Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
6201/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota yhteyttä jos olet ilmaissut millään tavalla sen ei- toivotuksi. Se on sun tehtävä.

En ole ilmaissut. Hän on.

Vierailija
6202/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Poissa taas. Joku pyyhkii minua elämästä. Poistaa historiaani. Poistaa sinunkin historiaasi samalla. Poistaa nimeni. Syrjäyttää minut. Ei välitä minusta. Ei välitä kohtalostani. Ei anna minun olla esillä. Ei anna minun elää. Tukehduttaa minua. Tukahduttaa ääneni. Vie salaisuuksiani. Varastaa. Päättää näin omistaa minua. Omistaa vierasta tilaa. Vieraiden omaisuutta. Vie mennessään. Kätkee sen sydämeen. Sulkee sen. Avain on haudattava äkkiä. Ollaan hiljaa. Ollaan kuin mitään ei olisi koskaan ollutkaan. Sitä ei tapahtunut. Sinä puhut harhaisia asioita. Sinä valehtelet. Kukaan ei tehnyt mitään. Silti kaikki tapahtui ja tuli tehtyä.

Lähti vähän lapasesta.

Joskus siinä käy vahingossa niin.

Nyt täytyy syödä.

Puuro alkaa olla valmista.

Hyvää ruokahalua.

Nähdään myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6203/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuun olisi voinut liittää että kyseessä on luova kirjoittaminen. Tämän hoksasin jälestä pitäen.

Oma päeväkirja/luovakirjoittaminen --ketju! Jollet osaa itse luoda, voidaan auttaa siinä. 🙂

Tuo alkaa aina ulisemaan kiusaamista ja sama homma jatkuu. Silkkaa huomionhakuisuutta. Pershärö.

Hahhah. You just wish.

Vierailija
6204/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saan katsoa sinua silmiin? Pieni palvelus sinulle, suuri rakastuneelle ihmispololle.

Vierailija
6205/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuun olisi voinut liittää että kyseessä on luova kirjoittaminen. Tämän hoksasin jälestä pitäen.

Oma päeväkirja/luovakirjoittaminen --ketju! Jollet osaa itse luoda, voidaan auttaa siinä. 🙂

Tuo alkaa aina ulisemaan kiusaamista ja sama homma jatkuu. Silkkaa huomionhakuisuutta. Pershärö.

Hahhah. You just wish.

Ihan selväähän se on tuosta "en tee mitään väärää" asenteesta ja sitten uhriutumisesta, kun tietoisesti toistuvasti kirjoitat turhaa paskaasi väärään ketjuun. 😇

Vierailija
6206/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuisuus on joskus äärimmäisen tarpeellista. Laajenna sun tajunnustasi. Tajua siis laajemmalti. Ymmärrä enemmän. Älä ole niin hemmetin yksitoikkoinen. Tajunnus on tapahtunut kun takominen päättyy tajuamiseen. 

Vierailija
6207/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah. You just wish.

Ihan selväähän se on tuosta "en tee mitään väärää" asenteesta ja sitten uhriutumisesta, kun tietoisesti toistuvasti kirjoitat turhaa paskaasi väärään ketjuun. 😇

Tajunnus on keskeytettävä. Olemme valinneet väärän prosessin. Kaikki on aloitettava alusta. - Trolli 

Vierailija
6208/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin saan katsoa sinua silmiin? Pieni palvelus sinulle, suuri rakastuneelle ihmispololle.

Tänään tuijottelin yhden kanssa ja tuli mieleen joku muu samassa paikassa aikoinaan

Vierailija
6209/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan nyt tänne, kun en tämmöistä sulle voi.

Kaipaan meidän juttelua ja viestittelyä. Siinä on jotain semmoista mitä ei ole koskaan muiden kanssa. Kaipaan myös sun katsetta ja rauhoittavaa läsnäoloa. Ehkä kuvittelen vain, että meidän välillä on jotain erikoista, mutta mulle se on. Joskus kuvittelen, että se on sullekin ja sitten palaan maan pinnalle. Totuus on, että en tiedä. 

