Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan elä selibaatissa, kun odottelee kaivattuaan saapuvaksi. Ei ole tervettä.
Minä kyllä elän. Jo yli 5 vuotta. Voisin kyllä jo lähteä Valamoon.
Selibaatissa eläminen on helpompaa kuin ihmiset kuvittelevat. Tarvitsee mielenlujuutta. Treenattavissa oleva taito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aavalla merellä on kaunis paikka.
Onnellisten saari?
Näin se voisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sitten lueskelin kaivatun kirjoittamia vistejä. Tuntui hassulta, että joku on joskus kirjoittanut mulle niin hauskasti.
siis eivät voi olla minun tekstejäni, eiväthän?
Mitä jos on?
sitä hieman epäilenkin.saankehujahuumoristani jaolen itse samaa mieltä, että sitä on.
Kylpylä, mieluiten yksityinen eli oma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan elä selibaatissa, kun odottelee kaivattuaan saapuvaksi. Ei ole tervettä.
Minä kyllä elän. Jo yli 5 vuotta. Voisin kyllä jo lähteä Valamoon.
Selibaatissa eläminen on helpompaa kuin ihmiset kuvittelevat. Tarvitsee mielenlujuutta. Treenattavissa oleva taito.
Totta. Isosta osasta ei tuohon ole.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Saahan sitä sanoa kaikenlaista ilman tarkoitustakin. Tai mielikin voi muuttua heti kohtapuoliin. Ihan on tervettä.
Molemmat mies, käydään joskus. Kylpylä ensin.
Vierailija kirjoitti:
Hotellissa on hyvä olla.
Sekin on ihan mukavaa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Odotan naisen aloitetta.
ei tuu, mulle tekee aina miehet aloitteet.
Kävin kaupassa. Ostin herkkuja. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen asti kunnes teet aloitteen, nautin toisten, kauniiden naisten seurasta.
Noin ajatteleva mies saa nauttia minun poissaolosta elämänsä loppuun asti.
Huomio se on huonokin huomio😅
Ei hänellä ole mitään käsitystä minun tekemisistäni. Voithan sinä aina johtopäätöksiä vetää ja antaa kaivattusi olla.
Kesäasukas.
Monta aurinkopäivää
sydämessäni
Hyvää yötä <3
-HaiKu
Ei ole tervettä harrastaa irtosuhteita, en arvosta. Jokainen tyylillään.
Mitähän varten se on maailma järjestänyt asiat sillä lain, että yksi täällä tähtiekupolin alla taivaalle tuijottelee ja kovin hartaasti toista kaipailee, kun se toinen varmaankin lämpimässä kuusipanelien alla ja ehkä viltinkin, siippansa kainalossa illan viimeisiä valvehetkiä hyvillä mielin viettää ja kohta vuoteeseen painelee ihan semionnellisena, kun asiat ovat mallillaan ja elämä tasaista, vaikka työt ja muut asiat tietysti välillä kuormittaakin, mutta se perusta on kunnossa, eikä sitä tähtityyppiä tule koskaan edes ajatelleeksi sillä lailla että asiassa mitään erityistä olisi, onpahan vaan jostain piireistä tuttu sinänsä merkityksetön tyyppi jonka kanssa joskus ollaan asioiden vuoksi tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan naisen aloitetta.
ei tuu, mulle tekee aina miehet aloitteet.
Harmi, että joudut silti viihtymään palstalla.
Ootko jyke täällä, oon rakastunu suhu!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tervettä harrastaa irtosuhteita, en arvosta. Jokainen tyylillään.
Ei täällä kukaan irtosuhteista puhunut.
Luultavimmin varhempaa tuotantoani entisestä elämästäni. Tai sitten ei, kunhan arvailen.