Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
9261/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulisin mielelläni lisää. Kohtalotoveri?

Emme ole enää missään tekemisissä, joten ei ole kertomista. Millä tavalla koet olevasi kohtalotoveri? Menetkö myös lukkoon? 

Jep. Lisäksi hän meni lukkoon. 

Vierailija
9262/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyntä ennen myrskyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9263/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyntä ennen myrskyä

Niinkö veikkaat? Meinaatko pudottaa pommin? 😉

Vierailija
9264/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyntä ennen myrskyä

No täällä kyllä jo tunteet myrskyää .. Mitä tapahtuu kun kaksi myrskyä kohtaa? 

Vierailija
9265/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään haluaisin autosi etupenkille.

Helppoa, tule ajelulle!

Mistä otat kyytiin? 😀

Vierailija
9266/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro rekisterinumeron kaksi viimeistä numeroa.

En ole painanut mieleeni loppuosaa, alun kyllä. Edellisen auton rekkarin muistan kokonaan.

Vierailija
9267/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on kyllä sanonko mistä. Voi kunpa onnistuisin vihdoin jättämään tämän. Olen käynyt, koska tämä on ainoa kanava, jossa olen voinut purkaa tiettyjä tunteita ulos. Lisäksi on tullut erittäin suuri väärinkäsityskin kirjoitteluistani. Eikä varmaankaan ainoa. Kirjainten määrä minä+hän, silmiintuijottelu, pöytä, paikka, ajat, jolloin ollaan nähty ja oltu erossa, ikäero, tietyt sanomiseni (vahingossa sanonut samoja lausahduksia kahdelle), jne. ovat esimerkiksi asioita, joita olen tänne tiputellut. Vasta jälkeenpäin huomasin, että joka ikinen näistä ja miljoonasta muusta jättämästäni vinkistä sopii täydellisesti myös toiseen, jolla ei ollut muuta kuin statistin virka elämässäni. Ilmankos aina tarttui viesteihini täällä. Tämä jälkimmäinen on ollut yhteydessä, eikä minulle tullut kuin oksennusreaktio. Siitä pahoittelut. Tämän väärinkäsityksen ja muiden seikkojen vuoksi ei ole enää haluttanut kirjoitella tänne. Ja on PAKK

Olenko minä se statisti? 🦊🍬🌿

Vierailija
9268/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää puhua oksennusreaktiosta, kun toinen uskaltaa lähestyä toista ihmistä. Miettikää nyt vähän, mitä suusta ne päästätte.

Vierailija
9269/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot?

Vierailija
9270/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika törkeää puhua oksennusreaktiosta, kun toinen uskaltaa lähestyä toista ihmistä. Miettikää nyt vähän, mitä suusta ne päästätte.

En mä ota millään. Jos joku sanoo asioita suoraan. Parempi vaan.

🌿🍬🦊

Vierailija
9271/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on kyllä sanonko mistä. Voi kunpa onnistuisin vihdoin jättämään tämän. Olen käynyt, koska tämä on ainoa kanava, jossa olen voinut purkaa tiettyjä tunteita ulos. Lisäksi on tullut erittäin suuri väärinkäsityskin kirjoitteluistani. Eikä varmaankaan ainoa. Kirjainten määrä minä+hän, silmiintuijottelu, pöytä, paikka, ajat, jolloin ollaan nähty ja oltu erossa, ikäero, tietyt sanomiseni (vahingossa sanonut samoja lausahduksia kahdelle), jne. ovat esimerkiksi asioita, joita olen tänne tiputellut. Vasta jälkeenpäin huomasin, että joka ikinen näistä ja miljoonasta muusta jättämästäni vinkistä sopii täydellisesti myös toiseen, jolla ei ollut muuta kuin statistin virka elämässäni. Ilmankos aina tarttui viesteihini täällä. Tämä jälkimmäinen on ollut yhteydessä, eikä minulle tullut kuin oksennusreaktio. Siitä pahoittelut. Tämän väärinkäsityksen ja muiden seikkojen vuoksi ei

Et

Vierailija
9272/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se, että hän ollut yhteydessä, mutta muu shady toiminta, josta tulossa myös virallinen tutkinta.

Vierailija
9273/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot?

Kouluhommia.

🦊🍬🌿

Vierailija
9274/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattuni. Kävitkö öisin luonani 2, 3 vai 4 kertaa viettämässä yhteisiä hetkiä? Jo alkaa muisti pätkimään muutaman vuoden jälkeen, sinua en kuitenkaan unohda. M

Vierailija
9275/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Liisa että haluan sut <3

MM

Onko Liisallakin hyvä 🍑?

Liisalla kaikki on parasta :)

MM

Vierailija
9276/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole painanut mieleeni loppuosaa, alun kyllä. Edellisen auton rekkarin muistan kokonaan.

Ok. Alun viimeinen kirjain ja auton väri?

Vierailija
9277/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltapäivää rakas, naiselle.

Vierailija
9278/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on kyllä sanonko mistä. Voi kunpa onnistuisin vihdoin jättämään tämän. Olen käynyt, koska tämä on ainoa kanava, jossa olen voinut purkaa tiettyjä tunteita ulos. Lisäksi on tullut erittäin suuri väärinkäsityskin kirjoitteluistani. Eikä varmaankaan ainoa. Kirjainten määrä minä+hän, silmiintuijottelu, pöytä, paikka, ajat, jolloin ollaan nähty ja oltu erossa, ikäero, tietyt sanomiseni (vahingossa sanonut samoja lausahduksia kahdelle), jne. ovat esimerkiksi asioita, joita olen tänne tiputellut. Vasta jälkeenpäin huomasin, että joka ikinen näistä ja miljoonasta muusta jättämästäni vinkistä sopii täydellisesti myös toiseen, jolla ei ollut muuta kuin statistin virka elämässäni. Ilmankos aina tarttui viesteihini täällä. Tämä jälkimmäinen on ollut yhteydessä, eikä minulle tullut kuin oksennusreaktio. Siitä pahoittelut. Tämän väärinkäsityksen ja muiden seikkojen vuoksi ei

Aukiolla ollaan myös stalinisteja?

Vierailija
9279/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Alun viimeinen kirjain ja auton väri?

Eka on C, valkoinen. En nyt ole kuitenkaan varma, kummassa järjestyksessä kaksi viimeistä kirjainta on.

Vierailija
9280/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää iltapäivää rakas, naiselle.

Kiitos. 👍

Ketju on lukittu.