Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Voi se emoji olla myös 🙂😎🙃😉🤩😅, en todellakaan muista. Häneltä olen saanut peukun ja ehkä jonkun hymynaaman viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.S. -naisella meni liian pitkälle. Liian pitkään seurasin pelleilyjäsi ja yksityistietojen kaivamista+levittämistä. Raja tuli vastaan. En halua koskaan olla missään tekemisissä. Että sellaiset terveiset vielä.
Kiitos tiedosta. Meitä M naisia kun on viestiketjussa monia niin jatkossa tiedetään erottaa minkätyyppiset viestit on tarkoitettu ja kenelle. Minun puolesta nyt vain vahingoniloa ja naurua.
Sama. Vahingonilo on aina paras ilo julkisella palstalla. Ilmankos ei ole näkynyt enää missään.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyväksynyt sen, etten pääse sulle koskaan kertomaan mitä olen sydämeeni piilottanut.
Jos olisit hän, saisit kertoa kyllä. Minäkin kertoisin sitten jotain. Mutta ehkä ei nähdä enää, ehkä koskaan. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua, koska olit mukava ja hauska.
Ja samasta ip:stä haukut häntä harva se päivä? Eriskummallinen kuvio.
Mode tietää.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olen hyväksynyt sen, etten pääse sulle koskaan kertomaan mitä olen sydämeeni piilottanut.
Pääsisit, jos haluaisit.
Täysin samaa mieltä edellisten kanssa. MS on myös sen porukan rumin ja lihavin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En merkkaa kaivatulleni mitään
Ketä kaipaat? Minulle ainakin hän merkkaa aika paljon, vaikka homma menikin nurin.
Mutta sä oot kaipaaja etkä kaivattu. Nää on eri asioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua, koska olit mukava ja hauska.
Ja samasta ip:stä haukut häntä harva se päivä? Eriskummallinen kuvio.
Miksi puutut toisten viesteihin?
Mode. Sivu
Mode ei saa käyttää asemaansa noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, miltä tuntuu painautua nukkumaan ihmisen viereen, joka ei ole se, jonka pohjimmiltaan haluat. Se, että elämä ei mennyt niin kuin ajattelit, vaan on kompromissi - ehkä hyvä sellainen, mutta kompromissi kuitenkin.
Myöntää, että jossain on hän, jonka puoleen sielusi huutaa ja ikävöi. Joku, joka olisi ollut kaikki ja joku, jonka kanssa kaikki olisi toisella tasolla.
Minä tiedän sen myös.
Kaihoan.Kenelle tämä oli?
Miehelle menneisyydestä
Vierailija kirjoitti:
M.S. -naisella meni liian pitkälle. Liian pitkään seurasin pelleilyjäsi ja yksityistietojen kaivamista+levittämistä. Raja tuli vastaan. En halua koskaan olla missään tekemisissä. Että sellaiset terveiset vielä.
Vahingonilo 👍🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Meitä M naisia kun on viestiketjussa monia niin jatkossa tiedetään erottaa minkätyyppiset viestit on tarkoitettu ja kenelle. Minun puolesta nyt vain vahingoniloa ja naurua.
tällaisten ihmisten vuoksi ei tässä ketjussa viitsi kirjoitella kaivatulleni. Jotkut ihmiset ovat täällä oikeasti sekaisin. Väittävät tietävänsä milloin mitäkin, omivat kiven kovaan toisten viestejä ja tekevät johtopäätöksiä ketjukirjoittelun perusteella. Välillä kun yrittää nätisti kaipailla, tällaiset ilmaantuvat paikalle ja repivät kauniin kaipauksen paloiksi. Olisipa erikseen fiksujen ja empaattisten ihmisten paikka jutella. Tosin onhan niitä meillä kaikilla normi sosiaalisilla ihmisillä ihan irl. Erisivu
Miksi et enää tervehdi? Katselet aina muualle kun kohdataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, miltä tuntuu painautua nukkumaan ihmisen viereen, joka ei ole se, jonka pohjimmiltaan haluat. Se, että elämä ei mennyt niin kuin ajattelit, vaan on kompromissi - ehkä hyvä sellainen, mutta kompromissi kuitenkin.
Myöntää, että jossain on hän, jonka puoleen sielusi huutaa ja ikävöi. Joku, joka olisi ollut kaikki ja joku, jonka kanssa kaikki olisi toisella tasolla.
Minä tiedän sen myös.
Kaihoan.
Kannattaisiko erota. Ei tuollainen ole oikein sun kumppaniakaan kohtaan. Itse olisin älyttömän vihainen, pettynyt ja lopuksi elämää loukattu jos paljastuisi että mun kanssa ollaan vain paremman puutteessa ja jotain toista ikävöiden. Olisin mieluummin ilman kuin munattoman kanssa.
Suomenniemi on täynnä kompromissisuhteita. Arki voi olla hyvää ja rakkautta saattaa olla paljonkin. Jonkun toisen kanssa kaikki vaan olisi toisin. Syitä siihen, miksi ihmiset eivät päädy yhteen kaipaamansa kanssa on yhtä paljon kuin kaipaajia. Kaikki ei aina ole niin mustavalkoista.
Voisin alkaa kaivatun leikkikaluksi ilomielin. Saisi tehdä mulle ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingonilo 👍🤣
Iloitsen sitten, kun tietojen kalastelusta ym. pimeä toiminta on käsitelty viralliselta taholta. Ap
Miksi vakuuttaa rakkauttaan, jos sen on kohta valmis hylkäämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tällaisten ihmisten vuoksi ei tässä ketjussa viitsi kirjoitella kaivatulleni. Jotkut ihmiset ovat täällä oikeasti sekaisin. Väittävät tietävänsä milloin mitäkin, omivat kiven kovaan toisten viestejä ja tekevät johtopäätöksiä ketjukirjoittelun perusteella. Välillä kun yrittää nätisti kaipailla, tällaiset ilmaantuvat paikalle ja repivät kauniin kaipauksen paloiksi. Olisipa erikseen fiksujen ja empaat
???
On irl yhteys mutta > silti kirjoittaa täällä kaivatulleen. 🥴
Tietty jos ihminen itse määrittää että tänne kirjoittelu osuu irl yhteydeksi määriteltäväksi asiaksi ja näin ollen se määrittyy aidoksi niin silloinhan se on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et enää tervehdi? Katselet aina muualle kun kohdataan.
Oon likinäköinen.
No ei ollut, koska en hauku ketään;)