Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskalla näyttää välittäväni ihmisistä. Rakastuvat vielä hemmetti.
Joo, mun ei tarvi edes näyttää. Siis ihan sairasta.
Näyttäisitpä tissit. En minä sinuun ole rakastumassa edes sen jälkeen.
Arvasit hyvin, liian vähän nähtävää eikä siten riitä tajuutta rakastua. It's fine. It's just O.K.
Tajuutta? Oletko lyönyt pääsi mensalaiseen?
Haha. Olisi vähän puuduttavaa olla treffeillä ja toinen puhuu vain siitä miten läpäisi palikkakokeen ja pääsi mensaan. Onkohan kaikki palstalaiset mensalaisia siten.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ehkäpä pysyn nyt siinä graafisen muotoilijan koulutuksen haaveilussa. Mun frendi ei ajatellut että en ole kovin innokas lukemaan paksuja laitoksia ja arvostan pikemminkin visuaalisuutta, luovuutta/mielikuvituksen käyttöä ja itseilmaisun vapautta. Eivätkö nuo nyt ole ihan taiteellisen alan peruselkeet ja arvot?
Mulle sano yks joskus, että oisin hyvä muotoilija. Ei oikeen hajua itsekään mitä toi pitää sisällään, mutta mulle puhuttiin siitä just aiheeseen liittyvän pakkomielteisen näpertelyn yhteydessä. Oikeastaan mulle se oli enemmän pakkomiellettä sellaiseen täysin omaan matemaattiseen abstraktiin ajatteluun, toki muodon yhteydessä. Lopputulos oli sellainen visuaalisesti näyttävä turhake, mutta onneksi se oli ainakin mieleiseni.
Ja siis näpertelin sitä ihan ylitsevuotavan fokusoituneesti noin 12h yhteensä.
Mikä itseäsi viehättää muotoilussa? Itselle on vapauden siihen saadessaan jotain täysin absoluuttisia asioita. Haluisin kovasti päästä näyttämään niitä jollekin.
🦊🍬🌿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mensalaiset vasta puupäistä sakkia onkin.
Ei kannata yleistää. Ja varmaan tuntuu siltä kun itseltä jäi ikuisesti se neronleimaus saamatta.
Yritätkö nyt levitellä älyäsi täällä, koska olet mensan jäsen? Oli retorinen kysymys, kun et vissiin olisi ymmärtänyt kuitenkaan.
(Retoriseen kysymykseen ei odoteta vastausta)
Harmittaa kovasti kun jäit rannalle 😁
Harmittaa kovasti, etten suostu maksamaan heille vuosimaksua siitä hienoudesta. Tuntisin itseni tyhmäksi sen jälkeen, kun kavereita löytyy muualtakin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haha. Olisi vähän puuduttavaa olla treffeillä ja toinen puhuu vain siitä miten läpäisi palikkakokeen ja pääsi mensaan. Onkohan kaikki palstalaiset mensalaisia siten.
Joe joku on niin palikka että kuvittelee toisten puhuvan pelkästään palikkatesteistään. Ehkä kaikilla ei ole näin olematon itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni perhokalastuksen harrastajat on tossa kaik pahimpia.
Vierailija kirjoitti:
Historiaa kannattaa opiskella, saa elellä valtion rahoilla lopun elämäänsä.
Jos raha on motiivi, niin ei tosiaankaan kannata. Historiaa kannattaa opiskella vain mielenkiinnosta alaan, koska palkat on surkeat. Jollain historian opettajalla on ihan säädyllinen palkka, mutta museoissa ihan surkeat. Tutkijoista en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vain jos itse on mensassa ymmärtäisin muiden mensalaisen dissaamisen edes jollain tasolla. Muuten ei saa vähääkään ymmärrystä.
Et ilmeisesti osaa ajatella, ettei mensaan ole pakko liittyä, vaikka he sinut mukaan haluaisivatkin? Toisilla meistä parempaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinnekään ei kaikki pyrkijät pääse. Ruikutus täyttää rannat.
Mensalaiset on edelleen puupäistä sakkia, kun menee näin kovasti tunteisiin.
