Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Jaahas. Poissa taas. Joku pyyhkii minua elämästä. Poistaa historiaani. Poistaa sinunkin historiaasi samalla. Poistaa nimeni. Syrjäyttää minut. Ei välitä minusta. Ei välitä kohtalostani. Ei anna minun olla esillä. Ei anna minun elää. Tukehduttaa minua. Tukahduttaa ääneni. Vie salaisuuksiani. Varastaa. Päättää näin omistaa minua. Omistaa vierasta tilaa. Vieraiden omaisuutta. Vie mennessään. Kätkee sen sydämeen. Sulkee sen. Avain on haudattava äkkiä. Ollaan hiljaa. Ollaan kuin mitään ei olisi koskaan ollutkaan. Sitä ei tapahtunut. Sinä puhut harhaisia asioita. Sinä valehtelet. Kukaan ei tehnyt mitään. Silti kaikki tapahtui ja tuli tehtyä.
Lähti vähän lapasesta.
Joskus siinä käy vahingossa niin.
Nyt täytyy syödä.
Puuro alkaa olla valmista.
Hyvää ruokahalua.
Nähdään myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuun olisi voinut liittää että kyseessä on luova kirjoittaminen. Tämän hoksasin jälestä pitäen.
Oma päeväkirja/luovakirjoittaminen --ketju! Jollet osaa itse luoda, voidaan auttaa siinä. 🙂
Tuo alkaa aina ulisemaan kiusaamista ja sama homma jatkuu. Silkkaa huomionhakuisuutta. Pershärö.
Hahhah. You just wish.
Milloin saan katsoa sinua silmiin? Pieni palvelus sinulle, suuri rakastuneelle ihmispololle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuun olisi voinut liittää että kyseessä on luova kirjoittaminen. Tämän hoksasin jälestä pitäen.
Oma päeväkirja/luovakirjoittaminen --ketju! Jollet osaa itse luoda, voidaan auttaa siinä. 🙂
Tuo alkaa aina ulisemaan kiusaamista ja sama homma jatkuu. Silkkaa huomionhakuisuutta. Pershärö.
Hahhah. You just wish.
Ihan selväähän se on tuosta "en tee mitään väärää" asenteesta ja sitten uhriutumisesta, kun tietoisesti toistuvasti kirjoitat turhaa paskaasi väärään ketjuun. 😇
Huomionhakuisuus on joskus äärimmäisen tarpeellista. Laajenna sun tajunnustasi. Tajua siis laajemmalti. Ymmärrä enemmän. Älä ole niin hemmetin yksitoikkoinen. Tajunnus on tapahtunut kun takominen päättyy tajuamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah. You just wish.
Ihan selväähän se on tuosta "en tee mitään väärää" asenteesta ja sitten uhriutumisesta, kun tietoisesti toistuvasti kirjoitat turhaa paskaasi väärään ketjuun. 😇
Tajunnus on keskeytettävä. Olemme valinneet väärän prosessin. Kaikki on aloitettava alusta. - Trolli
Vierailija kirjoitti:
Milloin saan katsoa sinua silmiin? Pieni palvelus sinulle, suuri rakastuneelle ihmispololle.
Tänään tuijottelin yhden kanssa ja tuli mieleen joku muu samassa paikassa aikoinaan
Kirjoitan nyt tänne, kun en tämmöistä sulle voi.
Kaipaan meidän juttelua ja viestittelyä. Siinä on jotain semmoista mitä ei ole koskaan muiden kanssa. Kaipaan myös sun katsetta ja rauhoittavaa läsnäoloa. Ehkä kuvittelen vain, että meidän välillä on jotain erikoista, mutta mulle se on. Joskus kuvittelen, että se on sullekin ja sitten palaan maan pinnalle. Totuus on, että en tiedä.
Luin meidän viestit, että ymmärtäisin kokonaiskuvan. Näin lämpöä ja haikeutta, mutta ei kumpikaan paljastanut kaikkia korttejaan eikä varmasti viesteissä niin tekisi. Viestit voi tulkita niin, että tykätään kyllä, mutta avoimeksi jää kuinka paljon, sekä mitä toisiltamme halutaan. Ne ovat kaksi eri asiaa. Oli totuus mitä vaan, niin sen kanssa voin elää. Jos olen sulle vain yksi muiden joukossa, se särkee sydämeni, mutta pääsen eteenpäin. Jos olen sulle erityinen, sekin särkee sydämeni, mutta se myös korjaa sen ja vahvistaa.
