Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nähdä enää ikinä.
Ei sillä ole mitään väliä. Sivusta.
No nyt olikin vain minun vuoroni ilmaista tunteeni. Ole hiljaa ja anna minun puhua rauhassa. Olen suonut sinullekin rauhan päättää itsenäisesti ja hyväksyä mukisematta kaikki asiat.
Hyvän huomenen jatkoa sinulle, rakkaani. Lämmin päivä tulossa, lämpimämpi mieleni, kun sinua ajattelen.
Lempi-ystäväsi
Vierailija kirjoitti:
Päästän irti. 👋
Ei näin. Laita tunniste.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaipäivää rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko. 🌹
Terv. risuleuka
Hyvää perjantaita ja tulevaa viikonloppua risuleualle. 🧡🤗 Kiitokset ihanasta yllätys ruusuusta. Painan sen rintaani vasten ja ajattelen sua. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
A, minihameessa tänään töihin ;)
Jään venaamaan naisen aloitetta. En enää ilmaise kiinnostusta naista kohtaan Riikan jälkeen. Adieu! Sydän ja mieli mätänee täällä vihasivustolla.
Vierailija kirjoitti:
En päästä irti.
Kenestä?
Kuka odotti eilen vihreää valoa?
Vierailija kirjoitti:
Sydän ei tahdo. Se rakastaa ketä rakastaa.
Monitulkintaista. Ketä ja ketä?
Vierailija kirjoitti:
Onni on sinä.
Kuka?
Lähtisitpä mukaan retkelle. Otan sinut joka tapauksessa mukaani. 🙃
Huomenia. Ei hätkäytä, vaikka täällä joku kertoo päättävänsä irti. Minäkin sanon välillä niin ja sitten kohta mennään taas. Kaivatulla lienee sama vika. Valvoin taas myöhään yöllä ja mietin miksi. Harrastin aamulle seksiäkin ja heti sen jälkeen mietin häntä. Miksi? Ei tämä ole normaalia, niin sen asian voisi ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Huomenia. Ei hätkäytä, vaikka täällä joku kertoo päättävänsä irti. Minäkin sanon välillä niin ja sitten kohta mennään taas. Kaivatulla lienee sama vika. Valvoin taas myöhään yöllä ja mietin miksi. Harrastin aamulle seksiäkin ja heti sen jälkeen mietin häntä. Miksi? Ei tämä ole normaalia, niin sen asian voisi ilmaista.
Minä en sano päästäväni irti. En sano koskaan niin. Tunteeni eivät heittelehdi.
Ehkä sivusta
En halua kuulla kaivatun seksihetkistä kumppaninsa kanssa. 🚫🙅🏽🙉
Aamupäivään halaus kaivatulleni. Lämmin ajatus sinne töihin tai missä nyt tällä hetkellä oletkaan? Toivottavasti ajatukseni sut tavoittaa. 👍
Kenestä?