Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko itsekkäät halut mielessä vain?
Ainahan se puhtainkin rakkaus on siinä mielessä itsekäs halu, että sitä toivoo itselleen elettäväksi ja koettavaksi juuri sen
erityisimmän kanssa. Toivoo, että se erityisinkin haluaisi samaa.Kaikki halut ovat pohjimmiltaan aina itsestä lähtöisiä. Myös ne kaikista altruistisimmat. Silläkin joka hyvää hyvyyttään soppajonossa keittoa jakaa. Siitä saa hyvää mieltä ja vähän rauhaa maailmantuskan paikalle. Minä taas pelastelen pikkukavereita tai vaikka lokinpoikasia ja heitän suojaavia ajatuksia rottien suuntaan, koska olla tekemättä niin tuntuisi liian väärältä ja pahalta. Auttamattomuus kalvaisi sydämeeni ja sieluuni reikää siihen syvän maailmantuskan viereen. Teen niin koska välitän ja empatiseeraan, mutta yhtä paljon ellei enemmän siksi ettei mun tarvitse oksentaa omaa oloani kärsimyksen edessä ja tuntea
Jaaha, menipähän keturalleen image to text converterista kopsattuna😆 Täällä kun pitää kopsata talteen tai ottaa screenshot että voi laittaa uusiksi jos poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Olet ajatuksissani 🌹
Kiitos. Hyvää huomenta myös sulle ja mukavaa viikonloppua 💕l
Lämpöisin halauksin ja suukoin taas kerran kiittelen sua kauniista, ihanasta ruususta.🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Samoin. Vaikutat unelmien mieheltä 💕
Kiitos toivotuksesta ja kauniista sanoistasi 🤗😘😘
On ikävä sua 💕
Vierailija kirjoitti:
Sinä itkumuurini, syvänmeren helmisimpukkani, inspiroiva muusani. Palasit uniini pitkän tauon jälkeen. Ja millä tavalla! Kerroit eronneesi puolisostasi vuosia sitten ja päädyimme sänkyyn sitä kauneinta tekemään. Kaikki jatkui siitä, mihin aikanaan jäi. Toivon sulle hyvää elämää ja harmittelen etten siihen kuulu.
Kirjoitat hänestä kauniisti. Tässä kun itse kukin toivorikkaana täällä lueskelee, niin myönnettävä on että toivon että hän ajattelisi minusta noin. Periaatteessa tämä olisi voinut olla häneltä. Tiedän kuitenkin ettet ole hän ainakaan minusta, koska mulla ei ole koskaan ollut puolisoa ja hän (nykyään hiljentyneestä) somestani tietää mun eronneen parisuhteestani. Ehkä sinä vielä tapaat simpukkasi ja kaikki järjestyy🧡
Mulla se toivo elää, mutta kivuliaan kituliaalla liekillä. En enää usko hänen minua tahtovan tai meillä olevan mitään tulevaisuutta. Hän on siellä missä on valinnut olla, hän on sen halunnut itselleen rakentaa ja on tahtonut pitää siitä kiinni minunkin menettämisen uhalla. Oletan että on ihan riittävän tyytyväinen nykyiseen elämäänsä. Hänen luo ja ympärilleen lähetän halauksia ja helliä ajatuksia. Sinulle myös hali anonyymi. Rankka rasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ruskeasilmäistä naista, mutta useimmiten kaipausviesteissäni en viittaa tähän tuntomerkkiin ja täällä on muitakin suklaasilmien kaipaajia. Muutaman kerran on ollut niitä katsekontakteja läheltä ja pitkään, jotka laittaa sukat ja kalsarit pyörimään jaloissa päiväkausiksi. Sellaisia liian pitkiä ollakseen normaalissa kanssakäymisessä ei-kiusallisia, mutta jotka eivät ole tuntuneet lainkaan kiusallisilta kummastakaan. Sellaisia koeluontoisia katseita, että jaksaisikohan tuota ihmistä katsella silmiin vaikkapa lopun elämää ja nähdä niistä kaiken tärkeän. Tutkivia ja yhteyttä hakevia. Omalta osaltani testitulos on ollut kirkkaasti positiivinen. T. sininen.
