Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mensalaiset ja muut älyköt: riittääkö älyä sen verran, että ymmärtäisitte tämän olevan kaipausketju?
Kukaan ei ole ilmoittautunut mensalaiseksi. Yksi potee jotain traumoja mensaa kohtaan ja mesoaa siitä.
Sinä ilmoittauduit juuri palstapsykologiksi. Taitaa olla keittiöpsykologia vielä naurettavampi asia.
Ei, en. Minä olen se kiintiöskeptikko humaanilla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Mun kädet, sun vartalolla. Ehkä vielä joskus.
Toivottavasti on karvaiset kädet.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu luotiin mulle lahjaksi
😍 Milloin pääsen pois paketista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minussa olisi sinun mentävä aukko. 🥳
Kaikilla naisilla on miehen mentävä lovi, halusi tai ei
Sinulla myös, miksi sitten miellätkin itsesi. Ennen taikka jälkeen tuota. 8)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minussa olisi sinun mentävä aukko. 🥳
Mielelläni täyttäisin onttoutesi.
Tee se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mensalaiset ja muut älyköt: riittääkö älyä sen verran, että ymmärtäisitte tämän olevan kaipausketju?
Kukaan ei ole ilmoittautunut mensalaiseksi. Yksi potee jotain traumoja mensaa kohtaan ja mesoaa siitä.
Sinä ilmoittauduit juuri palstapsykologiksi. Taitaa olla keittiöpsykologia vielä naurettavampi asia.
Ei, en. Minä olen se kiintiöskeptikko humaanilla asenteella.
Yksi potee jotain traumoja mensaa kohtaan ja mesoaa siitä.
Kannattaisi varmaan sitten opetella olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mensalaiset vasta puupäistä sakkia onkin.
Ei kannata yleistää. Ja varmaan tuntuu siltä kun itseltä jäi ikuisesti se neronleimaus saamatta.
Yritätkö nyt levitellä älyäsi täällä, koska olet mensan jäsen? Oli retorinen kysymys, kun et vissiin olisi ymmärtänyt kuitenkaan.
(Retoriseen kysymykseen ei odoteta vastausta)
Trolli oppi eilen taas uuden sanan, niin nyt sitä käytetään väärin seuraavat kolme viikkoa, lol. Sama oli projisoinnin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kädet, sun vartalolla. Ehkä vielä joskus.
Saisi olla aika pian. En jaksa enää odottaa.
Haluaisin tietää erään M-miehen ajatukset minusta.
Olisinpa hänen nainen/vaimo/elämänkumppani ...taas ei vaan tuu itkulle loppua. Miten tästä voi ikinä selvitä. Ei pysty
Tekisipä mieli mehevää taginea. Jos ei kaivattua saa tehdä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu luotiin mulle lahjaksi
😍 Milloin pääsen pois paketista?
Nyt ois sopiva hetki, kipitä ulos😌
Sinun viereen haluaisin tänäkin iltana käpertyä.
Lauantaina on "nuku ulkona yö". Yksin menee sekin taas. Sinä - iso mies - olisit ollut ihana selän lämmitin...
Symboliikasta pidän itsekin. Ollaan tässä asiassa samanlaisia. Symboliikkaa on niin monenlaista, että se on aivan loputon alue, mutta mikä vaan perus kirjaimista sinne symboliikan abstraktille alueelle aina koodistoihin asti. Unohtamatta muutakaan.
Ei oo tullut peli graafiikkaa häärättyä, mutta olen nähnyt vierestä. Se on kyllä siistiä, kun on täysin vapaat kädet luoda visuaaliseksi täysin omia maailmojaan. Tykkäisin siitä kovasti varmasti, mutta en alkanut siihen alkujaan, niin jotenkin vaikea sitä sitten on aloittaakkaan. Tuskinpa musta lopulta muotoilijaa tulee, mikä on sinänsä kyllä harmi. Loppujen lopuksi siihen ois kannattanut ruveta lähtökohtaisesti.
Kannattaa suunnata noihin, jos sulla on silleen vapaata. Itellä tulee työkuviot lopulta ton taiteilun tielle ja siellä ei varsinaisesti vapauksia oteta. Plääh.
🦊🍬🌿
Sinulla on kaunotar aivan ihana sivuprofiili. Täydellinen pään muoto, otsa, nenä, suun malli ja leukalinja. Kaksoisleukaa ei näytä olevan. Näkymä katkeaa juuri sopivasti yläolkavarteen. Loppu jää arvailujen varaan. Olen täydellisen hurmaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina on "nuku ulkona yö". Yksin menee sekin taas. Sinä - iso mies - olisit ollut ihana selän lämmitin...
Mulla on ihan söpö masu, ei sitä isoksi voi sanoa!
Täydellinen pään muoto, ihanaa. Olet aina niin kohtelias ja huomaavainen. 🤗💞
Vasupappa puppajasu