Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina on "nuku ulkona yö". Yksin menee sekin taas. Sinä - iso mies - olisit ollut ihana selän lämmitin...
Mulla on ihan söpö masu, ei sitä isoksi voi sanoa!
Iso mies tarkoittaa myös pitkää miestä. Kyllä söpö masukumpu on minusta parempi kuin joku ihan laiha tikku.
Mutta ei siis ole tarkoitettu loukkaukseksi hoikille miehille. Makuja on monia sanoi koira, kun muniaan nuoli...
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina on "nuku ulkona yö". Yksin menee sekin taas. Sinä - iso mies - olisit ollut ihana selän lämmitin...
Rannalla voi olla monta nukkujaa.
Kesän viimeisiä viedään, viltti mukaan ja menoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso mies tarkoittaa myös pitkää miestä. Kyllä söpö masukumpu on minusta parempi kuin joku ihan laiha tikku.
Mutta ei siis ole tarkoitettu loukkaukseksi hoikille miehille. Makuja on monia sanoi koira, kun muniaan nuoli...
En minä sitä loukkauksena ottanutkaan, olenhan iso mies sinun ja kaikkien muiden määritelmällä.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa hänen nainen/vaimo/elämänkumppani ...taas ei vaan tuu itkulle loppua. Miten tästä voi ikinä selvitä. Ei pysty
Pystyy, pystyy. Ei se oikeastaan ole niin hyvä tyyppi kuin luulet. Mistä tiedän? Ei ne koskaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis niin paljon käyttämätöntä hellyyttä, halua, rakkautta - sen kaiken antaisin hänelle, jos vaan... Mutta.
Niin. Kunpa tuon muttan voisi poistaa. Minulla sinulle. 🥺
Usein sen voi jos vain tosissaan haluaa. Mun tapauksessa mutan voi poistaa vaimosta eroamalla. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä sitä loukkauksena ottanutkaan, olenhan iso mies sinun ja kaikkien muiden määritelmällä.
Isossa miehessä on enemmän lämmikettä 😊
Joskus videot on kivoja, tämän illan sisällöt jotain muuta. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mun kaivatulla on söpö häpykumpu. Sivusta.
Jos sua viellä kerran pidellä saisin. Jos saisin sinun silmiisi loistaviin vielä kerran katsoa. Hymysi kauneimman nähdä saisin. Loppukesän hämärissä suudella saisin. Tuntea lämpösi ja tuoksusi joita en unohtaa koskaan voi. Ja kuulla että sinäkin minua aina rakastat. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu luotiin mulle lahjaksi
😍 Milloin pääsen pois paketista?
Nyt ois sopiva hetki, kipitä ulos😌
Ei kun sun pitää avata ekana paketti. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mun kaivatulla on söpö häpykumpu. Sivusta.
Et ole nähnyt! 😀
Sivusta
Minulle on hyvin tärkeää että voit luottaa minuun.
Voi kaivatun häpykumpu. Jutut taas vauhdissa. En missannut mitään, kun en aiemmin tullut. Kaipaankohan minä edes enää? En tiedä. nn
Vierailija kirjoitti:
Unohda se viesti. Öitä.
Ei ole tullut viestejä. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on hyvin tärkeää että voit luottaa minuun.
Kuulostat siltä, ettet ole luottamuksen arvoinen.
Mä haluan että saat ne ajatukset tietoosi, jos häntä rakastat. Rakkauden täyttymys on ihana ajatus, vaikka ei itselle olisikaan.
-mies, ei M.