Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kuulla kaivatun seksihetkistä kumppaninsa kanssa. 🚫🙅🏽🙉
Ei ne hetket silti lakkaa olemasta, vaikka et niistä kuulisikaan. Totta kai heillä on seksiä. Omallakin kaivatullani on, varmaan päivittäin, miksei olisi. Eikä asia kuulu mulle mitenkään.
Sisälukutaitoa kuuluttaisin. Sanoin, että en halua kuulla niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tod, ei omatkaan työt niin mene. Hankalampi kuitenkin järjestää mitään seksideittejä keskelle päivää just tästä syystä, trust me.
Ja teet vain arkipäivisin töitä? Et ole koskaan lomaillut elokuussa?
Luitko mitä kirjoitin?
Sun on hankala järjestää seksideittejä keskelle päivää. Ei meillä kaikilla ole sitä ongelmaa.
Sitä ennen. Siinä luki mun töistä. Lopeta tosiaan se turhasta kaikkien kanssa riidan haastaminen täällä, kuten sulle jo moni sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne hetket silti lakkaa olemasta, vaikka et niistä kuulisikaan. Totta kai heillä on seksiä. Omallakin kaivatullani on, varmaan päivittäin, miksei olisi. Eikä asia kuulu mulle mitenkään.
Jännän kaivatun olet löytänyt, jos hän niistä sinulle avautuu. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelua on, kun aiempaan lisätään jotakin uutta näkökulmaa. Omaa sisälukutaitoasi kannattanee harjoittaa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tod, ei omatkaan työt niin mene. Hankalampi kuitenkin järjestää mitään seksideittejä keskelle päivää just tästä syystä, trust me.
Luitko mitä kirjoitin?
Sun on hankala järjestää seksideittejä keskelle päivää. Ei meillä kaikilla ole sitä ongelmaa.
Sitä ennen. Siinä luki mun töistä. Lopeta tosiaan se turhasta kaikkien kanssa riidan haastaminen täällä, kuten sulle jo moni sanonut.
Ei sun työt tai elämän aikataulut määrittele kaikkien tekemisiä, vaikkei sinulta onnistukaan. Miten te olette näin ahdasmielistä sakkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaas pikainen gallup.
Nuoli ylös, jos teillä varma tieto siitä, mitä kaivattunne tekee joka ilta.
Nuoli alas, jos olette onnellisen tietämättömiä.
Eihän kukaan ole väittänyt mistään jokaisen illan tietämisestä 😅 miten sä jaksat vääntää mustan valkoiseksi, teepä siitä gallup.
Ap:n pointti oli, ettei hänen kaivatullaan ole mitään tietoa hänen panemisistaan, eikä kyllä menoistakaan. Sinähän se tämän värittämisen aloitit?
Ei minulla ole mitään käsitystä kaivattuni menoista, eikä kyllä panemisistakaan, vaikka puhutaan paljonkin. En ymmärrä, mikä pakkomielle sinulla on asiaan, kun ei me kaikki todellakaan tiedetä missä kaivattu menee ja
Kummasti sulla pakottava tarve silti jatkaa kommentointia asiaan, vielä siinäkin vaiheessa, kun et keksinyt vasta-argumenttia enää mistä vääntää. Kaikki tämä sen jälkeen, kun sanoit, ettet lähde tähän ja tässä sitä vieläkin ollaan.
Loppuu kun lopetat sen jankuttamisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko mitä kirjoitin?
Ei sun työt tai elämän aikataulut määrittele kaikkien tekemisiä, vaikkei sinulta onnistukaan. Miten te olette näin ahdasmielistä sakkia?
Lopeta se riidanhaastaminen.
Lähtisinkö stadiin vai siivoaisinko tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaas pikainen gallup.
Nuoli ylös, jos teillä varma tieto siitä, mitä kaivattunne tekee joka ilta.
Nuoli alas, jos olette onnellisen tietämättömiä.
Eihän kukaan ole väittänyt mistään jokaisen illan tietämisestä 😅 miten sä jaksat vääntää mustan valkoiseksi, teepä siitä gallup.
Ap:n pointti oli, ettei hänen kaivatullaan ole mitään tietoa hänen panemisistaan, eikä kyllä menoistakaan. Sinähän se tämän värittämisen aloitit?
Ei minulla ole mitään käsitystä kaivattuni menoista, eikä kyllä panemisistakaan, vaikka puhutaan paljonkin. En ymmärrä, mikä pakkomielle sinulla on asiaan, kun ei me k
Äitis ei ilmeisesti koskaan sanonut sulle ei? Sulla ei ole mitään kuria omiin toimiin, kunhan huutelet ja syyttelet muita, kun esittävät eriävän näkemyksen. Oletko vihervassari ja varmaan feministikin vielä?
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin lähteä ex tempore Tampereelle. Siellä on festarit.
Täällä tätä hienoa sakkia, ketkä ilmaisee itseään miten sattuu ja sitten syyttävät muiden sisälukutaitoa, kun eivät osaa kommunikoida kirjallisesti. Kävisittepä koulua tai lukisitte edes kirjoja välillä, niin voisi kehittyä asiassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blockfest loppu jo. Ei siinä tuppukylässä muita järjestetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tavaroita yhden miehen luona jotka tarvitsen ja tuekseni hakisin Helsingistä yhden miehen. Vituttaa kuitenkin semisti ja voisin käydä ostamassa viiniä ja vain siivota kotona.
Mies viestitelläänkö öisin? 😘 Sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komediennelle terveiset!
Kiitos kiitos!
Keneltä?
Romantiikan nälkäiseltä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ehkä hävettää jos hän tunnistaisi minut näistä viesteistä.
Kuitenkin todennäköisempää on että hän ei käy täällä.
Mulle ei ole väliä vaikka tunnistaisikin. En ole käyttäytynyt asiattomasti.
Vielä viikko koittaa kestää tätä tilannetta