Mä vieläkin välillä palaan siihen ensimmäiseen liian pitkään katseeseen. Muistan sen tilanteen hyvin, ja se hetki todella sai sukat pyörimään jaloissa ja pään humisemaan. Kiusallisuutta siinä ei ollut, koin
Olisipa kerrassaan ihmeellistä, jos olisit ruskeasilmäiseni. Kertoisitko lisää siitä ensimmäisestä pitkästä katseesta ja tilanteesta?
En tiedä kenelle se oli, mutta mä en ainakaan halua elää limerenssissä, enkä tätä sellaisena pidäkään
Ikävä sua diiva. Sulla on hyvät hinkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Olet ajatuksissani 🌹
Kiitos. Hyvää huomenta myös sulle ja mukavaa viikonloppua 💕l
Lämpöisin halauksin ja suukoin taas kerran kiittelen sua kauniista, ihanasta ruususta.🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Samoin. Vaikutat unelmien mieheltä 💕
Kiitos toivotuksesta ja kauniista sanoistasi 🤗😘😘
On ikävä sua 💕
Kiitos itsellesi 💕 ikävä on. Iltaseen 🤗🤗😘😘
Ruotsinkieliselle suosikkiopettajalle 😚
En tiedä, onko missään mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä ajatus kumpusi juuri nyt?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Miksi tämä ajatus tänä aamuna?
Vierailija kirjoitti:
Huomioitko sen mitä ja milloin toinenkin osapuoli (hän) halusi? Ei vain sitä mitä ja milloin sinä.
No me ollaan nähty tasan kerran, joten en nyt tiedä, mitä tuossa olis niin kauheasti voinut huomioida. Kyllä juteltiin ihan tasapuolisesti, hän kyseli enemmän mutta itse taas jouduin vastailemaan enemmän, että ehkä mä sitten huomioin jopa enemmän kuin hän.
Menee vissiin taas sekaisin käsitteet sulla? Ei kaipaus meinaa että ollaan parisuhteessa.
Näyttää siltä, että täällä on useampi haksahtanut ruskeisiin silmiin. Ellei meillä sitten ole sama kaivattu? Sitä vaihtoehtoa ei voi poissulkea.🤔
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kenelle se oli, mutta mä en ainakaan halua elää limerenssissä, enkä tätä sellaisena pidäkään
Sama. En pidä limerenssinä, vaikka se viesti tulikin heti viestini perään.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että täällä on useampi haksahtanut ruskeisiin silmiin. Ellei meillä sitten ole sama kaivattu? Sitä vaihtoehtoa ei voi poissulkea.🤔
Onneksi kaikilla muilla suomalaisilla on siniset silmät paitsi tietenkin sillä yhdellä miehellä ja yhdellä naisella. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää voida luottaa, että toinen ei joka välissä ole jättämässä.
Toiselle tulee antaa myös huomiota, kunnioitusta, arvostusta, aikaa, rakkautta ja rakkauden osoitusta ym ym.
Joskus menee niin että ensin tulee varoitus erosta, ja ehkä toinenkin. Jos mikään kuitenkaan suhteessa ei muutu niin erohan siitä lopulta sitten voikin oikeasti tulla. Se ei ole aina pelkkä "uhkaus".
Mulle uhkaus erosta (tai miksikä varoitukseksi sitä haluatkaan sanoa) on jo ero. Mua ei uhkailla tai varoitella millään erolla, vaan se on sitten siinä, jos sellaista korttia vilautellaan. Saa mennä. Eri
Eli et edes yrittäisi muuttaa mahdollisesti paskaa käytöstäkään, joka on sen toisen saattanut lähtemisellä tai eron mahdollisuuden vilautteluu
Mä en kohtele ketään paskasti ikinä missään, joten sellainen ei eroon aja. Erolla uhkailu missään muussa kuin eroamistarkoituksessa on niin alhaista, että pyytämänsä saa. Ei ole paluuta.
Meitsiltä (rouvaketulta) vain ihania vaaleanpunaisia hattaraunelmia.
Kuulemma ei raha auta kun jää täysin yksin elämässä. Olen sitä mieltä että kyllä se muuten perkele vain auttaa. Hahhah. Okei, huonoa läppää heti aamutuimaan.