Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
mulle käy oma sauna
ja oma rauha.
hotelleista en pittaa lain
niistä tarpeekseni sain
kylpylää on käyttänyt kerran
senverran
että ihoni sen tietää
ja ei voi sitä klooria sietää
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin löytöretkeillä maailmankaikkeudessa. Etsiä uusia maailmoja. Mielellään kaivatun kanssa. Ehkä perustaa jonnekin uusi sivilisaatio. Harmi, että tuli synnyttyä tuhat vuotta etuajassa tai myöhässä. Just tähän tylsään väliin.
Elämme rakkain parraimpia aikoja, aikoja pahimpia. Kun reconquista alkaa ja aito tasavalta palautetaan 80 vuoden hiatuksen jälkeen voimme perustaa hyvän sivistyksen ja kylvön entisen raunioille, rannoille ja rajoille avarammille. Rakastan sinua. Hyvää yötä nainen.
Kelpaisiko hyvälle seksikkäälle miehelle tällainen kehopositivinen tietotekniikkainssinainen? Syötäis hyvin yhdessä ja naitais 😏
Ai selibaatissa eläminen on mielenlujuutta vaativa asia? Kun ei vaan kiinnosta kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko hyvälle seksikkäälle miehelle tällainen kehopositivinen tietotekniikkainssinainen? Syötäis hyvin yhdessä ja naitais 😏
Lähetä treffikutsu kenelle tahansa -ketju?
Oletko täällä minuun epätoivoisesti rakastunut? T. Varattu
Ps. milloin saan taas sua painaa?
Saattaa olla samanlaisia satunnaisia haavoja. En ole ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Muumipappa
Tuolissa istuu ja kirjoittaa kirjoituskoneella. Tämä näkyy mun kuvassani ja kuvassa näkyy tarinoita. Tuli muokattua ihan hauska kuva. Juuri mun näköinenkin tyylillisesti.
En olisi ikinä edes osoittanut mitään kiinnostusta sinuun jos olisin tiennyt sinun olevan varattu.
Mitähän sulle kuuluu? Näin joku yö jotain unta, jossa joko sinä tai joku tai te esittelitte jotain tekoälygeneraattoria, jolla oli tarkoitus luoda kuva jostain miehestä. En muista millaisesta miehestä, mutta tarvitsit siihen 3-5 eri miehestä kuvan. Esittelit sitä etänä, joten jotenkin hassutellen lähdit siitä sitten heti ensimmäisenä ottamaan siinä vieressä olevasta omasta miehestä sitä ensimmäistä kuvaa. Teillä oli selkeästi samanlainen huumorintaju ja hauskaa kuvatessa. Sinä olit hoikka siinä unessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan naisen aloitetta.
ei tuu, mulle tekee aina miehet aloitteet.
Harmi, että joudut silti viihtymään palstalla.
ei se oo mun mieheltä poissa,tuossa onlangan päässä. Punaisen
Syys, loka, marras ja joulukuu puoleen väliin. Sittenpä ei tarvitse enää edes miettiä. Ei liity kuolemaan. Hy nuoremmalle.
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja pienelle ahomansikalle. Hyvää nimityspäivää kierteellä ja pompulla.
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. On helppo nähdä kauniita unia kun on lämmin olo sydämessä. Suukko ja halaus.