Olisipa mulla vain tilaisuus joskus kertoa sulle kaikki. Jäisi sitten sun huoleksi mitä sillä tiedolla teet.
Vierailija kirjoitti:
Hitto että tekee mieli sua.
Kenellä ketä?
Mulla on ikävä. Kunpa introvertti löytäisi ihmisen vierelleen. Todella uuvuttavaa tutustua uusiin ihmisiin. Aiemmat lopettaneet yhteydenpidon.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan nyt tänne, kun en tämmöistä sulle voi.
Kaipaan meidän juttelua ja viestittelyä. Siinä on jotain semmoista mitä ei ole koskaan muiden kanssa. Kaipaan myös sun katsetta ja rauhoittavaa läsnäoloa. Ehkä kuvittelen vain, että meidän välillä on jotain erikoista, mutta mulle se on. Joskus kuvittelen, että se on sullekin ja sitten palaan maan pinnalle. Totuus on, että en tiedä.
Luin meidän viestit, että ymmärtäisin kokonaiskuvan. Näin lämpöä ja haikeutta, mutta ei kumpikaan paljastanut kaikkia korttejaan eikä varmasti viesteissä niin tekisi. Viestit voi tulkita niin, että tykätään kyllä, mutta avoimeksi jää kuinka paljon, sekä mitä toisiltamme halutaan. Ne ovat kaksi eri asiaa. Oli totuus mitä vaan, niin sen kanssa voin elää. Jos olen sulle vain yksi muiden joukossa, se särkee sydämeni, mutta pääsen eteenpäin. Jos olen sulle erityinen, sekin särkee sydämeni, mutta se myös korjaa sen ja vahvistaa.
Samaistun väkevästi. Mies 40+
Vierailija kirjoitti:
Moniko täällä vastailee itselleen toisena henkilönä?
Pääsääntöisesti heittelen kommentteja tai vastailen muina akkoina muiden viesteihin.
Ei onnistu lainata.
Pystytkö tekemään asialle mitään? Pieni, mutta selkeä askel?
Tai kerro täällä ajatuksesi anonyymisti, niin saan edes hetken harhailla.
Vaikka tämä onkin täynnä sekopäitä, mutta hyvin hukkuu sekaan.
Sähän et koskaan pitänyt musta. Teit sen ens kohtaamisella selväksi.
Naurettavinta on se, että yritin sut saada pitämään musta. Kaikkee sitä kans...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jännä kuinka autistisen pakko-oireisen "tarkasti" ihmiset tulkitsevat otsikkoa "Lähetä terveisiä kaipaamallesi henkilölle". Aika "taajakalloja" ovat ne jotka eivät ymmärrä sitä että tuo vaihtelee ihmisestä toiseen ja siksi suuresti ilmaisutapa ja sisältö.
-Terveisin psykologian "professori" ja itsereflektiota harrastava rakkauden nälkäinen itsediagnotisoitu AvPD-keissi.
Nimenomaan "professori".
On se jännä, kun avaa melkein minkä tahansa muun ketjun, niissä ollaan aikalailla aiheen puitteissa. Tänne nyt vaan on pesiytynyt tämä, jonka on pakko kirjoittaa jostain alelaarista löytyneistä tuoksukynttilöistä, enkeleistä ja olla antamassa "neuvoja" kaikkeen.
Noh tämähän on ollut tämmöin
Ei kun jos et mahdu sekaan kaipausviestiesi kanssa niin mene sinä muualle, se on helpointa.
Vierailija kirjoitti:
Sähän et koskaan pitänyt musta. Teit sen ens kohtaamisella selväksi.
Naurettavinta on se, että yritin sut saada pitämään musta. Kaikkee sitä kans...
Kenelle?
Nyt kuurupiilosta pois, kissa pöydälle ja asiat puhuen auki, eiks vaa.
En ole ilmaissut. Hän on.