Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
8761/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sua, koska olit mukava ja hauska.

Ja samasta ip:stä haukut häntä harva se päivä? Eriskummallinen kuvio. 

Miksi puutut toisten viesteihin?

Mode. Sivu 

No ei ollut, koska en hauku ketään;) 

Vierailija
8762/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se emoji olla myös 🙂😎🙃😉🤩😅, en todellakaan muista. Häneltä olen saanut peukun ja ehkä jonkun hymynaaman viimeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8763/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.S. -naisella meni liian pitkälle. Liian pitkään seurasin pelleilyjäsi ja yksityistietojen kaivamista+levittämistä. Raja tuli vastaan. En halua koskaan olla missään tekemisissä. Että sellaiset terveiset vielä.

Kiitos tiedosta. Meitä M naisia kun on viestiketjussa monia niin jatkossa tiedetään erottaa minkätyyppiset viestit on tarkoitettu ja kenelle. Minun puolesta nyt vain vahingoniloa ja naurua.

Sama. Vahingonilo on aina paras ilo julkisella palstalla. Ilmankos ei ole näkynyt enää missään.

Vierailija
8764/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyväksynyt sen, etten pääse sulle koskaan kertomaan  mitä olen sydämeeni piilottanut.

Jos olisit hän, saisit kertoa kyllä. Minäkin kertoisin sitten jotain. Mutta ehkä ei nähdä enää, ehkä koskaan. Sivusta.

Vierailija
8765/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mode tietää.

Sivusta

Vierailija
8766/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyväksynyt sen, etten pääse sulle koskaan kertomaan  mitä olen sydämeeni piilottanut.

Pääsisit, jos haluaisit.

Vierailija
8767/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐯?

Vierailija
8768/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä edellisten kanssa. MS on myös sen porukan rumin ja lihavin nainen.

Vierailija
8769/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En merkkaa kaivatulleni mitään

Ketä kaipaat? Minulle ainakin hän merkkaa aika paljon, vaikka homma menikin nurin.

Mutta sä oot kaipaaja etkä kaivattu. Nää on eri asioita

Vierailija
8770/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puutut toisten viesteihin?

Mode. Sivu 

Mode ei saa käyttää asemaansa noin.

Vierailija
8771/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, miltä tuntuu painautua nukkumaan ihmisen viereen, joka ei ole se, jonka pohjimmiltaan haluat. Se, että elämä ei mennyt niin kuin ajattelit, vaan on kompromissi - ehkä hyvä sellainen, mutta kompromissi kuitenkin.

Myöntää, että jossain on hän, jonka puoleen sielusi huutaa ja ikävöi. Joku, joka olisi ollut kaikki ja joku, jonka kanssa kaikki olisi toisella tasolla.

Minä tiedän sen myös.

Kaihoan. 

Kenelle tämä oli? 

Miehelle menneisyydestä

Vierailija
8772/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M.S. -naisella meni liian pitkälle. Liian pitkään seurasin pelleilyjäsi ja yksityistietojen kaivamista+levittämistä. Raja tuli vastaan. En halua koskaan olla missään tekemisissä. Että sellaiset terveiset vielä.

Vahingonilo 👍🤣

Vierailija
8773/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Meitä M naisia kun on viestiketjussa monia niin jatkossa tiedetään erottaa minkätyyppiset viestit on tarkoitettu ja kenelle. Minun puolesta nyt vain vahingoniloa ja naurua.

tällaisten ihmisten vuoksi ei tässä ketjussa viitsi kirjoitella kaivatulleni. Jotkut ihmiset ovat täällä oikeasti sekaisin. Väittävät tietävänsä milloin mitäkin, omivat kiven kovaan toisten viestejä ja tekevät johtopäätöksiä ketjukirjoittelun perusteella. Välillä kun yrittää nätisti kaipailla, tällaiset ilmaantuvat paikalle ja repivät kauniin kaipauksen paloiksi. Olisipa erikseen fiksujen ja empaattisten ihmisten paikka jutella. Tosin onhan niitä meillä kaikilla normi sosiaalisilla ihmisillä ihan irl. Erisivu 

Vierailija
8774/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et enää tervehdi? Katselet aina muualle kun kohdataan.

Vierailija
8775/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, miltä tuntuu painautua nukkumaan ihmisen viereen, joka ei ole se, jonka pohjimmiltaan haluat. Se, että elämä ei mennyt niin kuin ajattelit, vaan on kompromissi - ehkä hyvä sellainen, mutta kompromissi kuitenkin.

Myöntää, että jossain on hän, jonka puoleen sielusi huutaa ja ikävöi. Joku, joka olisi ollut kaikki ja joku, jonka kanssa kaikki olisi toisella tasolla.

Minä tiedän sen myös. 

Kaihoan. 

Kannattaisiko erota. Ei tuollainen ole oikein sun kumppaniakaan kohtaan. Itse olisin älyttömän vihainen, pettynyt ja lopuksi elämää loukattu jos paljastuisi että mun kanssa ollaan vain paremman puutteessa ja jotain toista ikävöiden. Olisin mieluummin ilman kuin munattoman kanssa.

Suomenniemi on täynnä kompromissisuhteita. Arki voi olla hyvää ja rakkautta saattaa olla paljonkin. Jonkun toisen kanssa kaikki vaan olisi toisin. Syitä siihen, miksi ihmiset eivät päädy yhteen kaipaamansa kanssa on yhtä paljon kuin kaipaajia. Kaikki ei aina ole niin mustavalkoista.

Vierailija
8776/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin alkaa kaivatun leikkikaluksi ilomielin. Saisi tehdä mulle ihan mitä tahansa.

Vierailija
8777/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingonilo 👍🤣

Iloitsen sitten, kun tietojen kalastelusta ym. pimeä toiminta on käsitelty viralliselta taholta. Ap

Vierailija
8778/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vakuuttaa rakkauttaan, jos sen on kohta valmis hylkäämään?

Vierailija
8779/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tällaisten ihmisten vuoksi ei tässä ketjussa viitsi kirjoitella kaivatulleni. Jotkut ihmiset ovat täällä oikeasti sekaisin. Väittävät tietävänsä milloin mitäkin, omivat kiven kovaan toisten viestejä ja tekevät johtopäätöksiä ketjukirjoittelun perusteella. Välillä kun yrittää nätisti kaipailla, tällaiset ilmaantuvat paikalle ja repivät kauniin kaipauksen paloiksi. Olisipa erikseen fiksujen ja empaat

???

On irl yhteys mutta > silti kirjoittaa täällä kaivatulleen. 🥴

Tietty jos ihminen itse määrittää että tänne kirjoittelu osuu irl yhteydeksi määriteltäväksi asiaksi ja näin ollen se määrittyy aidoksi niin silloinhan se on.

Vierailija
8780/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et enää tervehdi? Katselet aina muualle kun kohdataan.

Oon likinäköinen. 

Ketju on lukittu.