Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuurupiilosta pois, kissa pöydälle ja asiat puhuen auki, eiks vaa.
Ei susta oo siihen.
Eihän tänne taaskaan mahdu! Pelkkää riitaa meneillään.
Jos eka kohtaaminen on se minkä luulen olevan, olin uteliaan kiinnostunut, mutta epäileväinen. Jäit kuitenkin heti asumaan mun päähän ja vaivaamaan. Salakavalasti sieltä hiippailit sydämeen. Yritin välillä häätää sua sieltä ja luulin onnistuneeni, mutta jostain takaovesta livahdit takaisin niin monta kertaa, että luovutin. Asu nyt siellä sitten. Vuokraa en ole vailla, mutta pidä edes hyvä huoli siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hellä hali iltapäivääsi, kuvittelen itseni viereesi juuri nyt
Syliin, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Joo!!😘
Vierailija kirjoitti:
Miau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa turhauttaa taas
?
Liian vähän kaivattu mun elämässä
Mun elämässä ei ollenkaan enää.
Hänen toiveensa toteutui sitten siltä osin. Sivusta.
Teit mulle niin pahan olon J ja pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaivattua enää. Jäät mun sydämeen, mutta sua ei oo. Se pitää VIHDOIN sisäistää. Tämä ei voi enää jatkua.
Näin on. Se hetki oli tyhjä, kun sen tajusi. Helpottunut olo, kun päästi irti. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Koska viimeksi olette nähneet
Tarkistin sähköpostista: 23.6 2021 klo 12.00
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä trollaa.
En trollaa. Sydän on murskana ja olo on oikeasti ollut tosi huono henkisesti jo vuosia sen takia miten meidän välillä kaikki meni.
Tuima 💋 Et tiedä että kaipaan sinua. Olemme vain yhteisessä WhatsApp ryhmässä. Livenä en ole sinua vielä tavannut. Ihana profiilikuva. Siinä olet söpö oma itsesi mitä ilmeisimmin siinä kuvassa.💕
Haluan sut/sua. Teen mitä vaan jotta yhteinen tulevaisuus olisi mahdollinen.
K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä trollaa.
En trollaa. Sydän on murskana ja olo on oikeasti ollut tosi huono henkisesti jo vuosia sen takia miten meidän välillä kaikki meni.
Kerro jotain tarkemmin? Milloin päättyi ja miksi?
*siis vain yhteisen WhatsApp ryhmän välityksellä nyt yhteydessä
ja
*oma söpö itsesi mitä ilmeisimmin siinä mielessä että se on sun parhainta ja aidointa itseäsi siinä profiilikuvassa
Viimeksi nähtiin kesäkuun alkupuolella ja jäi harmittamaan kun juttu jäi ikävästi kesken. Käsitin kuitenkin ystäväni puheista, että nähtäisiin lauantaina samoissa merkeissä kuin viimeksikin. Toivottavasti jatketaan siitä mihin jäätiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuima 💋 Et tiedä että kaipaan sinua. Olemme vain yhteisessä WhatsApp ryhmässä. Livenä en ole sinua vielä tavannut. Ihana profiilikuva. Siinä olet söpö oma itsesi mitä ilmeisimmin siinä kuvassa.💕
Onko puh numerossasi toiseksi viim nro 1?
Kuulostat pelottavan varmalta asiasta. Mistä tiedät?
Itse en koe tarvetta suuriin muutoksiin, mutta tulevasta ei koskaan tiedä. Minusta on tullut varovainen.
Tuntuu aivan hirveän pahalta kun ei pysty antamaan enemmänkin kuin tärkeälle ihmiselle anteeksi. Rakkaalle ihmiselle anteeksi. Enemmänkin kuin rakkaalle. Haluaisin mutten asioiden ollessa näin, pysty. Enkä välttämättä koskaan pysty antamaan sinulle anteeksi. Jos siis näkisimme sattumalta joskus jossain kääntyisin vain pois. Ei tule mitään get-togethereitä vanhojen luokkalaisten kesken, joissa voisin olla kanssasi samassa tilassa niin kuin osa pystyy, joiden välillä asiat meni joskus mönkään.
Js taas itkettää. Joka jumalan päivä itkettää. Haluaisin ryhtyä sydämettömäksi, mielettömäksi ja erityisesti vatsattomaksi olennoksi ettei tarvitsisi tuntea pahan olon kiristävää ja vellovaa möhkälettä. Haluaisin antaa sulle anteeksi. Mutta se mutta.
Vaikka sulle, jos resonoi.