Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa velat. Olemme tulossa luoksesi hakemaan tavaroitani.
Ei kannata tapella sitten liikaa. Raha on kuitenkin vain rahaa.
En tappele. Harmittaa kuitenkin että minulle kävi kuten monelle muullekkin tämän miehen metkujen kanssa.
Onneksi yksi toinen miespuolinen ystäväni tulee tuekseni tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kuulla kaivatun seksihetkistä kumppaninsa kanssa. 🚫🙅🏽🙉
Minä haluan! Kiinostaa kesto, edestä vai takaa, ykkönen vai kakkonen ja minne lauettiin.
Se on sentään asiaa typerän kaipuunyyhkytyksen sijasta.
Kyllä sinäkin voit vielä oppia lukemaan. Otsikossa lukee kehotus lähettää terveisiä kaivatulle. Muitakin ketjuja on, joissa voit pohtia noita mainitsemiasi elämän suuria kysymyksiä. 🥳🥳🥳
Kaivatustaanhan hän puhuikin? Täysin otsikkoon menee. Jotkut meistä haaveilee kaivatusta myös seksimielessä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen asti kunnes teet aloitteen, nautin toisten, kauniiden naisten seurasta.
Noin ajatteleva mies saa nauttia minun poissaolosta elämänsä loppuun asti.
Huomio se on huonokin huomio😅
Ei hänellä ole mitään käsitystä minun tekemisistäni. Voithan sinä aina johtopäätöksiä vetää ja antaa kaivattusi olla.
Miten hänen pitäisi se aloite tehdä jos ette ole tekemisissä? 😅
Missä niin luki? Sivusta
Edellä.
Ei hänellä ole mitään käsitystä minun tekemisistäni.
Ei kaikki kerro kaivatulleen, mitä tekivät viikonloppuiltoina, vaikka olisivatkin tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on eskaloitunut siihen pisteeseen, että voisin alkaa kaivatun salarakkaaksi. Tai voisitte avata sen teidän suhteen. Ei vaan taida sun avovaimo suostua.
Minäkin, mielelläni. Ois just hyvä diili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sinut. Toistan itseäni, mutta näkemisen puute on tässä kaipuussa vähän sama kuin seksin puute parisuhteessa. Jos on viikkojen tai kuukausien tauko, se ei vain ole kivaa.
Mikset sitten näe häntä, jos haluat?
Vieläkään et ole oppinut, ettei kukaan yksin näistä asioista päätä? Ei riitä pelkkä kaipaajan halu. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sinut. Toistan itseäni, mutta näkemisen puute on tässä kaipuussa vähän sama kuin seksin puute parisuhteessa. Jos on viikkojen tai kuukausien tauko, se ei vain ole kivaa.
tunnisteita
Mitä ne hyödyttää? Näkemiset ja tekemiset ovat muualla, kuin täällä. Tunnisteet palvelevat vain ketjussa asuvaa trollia.
tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tappele. Harmittaa kuitenkin että minulle kävi kuten monelle muullekkin tämän miehen metkujen kanssa.
Olet kyllä palstan koomisin trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinkin trolli.
Elämäni on yhtä tragikomiikkaa.
Ei kaikki kerro kaivatulleen, mitä tekivät viikonloppuiltoina, vaikka olisivatkin tekemisissä?
Mietin kanssa, onko kaikki palstalaiset into pinkeenä kertomassa kaivatulleen, jos sattuivatkin jotakuta hoidella viime viikolla. Kai sitä sitten yrittää kehitellä keskustelua mistä tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinkin trolli.
Sun jutut on yhtä tragediaa.
Vierailija kirjoitti:
Yks pihtaamisen muoto tai sit ei haluu nähä sua
Eri
Vierailija kirjoitti:
Mietin kanssa, onko kaikki palstalaiset into pinkeenä kertomassa kaivatulleen, jos sattuivatkin jotakuta hoidella viime viikolla. Kai sitä sitten yrittää kehitellä keskustelua mistä tahansa?
Väite oli, ettei kaivatulla ole mitään käsitystä kaivatun tekemisistä. Kyllä tuon käsittää niin, ettei ole käsitystä mistään tekemisistä, mutta sinä voit riidan toiveissa väännellä mieleisekseksi kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väite oli, ettei kaivatulla ole mitään käsitystä kaivatun tekemisistä. Kyllä tuon käsittää niin, ettei ole käsitystä mistään tekemisistä, mutta sinä voit riidan toiveissa väännellä mieleisekseksi kuten aina.
Se voi vallan mainiosti tarkoittaa myös sitä, ettei kaivatulle tule kerrottua omista tekemisistään ja menoistaan yhtään mitään. Olet vain perusnetinkäyttäjä nykyään, vedät saman tien loppuun asti meneviä johtopäätöksiä muutamasta sanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinkin trolli.
Sun jutut on yhtä tragediaa.
Tällä hetkellä tuntuu ehkä siltä. Muutama päivä sitten olin onneni kukkuloilla.
Vierailija kirjoitti:
mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
En halua kuulla kaivatun seksihetkistä kumppaninsa kanssa. 🚫🙅🏽🙉
Ei ne hetket silti lakkaa olemasta, vaikka et niistä kuulisikaan. Totta kai heillä on seksiä. Omallakin kaivatullani on, varmaan päivittäin, miksei olisi. Eikä asia kuulu mulle mitenkään.
Mutta kyse ei ole onneksi suuresta summasta mutta periaatteesta ja omasta akuutista rahapulasta.
Onneksi meillä on yhteisiä ystäviä niin asiat kyllä järjestyvät.
Vierailija kirjoitti:
Komediennelle terveiset!
Kiitos kiitos!
Keneltä?
Edellä.
Ei hänellä ole mitään käsitystä minun tekemisistäni.