Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Haluan yhtä elämää nähnyttä naista ja pahasti. Koskaan en ole nähnyt mitään niin kaunista.
Kuka olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä lusikkavillitys?
Saa suukotella toisen niskaa ja nuuskutella tukkaa. Yksiä ihanimpia juttuja mitä jonkun kanssa voi tehdä.
Niska on heikko kohtani. Vähän kuin Akilleen kantapää... Joskus kauan sitten oli mies, joka tuli taakseni ja suuteli niskaani. Oli herkkä ja kaunis sielultaan ja komea ulkopuolelta. Rakasteli taitavasti. Oli horoskoopiltaan rapu. Hän ei ole täällä. Olen sata varma siitä.
Mistä sä tiedät?
Onkohan rapu-miehet kaikki hyviä rakastajia? -aattelin vaan
Hänkin eri..
Kylläkin olin ap.
Vierailija kirjoitti:
Täällä väännetään valkoinenkin mustaksi!
Tuolta kun laittaa yläkulmasta päälle tumman tilann niin muuttuu nopeasti valkoinen mustaksi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa suukotella toisen niskaa ja nuuskutella tukkaa. Yksiä ihanimpia juttuja mitä jonkun kanssa voi tehdä.
Niska on heikko kohtani. Vähän kuin Akilleen kantapää... Joskus kauan sitten oli mies, joka tuli taakseni ja suuteli niskaani. Oli herkkä ja kaunis sielultaan ja komea ulkopuolelta. Rakasteli taitavasti. Oli horoskoopiltaan rapu. Hän ei ole täällä. Olen sata varma siitä.
Mistä sä tiedät?
Hänkin eri..
Minäkin eri ja sivusta muistelen yhtä rapua 😎
Tulemiset taisi tapahtuakin makuuhuoneessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät?
T. Eri
T. Sama
Ei, kun eri. Ei tähän liity nyt yhtäkään miestä, suotta sotkette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta kun laittaa yläkulmasta päälle tumman tilann niin muuttuu nopeasti valkoinen mustaksi. ;)
On myös parempi silmille!
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Kuka kaipaa Puumaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska viimeksi olette nähneet
2022. Sivusta, en jaksa enää kaivata.
Totta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös parempi silmille!
Musta on mukavampi silmille ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät?
Hänkin eri..
Kylläkin oli ap
En mä sun sivusta väittänytkään olevan vaan eri
Vierailija kirjoitti:
Koska viimeksi olette nähneet
Kesäkuussa, mutta siinä ei ole mainitsemisen arvoista.
Palstalaiset on niin yksioikoista sakkia, että teidän kanssa saa vauhdin päälle aiheesta kuin aiheesta. Säälittävä suoritus, eikä ihme, ettette ole kaivattunne kanssa.
Lähtisitkö mamma mukaan kapteenin?
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset on niin yksioikoista sakkia, että teidän kanssa saa vauhdin päälle aiheesta kuin aiheesta. Säälittävä suoritus, eikä ihme, ettette ole kaivattunne kanssa.
Hä? No olempa joka päivä.
https://youtu.be/3Gbtj2tnQFs?si=4n1LRJ76i5Zvyzc-