailija
9679/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä odotan sitä listaa siitä, miksi siskoni on niin rakastettu ja ihana ja itse olem useille tyyliin teurasjätettä.

Mulla on sisua ja sielua odottaa, mitä teiltä kaikilta tuhansilta kiusaajilta ei löydy kenties koskaan.

Täytyy varmaan manifestoida teidänkin kadotettujen sielujen puolesta joskus, jos sattuu mukamas kiinnostamaan. 

Ei mulla muuta. Blessed be. 

Vierailija
9680/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua vain yli kaiken...

...kaikkien näiden vuosien ja vaiheiden jälkeenkin.

😍

Tämä kuulostaa tarkkaan harkitulta?

Sitä vain, että edelleen rakastan ja haluan rakastaa vastaisuudessakin.

Ketju on lukittu.