Projisointi ei kerro edes tunneälyn vahvuudesta. Vastoin yleistä käsitystä toki älykkyyden eri lajit tuppaavat korreloimaan. Heikkolahjainen on sitä usein useimmilla osa-alueilla. Savantjutut toki erikseen.
Hei nero, sulta unohtu tuolta väliviiva. Millä spekseillä nykyään pääsee mensaan? Sillä, että sitoo omat kengännauhansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen kanssa olet käynyt treffeillä? Tainnut pitää kiirettä?
Nainen luotiin vahvemmalle olennolle lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen kanssa olet käynyt treffeillä? Tainnut pitää kiirettä?
Luultavasti vähintään yhtä monen kuin sinä mensalaisten.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään tuntemani mensalainen ei ole koskaan sanallakaan puhunut mensalaisuudestaan jos ei ole kysytty. Julkisuudessa joskus näkee mensalaisuudellaan keulivia. Ovatko he sitä edes, jää arvoitukseksi.
Tämähän ei todista mistään mitään. En tiedä, miksi huutelet turhuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain jos itse on mensassa ymmärtäisin muiden mensalaisen dissaamisen edes jollain tasolla. Muuten ei saa vähääkään ymmärrystä.
Et ilmeisesti osaa ajatella, ettei mensaan ole pakko liittyä, vaikka he sinut mukaan haluaisivatkin? Toisilla meistä parempaa tekemistä.
Mikä vaivaa. Eiväthän kaikki nerot siihen liity, vaikka testistä läpi pääsisivät kirkkaasti. Jos sinulla on yhtään järkeä, mitä on kyllä enää tässä vaiheessa helvatan vaikea kuvitella, ymmärrät, että heitäkin on moneen junaan eikä toisten pilkkaaminen ole rakentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinnekään ei kaikki pyrkijät pääse. Ruikutus täyttää rannat.
Projisointi ei kerro edes tunneälyn vahvuudesta. Vastoin yleistä käsitystä toki älykkyyden eri lajit tuppaavat korreloimaan. Heikkolahjainen on sitä usein useimmilla osa-alueilla. Savantjutut toki erikseen.
Hei nero, sulta unohtu tuolta väliviiva. Millä spekseillä nykyään pääsee mensaan? Sillä, että sitoo omat kengännauhansa?
Se on vaikia vaikia taiteenlaji tuo kenkien sitominen. Kattoppa vaikka guuglesta.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mensan jäsen. Kyllä teidät tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mensan jäsen. Kyllä teidät tunnistaa.
Olenhan minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ehkäpä pysyn nyt siinä graafisen muotoilijan koulutuksen haaveilussa. Mun frendi ei ajatellut että en ole kovin innokas lukemaan paksuja laitoksia ja arvostan pikemminkin visuaalisuutta, luovuutta/mielikuvituksen käyttöä ja itseilmaisun vapautta. Eivätkö nuo nyt ole ihan taiteellisen alan peruselkeet ja arvot?
Mulle sano yks joskus, että oisin hyvä muotoilija. Ei oikeen hajua itsekään mitä toi pitää sisällään, mutta mulle puhuttiin siitä just aiheeseen liittyvän pakkomielteisen näpertelyn yhteydessä. Oikeastaan mulle se oli enemmän pakkomiellettä sellaiseen täysin omaan matemaattiseen abstraktiin ajatteluun, toki muodon yhteydessä. Lopputulos oli sellainen visuaalisesti näyttävä turhake, mutta onneksi se oli ainakin mieleiseni.
Ja siis näpertelin sitä ihan ylitsevuotavan fokusoituneesti noin 12h yhteensä.
Mikä itseäsi viehättää muotoilussa
Symboliset arvot. Rakastan asioiden symboliikkaa. Miten välittää viesti symbolien kautta. Tykkään väsätä videopeleissä klaanilogoja sellaisilla emblem editoreilla. Olen käsistäni huono piirtämään. Mutta sitä ei kuulemma nykyään graafikko tarvitse, sillä kuvittajat tekevät niitä hommia 😊 🧑🏻🎨 Alla graafisen muotoilijan koulutuksen video eräästä oppilaitoksesta.
Mensalaiset ja muut älyköt: riittääkö älyä sen verran, että ymmärtäisitte tämän olevan kaipausketju?