Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Haluan yhtä elämää nähnyttä naista ja pahasti. Koskaan en ole nähnyt mitään niin kaunista.
Onko hän siis viettänyt rankkaa elämää vai miten? Vai tarkoitatko, että hänen elämä on ollut vaikeaa?
Joillekin ihmisille tulee sellainen maaginen hehku. Kärsimys ikäänkuin jalostaa ihmisen.
Toisista taas tulee vain ruttunasmaisia valittajia...
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Katselin silloin käsiäsi ja haaveilin, että tarttuisit niillä minusta.
Kaivattu voisi kyllä ottaa lanteista tiukan otteen...
Vierailija kirjoitti:
Koska viimeksi olette nähneet
En halua muistella sitä enää. Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan yhtä elämää nähnyttä naista ja pahasti. Koskaan en ole nähnyt mitään niin kaunista.
Minkä ikäinen on elämää nähnyt?
Ei nuoret elämää ole kerenneet nähdä. Sivusta
On valitettavasti voineet. Eri
Kaikki me elämää koetaan. Vanhaksi pitää elää, että sitä kerkeää näkemään.
Toiset ovat nähneet jo nuoresta. Silmät auki.
Monta mukaviisasta ihmistä tälläkin palstalla jakelemassa neuvoja?
"Olen niin viisas, että pako opettaa sinuakin, enkä silti edes tiedä mitä olen kokenut tai nä
En minä puhukaan kuin omasta puolestani. Ymmärrän että te muut ette ehkä olekaan, sen todellakin huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä lusikkavillitys?
Saa suukotella toisen niskaa ja nuuskutella tukkaa. Yksiä ihanimpia juttuja mitä jonkun kanssa voi tehdä.
Niska on heikko kohtani. Vähän kuin Akilleen kantapää... Joskus kauan sitten oli mies, joka tuli taakseni ja suuteli niskaani. Oli herkkä ja kaunis sielultaan ja komea ulkopuolelta. Rakasteli taitavasti. Oli horoskoopiltaan rapu. Hän ei ole täällä. Olen sata varma siitä.
Mistä sä tiedät?
Onkohan rapu-miehet kaikki hyviä rakastajia? -aattelin vaan
Vierailija kirjoitti:
Katselin silloin käsiäsi ja haaveilin, että tarttuisit niillä minusta.
Missä ja milloin katselit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisista ole tekemään aloitteita. Kymmeniltä olen kyllä kuullut erilaisia tunteenpurkauksia, muttei niitä voi aloitteeksi laskea.
Eikä patavanhollisesta miehestä ole kuin nillittämään jumalan virsiä ja inisemään kuin pieni vauva ärsyttävästi internetissä. Kymmeniltä olet siksi kuullut vain tunteenpurkauksia koska olet sellainen mies ja muuta et ansaitse. Näin on isoherra päättänyt,
Kato, lepakkokin löytänyt paikalle kaipaamaan naista ja levittämään omaa "feminismiään".
Mitä sitten jos olisinkin lesbo? Voin kyllä paljastaa että niinhän minä kyllä olenkin. Kiitos siitä. Annan suuren kiitoksen (jumalalle) oik. evoluutiosta sille että olen juuri sitä. Pidän siitä kun tiedän että se kiukuttaa patriarkaalin kynsissä painivia incel miehiä.
Kyllä sinä kuulostat siltä, että oletat, ettei muut ole nähneet elämää. Se ei tee sinusta kovin viisasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa suukotella toisen niskaa ja nuuskutella tukkaa. Yksiä ihanimpia juttuja mitä jonkun kanssa voi tehdä.
Niska on heikko kohtani. Vähän kuin Akilleen kantapää... Joskus kauan sitten oli mies, joka tuli taakseni ja suuteli niskaani. Oli herkkä ja kaunis sielultaan ja komea ulkopuolelta. Rakasteli taitavasti. Oli horoskoopiltaan rapu. Hän ei ole täällä. Olen sata varma siitä.
Joo, ei tosiaan ainakaan mulle ollut muistelosi. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisista ole tekemään aloitteita. Kymmeniltä olen kyllä kuullut erilaisia tunteenpurkauksia, muttei niitä voi aloitteeksi laskea.
Eikä patavanhollisesta miehestä ole kuin nillittämään jumalan virsiä ja inisemään kuin pieni vauva ärsyttävästi internetissä. Kymmeniltä olet siksi kuullut vain tunteenpurkauksia koska olet sellainen mies ja muuta et ansaitse. Näin on isoherra päättänyt,
Kato, lepakkokin löytänyt paikalle kaipaamaan naista ja levittämään omaa "feminismiään".
Mitä sitten jos olisinkin lesbo? Voin kyllä paljastaa että niinhän minä kyllä olenkin. Kiitos siitä. Annan suuren kiitoksen (jumalalle) oik. evoluutiosta sille että olen juuri sitä. Pidän siitä kun tiedän että se kiukuttaa patriarkaalin kynsissä
Häh? Olet kyllä nyt tarttunut väärään koukkuun, mutta jos tuo sinun iltaasi piristää niin jatka vaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Aika ei tee kenestäkään viisasta.
Ajattomuusko tekee?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä kuulostat siltä, että oletat, ettei muut ole nähneet elämää. Se ei tee sinusta kovin viisasta.
Kuka näin on väittänyt?
Täällä väännetään valkoinenkin mustaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät?
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näin on väittänyt?
En minä puhukaan kuin omasta puolestani. Ymmärrän että te muut ette ehkä olekaan, sen todellakin huomaa.
Eikö palstalaiset osaa lukea, vai etkö ymmärrä kirjoittamaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät?
Onkohan rapu-miehet kaikki hyviä rakastajia? -aattelin vaan
Hänkin eri..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät?
T. Eri
T. Sama