Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakkaani. Aamulla tavataan taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä
12.12.2019 -tyypille;)
Mitä tuolloin tapahtui?
Laulettiin ehkä
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle mieheltä mitättömältä 30 km ja parin pitäjärajan takaa Onnelaan. Huomiseen.
Mä en ole vielä lähtenyt mihinkään. Kaivatusta en tiiä. nn
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan sanonut minusta mitään positiivista, mutta et negatiivistakaan.
Sama. Eihän me puhuttu. Olisin kehunut häntä monesta asiasta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ottajia varmasti löytyy. Eri asia vain, mitkä ovat motiivit. Rakkautta, yhteyttä ja yhteenkuuluvuutta ei löydä niin helposti. Mutta en voi estää, jos uudet valloitukset kiehtovat. Minulle olet ollut kaikkeni. Enpä uskonutkaan, että se tai minä riittäisin.
Vain sinä kiehdot minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E nainen, tuu kyläilee nyt
Minne tulen?
Rantaan
Mihin rantaan? E
Maan
Haluat elää limerensissä, ehkä se on sinulle suotava.
Miehelle! Kaunis ajatus minulta sinulle. 🌟
Joskus kaikki on sanatonta. Parempaa ei voi olla. Kaihoan.
Hitsi, mun tunnisteellinen viesti ei mennytkään läpi. Oot rakas. 💛🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottajia varmasti löytyy. Eri asia vain, mitkä ovat motiivit. Rakkautta, yhteyttä ja yhteenkuuluvuutta ei löydä niin helposti. Mutta en voi estää, jos uudet valloitukset kiehtovat. Minulle olet ollut kaikkeni. Enpä uskonutkaan, että se tai minä riittäisin.
Vain sinä kiehdot minua.
🙏🏽💗
Vierailija kirjoitti:
Missäs kaikk ova?
Tääl
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Olet ajatuksissani 🌹
Vierailija kirjoitti:
Saa toivoa. 22.22.
Toivon että pystyn unohtamaan kaiken sen ristiriitaisuuden ja roikotuksen mitä teit minulle.
Sydämeni särkyi eikä enää parane.
-m>n, vapaalta varatulle.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ruskeasilmäistä naista, mutta useimmiten kaipausviesteissäni en viittaa tähän tuntomerkkiin ja täällä on muitakin suklaasilmien kaipaajia. Muutaman kerran on ollut niitä katsekontakteja läheltä ja pitkään, jotka laittaa sukat ja kalsarit pyörimään jaloissa päiväkausiksi. Sellaisia liian pitkiä ollakseen normaalissa kanssakäymisessä ei-kiusallisia, mutta jotka eivät ole tuntuneet lainkaan kiusallisilta kummastakaan. Sellaisia koeluontoisia katseita, että jaksaisikohan tuota ihmistä katsella silmiin vaikkapa lopun elämää ja nähdä niistä kaiken tärkeän. Tutkivia ja yhteyttä hakevia. Omalta osaltani testitulos on ollut kirkkaasti positiivinen. T. sininen.
Ihana!
En morgonkram till dig i Åbo 💕.
Tänker på dig 😚
Hyvät yöt mammoille 🌹