Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä puhuu ja nauraa unissaan. Mistä johtuu?

Vierailija
21.03.2023 |

En ymmärrä miksi aloitus poistettiin. Kuitenkin oli täysin asiallinen. Mutta siis. Tyttöystävä nauraa ja puhuu joka yö. Onko normaalia tai mistä voisi kertoa? Hän on aikuinen, 26v, ei sairauksia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissapuhuminen on eräänlainen unihäiriö, joka ilmenee normaalista unesta poikkeavana käyttäytymisenä. Unissapuhumista voi tapahtua missä tahansa unen vaiheessa, mutta yleisintä se on REM-unen aikana, jolloin autonominen hermosto on aktiivisena ja pulssi korkealla.

Unissapuhuminen on usein merkki siitä, että kaikki asiat elämässäsi eivät ole täysin kunnossa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/voi-viestia-terveysongelmista-miksi…

Vierailija
2/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat sellaisia.

Etpä ikinä arvaa mitä minä tein viime yönä, on mahtanut kuulua muutakin kuin puhetta ja naurua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi liittyä ihan siihen, että suhde on uusi ja häntä hiukkasen ahdistaa. Niin ilmeisesti sinuakin, kun kerran aiheesta kauniisti kysyt. Se on oppimisprosessi, toiseen ihmiseen tutustuminen ja sopeutuminen. Naiset haluaa senkin tehdä kunnolla. Oletan että sinäkin suhtaudut vakavasti.

Kaikkea hyvää, antakaa toisillenne aikaa. Ja muista, että rakastuminen on harvinainen onni, ei osu joka pojalle eikä tytölle.

Vierailija
4/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset ovat sellaisia.

Etpä ikinä arvaa mitä minä tein viime yönä, on mahtanut kuulua muutakin kuin puhetta ja naurua.

Vaihdoit kesärenkaat Relluun?

Vierailija
5/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita eukko kiertoon, todennäköisesti jonkin sortin sekopää. Hulluus manifestoituu arkielämään naisilla usein vasta lasten syntymän jälkeen.

Vierailija
6/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset ovat sellaisia.

Vaihdoit kesärenkaat Relluun?

No varmasti ähisin samaan malliin kuin entisen ruosteisen relluni renkaita vaihtaessa.

Vierailija
7/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole aikuinen, vaikka olisi 26-v. Aika moni 36-vuotiaskin tai sitä vanhempi on kaikkea muuta kuin aikuinen, paitsi juridisesti.

Vierailija
8/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puhun, nauran ja laulankin unissani. Oon jopa itse herännyt siihen että laulan. Nään unia päivän asioista ja sit välillä tulee laulettua. Ihan normi settiä.

Vierailija
9/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkujia on monenlaisia, hän on vielä varsin vaaraton ja harmiton nukkuja. Mitäs mieltä tästä: syvän remunen aikaan mies alkaa sätkiä, pomppia sängyssä, vääntelehtiä, kääntelehtiä, huutaa eiiiiiii, pulputtaa koko ajan, hamuilee vesimukia, paukuttaa vessan ovia, nämä siis kaikki unissaan. Kumpaan vaihtaisit?

Vierailija
10/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pettää sua unissaan jonkun alfa-laatikkoleuan kanssa ::DD

Vierailija
11/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista aloitusten poistoa palstalla tosiaan. Ikävää, kun ilmiantoa hakkaavat trollit ja botit hallitsee palstaa.

Vierailija
12/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä puhun, nauran ja laulankin unissani. Oon jopa itse herännyt siihen että laulan. Nään unia päivän asioista ja sit välillä tulee laulettua. Ihan normi settiä.

Joo ja ajatella, jotkut käveleekin.

Muistan kun radiossa tms. joku kertoi nukkuneensa alasti, oli sitten lukinnut itsensä rappuun, jäänyt jumiin postiluukkuun yrittäessään avata ovea, ja sitten kurotellut jalalla naapurin ovikelloa...

Vierailija
13/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pettää sua unissaan jonkun alfa-laatikkoleuan kanssa ::DD

:D

Vierailija
14/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herännyt kun nauroin unissani

Vierailija
15/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olen herännyt omaan itkuuni ja monesti. Ei tunnu kivalta, kun ei ole ketään lohduttamassa vieressä, että ei hätää, näit vain unta..

Vierailija
16/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on päivittäistä, ei normaalia.

Vierailija
17/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita eukko kiertoon, todennäköisesti jonkin sortin sekopää. Hulluus manifestoituu arkielämään naisilla usein vasta lasten syntymän jälkeen.

It takes one to know one?

Vierailija
18/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies syö unissaan :D. Joskus herätin kesken mussutuksen niin harmitteli kun oli unissan just syömässä juustohampparia snägärillä.

Vierailija
19/19 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi? E-pillerit? AI puhelimen kautta ja sähköisyys vaikuttaa aivotoimintaan? Kanavoi? Unihäiriö..? Juttelee henkien kanssa tai unihallujen? Joku lääke käytössä? Ruokavalion vaikutus. Ihan normaalia silti että joillakin on unien aikana puhetta tai visioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme