Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Odotan näkeväni tuima ilmeisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian vieras kotiin, liian vieras tänne. Ei mitään koskaan riittävästi. Tunnen, että eläisin kuin vieraassa maassa.
Miksi niin?
Taidan muuttaa Lappiin. Siellä ei ole kuin poroja, sopuleita ja hampaattomia vanhoja ukkoja. Ei ole vaaraa, että menisi johonkin leuhkaan jätkään ihastumaan puutteessaan. Ja feromonihuuruissaan puhumaan mitä sattuu.
Kadun raskaasti. Miehille ei koskaan pidä tehdä aloitetta seksiin! Parempi ostaa sähköisiä leluja.
Vierailija kirjoitti:
Taidan muuttaa Lappiin. Siellä ei ole kuin poroja, sopuleita ja hampaattomia vanhoja ukkoja. Ei ole vaaraa, että menisi johonkin leuhkaan jätkään ihastumaan puutteessaan. Ja feromonihuuruissaan puhumaan mitä sattuu.
Kadun raskaasti. Miehille ei koskaan pidä tehdä aloitetta seksiin! Parempi ostaa sähköisiä leluja.
No, oliko ihan surkeaa seksiä vai miksi kadut?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä?
Tuima ilmeinen nainen ja hyvä kahvin maku suussa. Fiilistelen hänen kasvojaan. En ole päässyt tutustumaan häneen vielä.
Tiedä sitten vaikka olisi varattu tai ikisinkkuuden valinnut tai ei tykkäisikään minusta kun päästäisiin juttelemaan 😥
Vierailija kirjoitti:
Mielessä ollut intiimejä ajatuksia kaivatusta tässä puolen tunnin sisällä, joten jos oli jotain tuntemuksia niin tällä saattoi olla osuutta asiaan
Huomattu on. Senkin rontti.
Ei minussa ole edelleenkään mitään pahaa. Hyvää olisi, näkisitkö sitä? En sitten ymmärrä tätä jatkuvaa epäilemistä. Mitä pahaa minussa nyt voisi muka olla? Ei ole tähän mennessä itsellenikään näkynyt. Hyvänen aika, kertokaa ja kysykää. Pakkohan tähän on saada vastaus. Olen eritutkivalla tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Ei minussa ole edelleenkään mitään pahaa. Hyvää olisi, näkisitkö sitä? En sitten ymmärrä tätä jatkuvaa epäilemistä. Mitä pahaa minussa nyt voisi muka olla? Ei ole tähän mennessä itsellenikään näkynyt. Hyvänen aika, kertokaa ja kysykää. Pakkohan tähän on saada vastaus. Olen eritutkivalla tuulella.
Mun sisko ja äiti voisi kertoa ehkä parhaiten millainen olen. Pari vanhaa kaveriakin osaisi kertoa ja no, se typerä eksä jonka nimeä ei saisi mainita ketjussa. Kukaan ei kerro.
Vierailija kirjoitti:
Jaa - kaivattuja kaipailin täällä ennen kunnes heistä tuli ex-kaivattuja.
Nythän tilanne onkin sellainen että nykykaivatun kanssa ollaan päivittäin yhteyksissä irl.
Joskus laitan kumminkin eräille exillekin anonyymejä terveisiä. Ehkäpä tämäkin on semmoinen tervehdys...
Joten: "Heippa, sinä ex-kaivattuni. Tässä vaan semmoiset terveiset että en ole sua unohtanut vaikka elämä järjestikin niin ettei meillä ainakaan keskinäistä kaipuuta yhteen pitänytkään jatkua. Koitahan pärjäillä, toivottavasti olet löytänyt onnellisuuden lähteesi."
Kenelle tää? 😧
Kerro sinä jos näet tai olet nähnyt. Kiitos. Hirvee dilemma.
Vattu Kain kollega yritti lähennellä. Tosi awkward.
Vierailija kirjoitti:
Nähnyt mitä
Mua. Musta. Mut.
Voisitte opetella mitkä sanat kirjoitetaan yhteen ja mitkä erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty aina keskittymään
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, mutta sinä voisit tutustua samalla pilkutussääntöihin. :-)
Sama.😞
K