Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Yksikin kerta riittäisi koukkuun jäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon toivonut, että olisit salaa ollut yhtä kiinnostunut musta kun minä sinusta. Sussa on jotain sellaista mitä en ole kohdannut ja mietin voiko oikeasti olla yksipuolinen ajatus..
Toki olen ihan varma että sulle olisi ottajia, useita naisia muttet ehkä ole sitä itsekään tajunnut..
Haluaisin lopettaa sun miettimisen. Tällä hetkellä oma tilanne on sellainen, että kuitenkin mietin sua lisääntyvästi koko ajan ja se ajaa itsen hulluksi.
Ehkä pitäisi suoda sinulle muutamia yhdyntöjä, niin pääsisit yli minun kaipaamisesta?
Painuhan helvettiin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska viimeksi olette nähneet
Kesäkuussa, mutta siinä ei ole mainitsemisen arvoista.
Sama. Sivusta.
Näinpä, sivusta! 😂
Miksi naurat?
Ilman kipinää ei synny liekkiä. Meillä on se kipinä.
Haha. Nössöt ei uskalla tehdä aloitetta.
Mihin vie kaipauksen tie? Johtaako se sinun luoksesi, kauemmas sinusta vai eikö johda mihinkään? Aika näyttää, en luovu toivosta.
Vierailija kirjoitti:
Olet syy ja seuraus.
Syy vastaa kysymykseen miksi.
Miksi?
Laiva löytynyt turkin vuoristosta kilometrien korkeudesta ja eufrat alkaa kuivamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon toivonut, että olisit salaa ollut yhtä kiinnostunut musta kun minä sinusta. Sussa on jotain sellaista mitä en ole kohdannut ja mietin voiko oikeasti olla yksipuolinen ajatus..
Toki olen ihan varma että sulle olisi ottajia, useita naisia muttet ehkä ole sitä itsekään tajunnut..
Haluaisin lopettaa sun miettimisen. Tällä hetkellä oma tilanne on sellainen, että kuitenkin mietin sua lisääntyvästi koko ajan ja se ajaa itsen hulluksi.
Ehkä pitäisi suoda sinulle muutamia yhdyntöjä, niin pääsisit yli minun kaipaamisesta?
Luulen, että menisi vaan pahemmaksi.
Niin, isot rintasi saisivat minut pauloihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta, en jaksaisi enää odottaa. Kymmenesosa elämästä on aika pitkä aika. Eikö se jo riittäisi toisen luo pääsemiseen?
Kaikki on susta itsestä kiinni.
Jos olisi vain minusta kiinni, olisimme olleet yhdessä jo vuosia.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä olet itse tehnyt?
Muikkunen, hyvää yötä ja nuppusen kuvia! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Ilman kipinää ei synny liekkiä. Meillä on se kipinä.
Kemistinä olen eri mieltä. Liekin saa ilman kipinääkin.
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani rakkaana tänäänkin. Läpikotaisin sinut suukottelisin, rakas. Yksi oikein pitkä halaus tunnetta täynnä. Vähän alakuloinen päivä, mutta tiedän, että näkemisesi saisi minut hymyilemään. Tule taas uniini, unohtumaton. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Minun rakkaani tietää mistä minut löytää. Jeesus siis. Yötä.
Vierailija kirjoitti:
💕🦊🐰
Vierailija kirjoitti:
Yksikin kerta riittäisi koukkuun jäämiseen.
Varovaisuutta! t. Useamman vuoden jo koukussa ollut
Luulen, että menisi vaan pahemmaksi.