Luin meidän viestit, että ymmärtäisin kokonaiskuvan. Näin lämpöä ja haikeutta, mutta ei kumpikaan paljastanut kaikkia korttejaan eikä varmasti viesteissä niin tekisi. Viestit voi tulkita niin, että tykätään kyllä, mutta avoimeksi jää kuinka paljon, sekä mitä toisiltamme halutaan. Ne ovat kaksi eri asiaa. Oli totuus mitä vaan, niin sen kanssa voin elää. Jos olen sulle vain yksi muiden joukossa, se särkee sydämeni, mutta pääsen eteenpäin. Jos olen sulle erityinen, sekin särkee sydämeni, mutta se myös korjaa sen ja vahvistaa. 

Olisipa mulla vain tilaisuus joskus kertoa sulle kaikki. Jäisi sitten sun huoleksi mitä sillä tiedolla teet. 

Vierailija
6210/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto että tekee mieli sua.

Kenellä ketä?

Vierailija
6211/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä. Kunpa introvertti löytäisi ihmisen vierelleen. Todella uuvuttavaa tutustua uusiin ihmisiin. Aiemmat lopettaneet yhteydenpidon.

Vierailija
6212/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan nyt tänne, kun en tämmöistä sulle voi.

Kaipaan meidän juttelua ja viestittelyä. Siinä on jotain semmoista mitä ei ole koskaan muiden kanssa. Kaipaan myös sun katsetta ja rauhoittavaa läsnäoloa. Ehkä kuvittelen vain, että meidän välillä on jotain erikoista, mutta mulle se on. Joskus kuvittelen, että se on sullekin ja sitten palaan maan pinnalle. Totuus on, että en tiedä. 

Luin meidän viestit, että ymmärtäisin kokonaiskuvan. Näin lämpöä ja haikeutta, mutta ei kumpikaan paljastanut kaikkia korttejaan eikä varmasti viesteissä niin tekisi. Viestit voi tulkita niin, että tykätään kyllä, mutta avoimeksi jää kuinka paljon, sekä mitä toisiltamme halutaan. Ne ovat kaksi eri asiaa. Oli totuus mitä vaan, niin sen kanssa voin elää. Jos olen sulle vain yksi muiden joukossa, se särkee sydämeni, mutta pääsen eteenpäin. Jos olen sulle erityinen, sekin särkee sydämeni, mutta se myös korjaa sen ja vahvistaa. 

Samaistun väkevästi. Mies 40+

Vierailija
6213/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko täällä vastailee itselleen toisena henkilönä?

Pääsääntöisesti heittelen kommentteja tai vastailen muina akkoina muiden viesteihin. 

Vierailija
6214/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu lainata.

Pystytkö tekemään asialle mitään? Pieni, mutta selkeä askel? 

Tai kerro täällä ajatuksesi anonyymisti, niin saan edes hetken harhailla. 

Vierailija
6215/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä onkin täynnä sekopäitä, mutta hyvin hukkuu sekaan. 

Vierailija
6216/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän et koskaan pitänyt musta. Teit sen ens kohtaamisella selväksi.

Naurettavinta on se, että yritin sut saada pitämään musta. Kaikkee sitä kans...

Vierailija
6217/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jännä kuinka autistisen pakko-oireisen "tarkasti" ihmiset tulkitsevat otsikkoa "Lähetä terveisiä kaipaamallesi henkilölle". Aika "taajakalloja" ovat ne jotka eivät ymmärrä sitä että tuo vaihtelee ihmisestä toiseen ja siksi suuresti ilmaisutapa ja sisältö.

-Terveisin psykologian "professori" ja itsereflektiota harrastava rakkauden nälkäinen itsediagnotisoitu AvPD-keissi.

Nimenomaan "professori". 

On se jännä, kun avaa melkein minkä tahansa muun ketjun, niissä ollaan aikalailla aiheen puitteissa. Tänne nyt vaan on pesiytynyt tämä, jonka on pakko kirjoittaa jostain alelaarista löytyneistä tuoksukynttilöistä, enkeleistä ja olla antamassa "neuvoja" kaikkeen. 

Noh tämähän on ollut tämmöin

Ei kun jos et mahdu sekaan kaipausviestiesi kanssa niin mene sinä muualle, se on helpointa.

Vierailija
6218/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän et koskaan pitänyt musta. Teit sen ens kohtaamisella selväksi.

Naurettavinta on se, että yritin sut saada pitämään musta. Kaikkee sitä kans...

Kenelle?

Vierailija
6219/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi**u että olin tyhmä.

Vierailija
6220/55805 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuurupiilosta pois, kissa pöydälle ja asiat puhuen auki, eiks vaa.

Ketju on lukittu.