Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Miksi vakuuttaa rakkauttaan, jos sen on kohta valmis hylkäämään?
sellaisia ne miehet ovat.
Katkaisit aika pitkän langan. Se oli näkymätön, mutta se oli vahva. Luulin arvokkaan olevan sinullekin arvokasta, mutta väärässä olin.
Vierailija kirjoitti:
Katkaisit aika pitkän langan. Se oli näkymätön, mutta se oli vahva. Luulin arvokkaan olevan sinullekin arvokasta, mutta väärässä olin.
Mitä ilmeisemmin olet itse kuvitellut langan välillänne. Niin se usein menee, kun toinen kuvittelee->takkiin tulee lopulta. Tosin jos olette tunteista keskustelleet, silloin voit olla varma, että toisellakin oli tunteita tai koki yhteyttä. Minuun on ihastunut vuosikymmenten aikana niin moni ihminen ja loukkaantunut, kun olen joutunut toteamaan, että mitään ei ollut. Pelkkä ystävällisyys tulkitaan joskus aivan väärin. Sivusta
Olit mulle korvaamatonta, minä sinulle asia, jonka voi koska vain siirtää pois elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin irl-yhteyttä muihin ihmisiin. Kaivattuni kanssa meillä on vain pysyväntuntoinen sielujen yhteys.
Aivan aivan... mutta en ymmärrä oikein sitä että jos tuollainen yhteys henkisestä tai intuitiivisesta ymmärryksestä ja osasta itseään ja toista (toisen henkilön sisimmästä) on olemassa, joka on siis pysyväntuntoinen sielujen yhteys. Niin, mihin sitä kaipausta täällä palstalla sitten tarvitaan? Miksei sitä irl yhteyttä sitten voi luoda siihen pysyväntuntoiseen sielujen yhteyteen rinnalle jos kerran on tämä asia olemassan ja kaipaus on osoitus asian merkityksellisyydestä. Miksi antaa asian olla vain jonkin sortin "ei mitattava määre"
Vierailija kirjoitti:
🛑!!! En ole katkaissut.
Vierailija kirjoitti:
Kosmokapu_Aate kirjoitti:
Pohdintatehtävä:
Mitä rakkaus merkitsee sinulle?
Epäitsekkyyttä. Sitä, että toisen paras menee omien halujen edelle, jos nämä ovat keskenään ristiriidassa.
Omia tarpeita ja parasta ei ole silti syytä unohtaa. Loputon uhrautuvuus vastoin omaa parastaan ei ole rakkautta.
Eroaminen ei aina ole helppoa ja onnistu ensimmäisellä yrityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, miltä tuntuu painautua nukkumaan ihmisen viereen, joka ei ole se, jonka pohjimmiltaan haluat. Se, että elämä ei mennyt niin kuin ajattelit, vaan on kompromissi - ehkä hyvä sellainen, mutta kompromissi kuitenkin.
Myöntää, että jossain on hän, jonka puoleen sielusi huutaa ja ikävöi. Joku, joka olisi ollut kaikki ja joku, jonka kanssa kaikki olisi toisella tasolla.
Minä tiedän sen myös.
Kaihoan.
Kannattaisiko erota. Ei tuollainen ole oikein sun kumppaniakaan kohtaan. Itse olisin älyttömän vihainen, pettynyt ja lopuksi elämää loukattu jos paljastuisi että mun kanssa ollaan vain paremman puutteessa ja jotain toista ikävöiden. Olisin mieluummin ilman kuin munattoman kanssa.
Suomenniemi on täynnä kompromissisuhteita. Arki voi olla hyvää ja rakkautta saattaa
On se siinä mielessä mustavalkoista, että tuo on ihan helvetin perseestä sitä kumppania kohtaan mikäli hän ei tiedä olevansa tyytymissuhteen toinen osapuoli. Jos taas ollaan ihan avoimia niin ei tietenkään mitään ongelmaa. Silloin ei olla epärehellisiä ja toiselta vuosia tuhlaavia paskiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et enää tervehdi? Katselet aina muualle kun kohdataan.
Mieti sitä hiljaa pienessä mielessäsi.
Hurmaava Tmies :) Halauksia iltaasi.
Mieliala ja/tai masennuslääkitys päällä?
On aika mustavalkoista ajattelua puhua tyytymissuhteesta, jos sitä toista "kuviteltua suhdetta" ei ole koskaan kokeiltu käytännössä. Siinähän on vastakkain tosi elämä ja kuvitelma. Kuvitelmakin voi toteutuessaan olla ihan muuta kuin kuvitelman aikana. Ei millään pahalla.
Kaksi kaivattua
istui aidalla.
Silivati seilaa, silivati seilaa,
toinen lensi pois.
Vierailija kirjoitti:
Aika turvonneelta näytit viimeksi..
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Mieliala ja/tai masennuslääkitys päällä?
Risperdal😔
Ootte outoja tänään. Ihan niinku mun unetkin. Meen pois.
🌿🍬🦊
Ei taida enää saada mansikoita mistään...